16.

51 1 0
                                    


  Έχουμε βγάλει της πίτσες από τον φούρνο, το σπίτι έχει μυρίσει τέλειααα. Η ώρα είναι σχεδόν πέντε πολύ νωρίς τρώμε σήμερα χαχαχα.
Σ:Μμμ τέλειες είναι η πίτσες. Άρχισε να τρώει πιο πολύ με αγελάδα έμοιαζε έτσι όπως έκανε χαχαχα. Φάγαμε γρήγορα και πήραμε τηλέφωνο τα παιδιά να πάμε  καμία βόλτα εδώ τριγύρω. Η πόρτα χτυπάει πάω να ανοίξω και βλέπω την Στελλα μαζί με τον Νίκο.
Ε:Γεια παιδιά περάστε μέσα.
Στ:Ξέρω τι θα πεις ναι μαζί ήμασταν. Η Στελλα είναι όλο κόκκινη μάλλον είναι μαζί με τον Νίκο επιτέλους. Χαίρομαι που επιτέλους είναι μαζί είναι ο μόνος που την κάνει χαρούμενη μετά από πολύ καιρό.
Ν:Οι άλλοι θα έρθουν;
Σ:Ρε μαλακα περίμενε λίγο μέσα σε πέντε λεπτά ήρθατε εσείς. Το βλέμμα του ήταν ανησυχώ λεες και κάτι είχε επηρεάσει της σκεψει του. Άρχισα να φτιάχνω την μπλούζα μου μιας και είχε γίνει χαλια την ώρα που τρώγαμε.
Αντρεας
Εε παιδιά σε δυο είμαστε εκεί μην δω καμία σας κολλημένη στους άλλους δεν σας ξανά δίνω το ηλεκτρονικό μου.
Μάρκος
       Άσε της ησυχίες μωρε σιγά ίσα ίσα θα ξεπαρθενιαστουν 😂
Στελλα
Χαχα καλό αστειο μόνο η Μαριάννα είναι παρθένα 😝
  Θα κάνω ομαδικό φόνο σας το λέω παιδιά δεν φταίω εγώ να ξέρετε.
Ε:Στελλιτσα για πάμε λίγο πάνω. Πήγαμε γρήγορα στο δωμάτιο μου κουνοντας κάπως προκλητικά τον ποπουδακο μας.
Στ:Ελα μωρη τι με ήθελες; Πήρε ένα αθώο βλέμμα και με κοιτούσε καλά καλά.
Ε: Δεν χρειαζόταν να το πεις αυτό στην ομάδα με τα αγόρια δεν έχεις ιδέα τι θα ακούσουμε μετά πάλι.
Στ:Πω ναι έχεις δίκιο θα αρχίσει μετά ο Αντρεας. Πήγε και άνοιξε την ντουλάπα μου και άρχισε να ψάχνει κάτι.
Ε:Τι ψάχνεις;
Στ:Με αυτά τα ρούχα δεν θα πάμε σε καφέ μπαρ αγάπη νομίζω είναι στιγμή να πετάξουμε έξω την αδυναμία όλων τον αντρών. Μου έκλεισε το μάτι πονηρά και αμέσως κατάλαβα που το πήγαινε.
Μου έδωσε αυτά τα ρούχα να βάλω⬇️

 (Εκτός από τα μποτάκια έβαλε τα αιρ φορς)  Πωπω το στήθος μου τονίζεται πάρα πολύ πρώτη φορά βάζω κάτι που να φαίνεται τόσο πολύ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Εκτός από τα μποτάκια έβαλε τα αιρ φορς)
Πωπω το στήθος μου τονίζεται πάρα πολύ πρώτη φορά βάζω κάτι που να φαίνεται τόσο πολύ. Να πω την αλήθεια μου αρέσει νομίζω θα αρχίσω να φοράω πιο συχνά τέτοια ρούχα.
Τα αγόρια έχουν έρθει και πολύ φασαρία ακούγεται έχει μαζευτεί όλη η παρέα. Ο θεός να την κάνει παρέα είναι ο Στέφανος, ο Νίκος, ο Αλεξ, ο Χρήστος, ο Jooheon, ο Αντρεας και ο Μάρκος και ναι είμαστε τα μόνα κορίτσια εδώ πέρα καλά θα περάσουμε.
Ε:Καλά ποτε προλάβατε και ήρθατε όλοι ούτε 20 λεπτά δεν κάναμε.
Μκ:Μαριάννα μισή ώρα κάνατε σορρυ που στο χαλάω. Τα βλέμματα έχουν πέσει πάνω μου όλοι με κοιτάνε καλά καλά λεες και δεν με έχουν ξανά δει έτσι.
Σ:Εσυ τώρα που θα πας έτσι; Με κοιτάει με ένα σοβαρό βλέμμα και δείχνει τα ρούχα μου.
Ε:Όπου θέλω δεν νομίζω να σε νοιάζει. Το βλέμμα του αγρίεψε πάρα πολύ. Με έπιασε από το χέρι και με πήγε στο μπάνιο.
Σ:Έτσι θέλω να σε βλέπω μόνο εγώ μωρό μου.
Ψιθύρισε στο αφτί μου, όλο μου το σώμα ανατρίχιασε είναι η πρώτη φορά που κάποιος με κάνει να νιώθω έτσι. Το στομάχι μου ήταν γεμάτο πεταλούδες ούτε σε ζωολογικό κήπο τόσες δεν έχουν.
J:Αντε τελειώνετε πρέπει να φύγουμε είπαμε να πάμε για ένα χαλαρό ποτο στο τέλος ούτε για ποτο δεν θα πάμε έτσι όπως το πάτε.
Ε:Χεχε έχεις δίκιο αντε σηκώστε τους κωλους σας από τον καναπέ να πάμε.
Αλ:Ναι είδαμε και εσένα που έκανες μισή ώρα να ετοιμαστείς.
Ε:Αλεξουκο μπορείς να σκάσεις λίγο; Είπα με φουλ ειρωνία και τόνισα το αλεξουκο είπαμε καλή καλή μα αν με νευριάσουν γίνομαι διαβολάκι( ακόμα δεν νευρίασα εε)
Σ:Ωραία τώρα που τσακωθηκατε τι λέει θα πάμε η θα κάτσουμε εδώ;
Μκ:Εγώ λέω να πάμε.
Χρ:Ναι και εγώ λέω να πάμε μπας και βρω καμία ωραία γκόμενα να γαμησω.
Στ:Ωω μωρε το παιδί είναι αγημιτο θα πεθενει από την μοναξιά.
Ε:Ψιτττ Στελλα ηρέμησε λίγο και πάμε. Είπα και προσπάθησα να μην γελάσω όλη η κατάσταση είναι αστεία πραγματικά.
Πήρα μαζί μου το κράνος μου τα κλειδιά μου έβαλα λίγο άρωμα Victoria secret όταν λέω λίγο εννοώ το μισώ μπουκάλι. Ένα χέρι με τράβηξε , τρόμαξα γιατί ήταν ξαφνικό.
Ε: Τι κάνεις είναι τα παιδιά εδώ.
Σ:Μικρή ηρέμησε ένα φιλακι δεν είναι κακό.
Με πιάνει και ενώνει τα χείλια μου , όλο αυτό είναι τόσο ωραίο να πω την αλήθεια μου αρέσει πολύ. Οι πεταλούδες στην κοιλιά μου κάνουν πάρτι.
Ε:Στέφανε πάμε θα αργήσουμε και θα καταλάβουν κάτι και δεν θέλω. Με κοίταξε με ένα θλιμμένο βλέμμα και ανέβηκε στην μηχανή του. Η διαδρομή πολύ ωραία έτρεχα λίγο όπως πάντα μπας και προλάβω τα παιδιά αλλά δεν.
Α:Γιατί άργησες είπαμε να φύγουμε όλοι μαζί;
Ε:Αντρέα δεν έγινε κάτι έκανα την εμφάνιση μου οπότε μην ανησυχείς.
J:Κοριτσάρα τι θες να πάρεις ;
Ε:Εσένα σε ποτήρι χαχαχα. Τα παιδιά με κοίταξαν φουλ περίεργα λες και είχα πει κάτι πολύ κακό.
Ε:Πλακίτσα ήταν θέλω μια μαργαρίτα σε ευχαριστώ πολύ Jooheon μου.
J:Τίποτα.
Χρ:Τι θα κάνουμε μετά για πείτε.
Μκ:Τι λέτε να πάμε μια βόλτα στην θάλασσα έτσι για μια βουτιά μετά από τα ποτά μιας και δεν κάνει κρυο( δεν θυμάμαι καν τι εποχή έχω πει ότι )
Στ:Αα δεν πας καλά εσυ εγώ βράδυ δεν μπαινω θάλασσα ούτε που να με πλήρωναν.
Ε:Ελααα αν μπεις εσυ θα μπω και εγώ ξέρεις ποσο κρυουλιαρα είμαι. Σχεδόν όλοι έχουν πίστει για το μπάνιο στην θάλασσα μετά το μόνο θέμα μου είναι ότι εγώ δεν φοράω σουτιέν και δεν γουστάρω να εκθέσω το πανέμορφο μου στήθος σε όλους. Νταξει αν ήμουν μεθυσμένη ίσως και να έμπαινα γυμνή αλλά τώρα που είναι και αλλά παιδιά με τιποταα δεν θα μπω γυμνή θα κοιτάνε καλά καλά τα αγόρια και δεν θέλω.
Αλ & Ν: Εμείς είμαστε μέσα αλλά θα μπούμε με τα εσώρουχα δεν είμαστε κοτούλες .
Στ: καλά έτσι και αλλιως δεν είναι κάτι το διαφορετικό αν μπούμε με τα εσώρουχα τα ίδια πράγματα θα βλέπατε αν ήμασταν και με το μαγιό οπότε είμαστε κομπλέ. Ήπια μια γουλιά από την μαργαρίτα μου η οποία είναι φανταστική.
*ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ*
    Άρχισε να χτυπάει το κινητό μου σαν τρελό από τα πολλά μυνηματα. Το άνοιξα για να δω ποιος σκατα μου στέλνει τόσα πολλά μυνηματα.

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now