Δ:Παιδιά είναι όλα καλά; Πήγαμε κάτω και καθήσαμε στο τραπέζι ελπίζω να μην ακουγοντουσαν μέχρι κάτω οι φωνές μου.
Ε:Όλα καλά είναι μην ανησυχείτε. Συνεχίσαμε να τρώμε μόνο ο μπαμπάς με την Δήμητρα μιλούσαν εγώ προσπαθούσα να ξεχάσω αυτό που μόλις έγινε πάνω. Άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο μου σαν τρελό ήταν ειδοποιήσεις από την ομάδα με τα παιδιά.Άντρεας
Παιδιά ζείτε;
Στελλα
Όχι έχουμε πεθάνει.
Μάρκος
Για σένα το ξέραμε ότι έχεις πεθάνει αλλά η Μαριάννα που είναι;
Μαριάννα
Είμαι σε τραπέζι με τον γορίλα την μάνα του και τον πατέρα μου είναι ζευγάρι και μαντέψτε τι θα γίνει.
Αντρεας
Μην μου πεις ότι θα μείνετε μαζί;;
Μαριάννα
Το βρήκες αλλά πάλι καλά δεν θα μείνουν σήμερα θα τον βασανίζω χεχε.Έκλεισα το κινητό μου και πήρα τα άδεια πιάτα και τα έβαλα στο πλυντήριο πιάτων να πλένονται.
Δ:Ήταν πολύ ωραίο το δείπνο Γρηγόρη και Μαριάννα .
Μπ:Ευχαριστούμε Δήμητρα μου.
Επιτέλους έφυγαν η ώρα είναι έντεκα πάω να ξεβαφτώ και να κάνω την βραδινή μου ρουτίνα , έβαλα της πιτζάμες μου και έβαλα το κινητό μου να φορτίζει.~Το επόμενο πρωί~
Το ξυπνητήρι άρχισε να χτυπάει σαν μανιακό όπως πάντα μέσα σε τρία λεπτά έχω σηκωθεί από το κρεβάτι και έχω πάει στο μπάνιο μου να κάνω την πρωί μου ρουτίνα όπως πάντα. Πήγα προς την ντουλάπα μου για να δω τι θα βάλω σήμερα έχουμε γυμναστική δεύτερη ώρα.
Περνώ το κόκκινο κολάν μου και βάζω μια μαύρη μπλούζα από πάνω,έβαλα και την ζακέτα μου την nike και φόρεσα τα αθλητικά μου. Σήμερα θα έρθει να με πάρει ο Αντρεας με την μηχανή του να πάμε σχολείο.
Α:Θα κατέβεις να πάμε σχολείο η να σε πάρω σηκωτή; Αρχίσαμε να γελάμε και οι δυο σαν τα χαζά.
Ε:Είσαι να κάνουμε φάρσα στους γορίλες; Ειπα με το σατανικό μου χαμόγελο μου να έχει φτιάξει μέχρι τα αφτια.
Α:Ναι ανέβα γρήγορα στην μηχανή να πάμε σχολείο να το πούμε στα αλλά.
Μέσα σε τέσσερα λεπτά φτάσαμε στο σχολείο είναι πολύ κοντά με το σπίτι μου.
Στ:Μεραα παιδιά. Ακουστικέ πολύ νυσταγμένη η Στελλα μάλλον δεν κοιμήθηκε το βράδυ.
Ε:Καλημέρα my friends.
Μκ:Ωχχ ξεκίνησε το αγγλικό της κάτι σχεδιάζει αυτή.
Στ: Λέγε τι σχεδιάζεις μωρη. Αχχ αυτή η στελλα με ξέρει καλά.
Ε:Θα κάνουμε φάρσα στους γορίλες μιας και έχουμε καιρό να κάνουμε κάτι τέτοιο. Έβγαλα το σπρέι από την τσάντα μου και το έδειξα στα παιδιά αμέσως άρχισαν να γελάνε.
Α:Έχουμε κενό στην πληροφορική της δυο πρώτες ώρες αυτός έχει τεχνολογία. Πάμε στης τουαλέτες τον αγοριών όλη η παρέα για να δούμε τι θα γράψουμε.
Στ:Γράψτε στην Τρίτη τουαλέτα στην μέσα πλευρά της πόρτας ο Στέφανος είναι γκει(δεν έχω κανένα θέμα με τους γκει ίσα ίσα έχω και φίλους)
Μκ:Ναι μάλακα γραψτω και θα γράψουμε στην άλλην ο Νίκος είναι λουλου. Χαχα κλαιωωω. Τα γράψαμε αυτά και μετά πήγαμε και κρύψαμε το σπρέι και τα γάντια που χρησιμοποιήσαμε ο Μάκρος είχε την ιδέα να γράψουμε και κάτι άλλο το οποίο το έγραψα εγώ αυτό. Μου είπε να γραψω «δεν τον έχεις αρκετά μεγάλο για να μπορείς να λέγεσαι γαμιας» είναι κάπως κακό αυτό αλλά δεν με νοιάζει.
Α:Πολύ καιρό έχουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο.
Μκ:Ναι ωραία ήταν θέλω να δω της φάτσες τους μόλις το δούνε χαχα.
Στ:Πωω ναι φάση θα έχει ειδικά αυτό που έγραψα εγώ του Νίκου ότι είναι λουλου χαχαχα.
Ν:Τι έγραψες για μένα παλιό πουτανα;
Στ:Ότι είσαι λουλου την αλήθεια έγραψα.
Α:Νίκο κόψε το δεν θες να πάνε στο γραφείο πάλι.
Ν:Άσε μας Αντρέα και εσυ Στελλιτσα ξέρεις πολύ καλά ότι λουλου δεν είμαι.
Στ:Χαχα πως το ξέρω εγώ αυτό; Πήγε κοντά της ο Νίκος και της ψυθίρισε κάτι και η Στελλα έγινε κόκκινη. Το κουδούνι χτύπησε και η παρέα του Στέφανου πήγε στης τουαλέτες και είδαν αυτά που γράψαμε.
Σ:Ποιος στο διάολο τα έγραψε αυτά για μένα;
Ε&Μκ:Χαχαχα δες την φάτσα του.
Σ:Ώστε εσείς τα γράψατε αυτά στης τουαλέτες.
Ε:Έχεις κανένα θέμα;
Σ:Ναι εγω δεν είμαι γκει και δεν το παίζω γαμιας είμαι γαμιας έπρεπε να το καταλάβεις.
Ε:Χαχα γαμας όλες της πουτανες που υπάρχουν στην περιοχή αυτό σε κάνει playboy όχι γαμια γαμια θα σε κάνει να έχεις πάει με όλον τον κόσμο.
Σ:Μαριάννα καλή μου από το σχολείο μας μόνο μαζί σου δεν έχω πάει σε παρακαλώ.
Του έπαιξα ένα χαστούκι με όλην μου την δύναμη.
Ε:Εμένα δεν θα μου ξανά μιλήσεις έτσι δεν είμαι η πουτανα σου. Με κοίταξε και έφυγε λεες και τον έκανα να ντραπεί για κάτι και να τον έκανα δεν με νοιάζει.
Μκ:Καλά του έκανες σιστα. Με πήρε αγκαλιά και πήγαμε στο παγκάκι μας.
Ε:Μαλακα νευρίασα άσχημα τώρα.
Στ:Το είδαμε από το χαστούκι του άφησε σημάδι ρε.
Α:Μποξ πρέπει να κάνεις μαζί μου εσυ να ξεσπάς.
Μκ:Ναι και μετά να δέρνει εμάς ρε.
Ε:Χαχα δεν θα σας δέρνω ρε αφού σας αγαπάω χαζά μου. Κάναμε μια ομαδική αγκαλιά και λέγαμε διάφορα ακόμα να καταλάβω τι είπε ο Νίκος στην Στελλα θα την ρωτισω μετά που θα είμαστε μόνες μας χωρίς τα αγόρια η και τώρα μπορώ για να δω την αντίδραση της.
Ε:Τι σου είπε ο Νίκος πριν Στελλα;
Στ:Δ-δεν μου είπε κάτι. Για να τραυλίζει κάτι πονηρό θα της είπε.
Α:Σίγουρα Στελλα; Είπε ο Αντρεας και κοκκίνισε περισσότερο η Στελλα μπορεί να τρέχει κάτι μετάξι τους με τον Νίκο. Κατέβηκε ο Στέφανος με νεύρα από της σκάλες και ερχόταν προς το μέρος μου.
Ε:Τι θες; Του ξερά και αυτός με έπιασε από τον καρπό και με πήγε στο πίσω μέρος του σχολείου.
Σ:Ο τεχνολόγος μας είδε που φωνάζαμε και θέλει να πάμε στο γραφείο και για αυτό εσυ φταις με της μαλακιες που έγραψες.
Ε:Δεν έκανα κάτι κακό απλά έγραψα κάτι και άσε με γιατί με πονάς.
Σ:Μόνο αμα με παρακαλέσεις. Την έχει ψωνίσει αυτός.
Ε:χαχα πολύ αστειο Στέφανε.
Σ:Δεν θα σε αφήσω αλλιως μικρή. Έχει αρχίσει να κοκκινίζει ο καρπός μου και να πονάει άρχισαν να τρέχουν τα πρώτα δάκρυα από τον πόνο.
Ε:Α-άσε με σε παρακαλώ. Μου άφησε το χέρι και έφυγε τρέχοντας λεες και έγινε κάτι.
Μκ:Γιατί είναι κόκκινο το χέρι σου;;
Ε:Το χτύπησα πριν. Είπα ψέματα δεν θέλω να νευριάζουν για της μαλακιες που κάνει ο Στέφανος. Η ώρες πέρασαν γρήγορα και ο Στέφανος δεν μας έχει ξανά μιλήσει στο γραφείο δεν πήγαμε τελικά πάλι καλά.·
·
·
·
·
·
·
Θα ξανά ανεβάσω το απόγευμα η αύριο ανάλογος.-Γωγώ✨
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...