Devam ediyor

566 16 9
                                    

Kitabı bitirmek istedim ama bilgi yazmak çok eğlenceli :>

Uzun bilgi bölümü yapacağım Herkese iyi okumalar.

. Lost Silver , sözde Game boy için Silver Pokemon oyununda mahsur kaldı. Yani tam olarak bu oyun ve sisteme sahipseniz ... Dikkat etseniz iyi olur. 

. Her katilin bir imza silahı vardır. Jeff the killer bıçak, Toby balta , Slenderman ağaç dalları....

. BEN Drowned sadece Majora'nın Maskesine değil, diğer teknolojilere de sahiptir. Tıpkı bir virüs gibi!

. Hoodie ve Masky creepypasta ve vekil değildirler sadece katiller ama fandomdakiler sayesinde çoğunluk creepypasta sanıyor. 

. Aslında Creepypastalar düşündüğünüz gibi değil anlatılanlar sadece fan hayalleri...Örnek olarak : Toby, Masky 'den nefret ediyor . Bunun nedeni ise Toby 'nin kız kardeşini öldüren kamyonun kullanıcısı Masky 'nin amcasıydı.  

. Toby kız kardeşinin ölümünden sonra arabalardan korkmaya başladı.

.Hoodie , Slendermanı korkutan  tek kişidir .  ( Bunu anlamadım ama sanırım öyle )

. Slenderman 16.yüzyıldan beri vardır. ( Şimdi ona dedemin dedesinin dedesi diyeceğim:> )


. Eyeless Jack eşcinsel olduğu söyleniyor ama ne kadar doğru bilmiyorum. Bazı hikayelerinde sevdiği bir kız olduğu yazıyor yani tam bir kesinlik yok.


. 22 temmuz 1994 bir köpek saldırısı oldu.  6 kişinin boğazınıda kocaman bir ısırık bulundu.  Smile dog çok eskiden beri söylenen bir hikayedir. Bu olaylar Amerikan haberine yansıtılmamıştır. Smile dog 'un gerçek olduğu düşünülüyor. ( Fazla anlamadım ama yabancı kaynaklarda vardı .)


. Creepypasta Öldürme süreleri :

. Ben drowned  : 2 hafta.

. Jeff the killer : 30 sn ( Direk işi bitiriyor demek )

. Ticci toby : 10- 20 sn ( Jeff ile aynı.)



. Jeff the killer yaratıcısının DevianArt hesabı adı : Sesseur

Slendermanın yaratıcısının DevianArt hesabı adı : Victor-Surge



. Clockwork, Slender Man'den yanan bir tutkuyla nefret eder.


. Saat mekanizmasının kanlı bir saplantısı vardır ve sık sık korkunç şeyler çizmeyi sever. İnsanların acımasızca bıçaklanıp işkence görmesi, kanlı bıçaklar ve diğer farklı türden silahlar vb. O bunu kendisi için normal bir günlük hobi olarak görürken, diğerleri onun zihinsel durumu nedeniyle 'tuhaf' ve 'şüpheli' olduğunu düşünüyor. 




Bu kadardı :>  Kitap bittiği zaman eğer hoşunuza giderse  İkincisi ile devam edeceğim. Yapmamı istediğiniz bir bölüm varsa özelden ya da panoma yazabilirsiniz.








Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin