Laughing Jack

666 20 5
                                    


Noel arifesi 1800'lerin Londra'sında, İngiltere'de ve kasabanın kenarındaki küçük bir evde, Isaac adında 7 yaşındaki yalnız bir çocuk yaşıyordu. Isaac, adına hiç arkadaşı olmayan üzgün bir çocuktu. Çocukların çoğu aileleriyle vakit geçirirken ve güzelce dekore edilmiş bir Noel ağacının altına özenle yerleştirilmiş hediyeleri açmayı dört gözle beklerken, küçük İshak bu en kutsal geceyi soğuk, tozlu çatı odasında yalnız geçirdi. Isaac'in ebeveynleri çok fakirdi, annesi evde kalıp Isaac'i eğiten bir kadının katı bir kargasıydı. Babası ailesini desteklemek için Londra limanında uzun saatler çalıştı, ancak kazancının büyük bir kısmı vardiyasının sonunda bol miktarda alkol satın almaya ve tüketmeye gitti. Bazen eve sarhoş gelirdi,

Bazen şiddete dönüşüyordu ve onu vahşice dövüyordu, sonra işi bittiğinde sarhoş, cinsel bir öfkeyle kendisini ona dayatıyordu. Olduğu gibi, bu özel gece bu olaylardan biriydi. Isaac sessiz kaldı, kirli çarşaflarının altında çığlıklar ve yüksek sesler geçene kadar titriyordu. Zavallı korkmuş Isaac nihayet uyuyabildiğinde, oynayacak bir arkadaşının olmasının nasıl bir şey olduğunu hayal ediyordu, bu yüzden belki de Londra'nın diğer çocukları gibi gülüp mutlu olabilirdi. Neyse ki, küçük Isaac için, bu Noel arifesi, korkunç yalnızlığı bir koruyucu meleğin dikkatini çektiğinde büyük bir değişime işaret etti ve daha sonra üzgün küçük Londralı çocuk için çok özel bir hediye hazırladı.

O Noel sabahı güneş doğarken Isaac, yatağının dibinde oturan garip bir tahta kutu bulmak için gözlerini açtı. Gözleri şaşkınlıkla büyümüş, rengarenk, el yapımı kutuya bakıp kimin bıraktığını merak etti. Hediye almaya, özellikle oyuncak almaya alışkın değildi. Isaac'ın aldığı küçük oyuncaklar, sokakta terk edilmiş veya oluklarda yıkanmış bulduğu oyuncaklardı. Isaac gizemli kutunun önünde yatağının dibine gitti ve iki eliyle kutuyu aldı. Kutu, yanlarında mutlu palyaço yüzlerinin oymalarıyla renkli stillerde güzelce boyanmıştı. Kutunun üzerinde "Isaac İçin" yazan bir etiket vardı. Kutunun üstünde kazınmış bir metin vardı.Isaac gözlerini kıstı, "L-gülme-J-Jack-in-kutu ..." sözlerini söylerken durdu, "... Kutudaki Jack gülüyor mu?" Isaac bir kutuda Jack'i duymuştu, ancak kutuda bir Gülen Jack hiç duymamıştı. Kutunun metal kolunu kavrarken zihni merakla döndü. Isaac krankı akort etti ve Pop Goes The Weasel şarkısı krankın dönmeleriyle ritimde çaldı. Şarkı doruğa ulaştığında, Isaac son mısra ile birlikte şarkı söyledi, "Pop çakal gider" ama hiçbir şey olmadı. Isaac iç geçirdi, "Kırıldı ..." Kutuyu tekrar yatağın kenarına koydu ve küçük tozlu odasından geçerek, kirli pijamasını çıkardığı ve her zamanki yırtık pırtık kıyafetlerine geçeceği şifonyerine doğru ilerledi.

Isaac birden arkasındaki yataktan yüksek bir tıkırtı sesi duydu. Tahta kutunun şiddetle sallanmasına şahit olmak için döndü. Sonra, uyarı yapılmadan kutunun tepesi açıldı ve renkli bir duman ve konfeti geçit töreni haykırdı. Isaac gördüklerine inanamayarak gözlerini ovuşturdu. Duman dindiğinde, parlak kızıl saçlı, girdaplı, gökkuşağı renkli koni burunlu, yırtık pırtık ve renkli palyaço kıyafeti üzerinde oturan tüylü omuzları olan uzun, ince, çok renkli bir palyaço adam duruyordu.Technicolor palyaço kollarını açtı ve heyecanla "BİRİNİ GEL, TÜMÜNÜ GEL! BÜYÜK VE KÜÇÜK OLSUN! TÜMÜNÜN EN İYİ TOPLUMUNU GÖRMEK İÇİN !! Tek, tek, GÜLEN KUTU İÇİNDE JACK-IN-BOX !!! "

Isaac'in gözleri parladı, "W-Sen kimsin?" O sordu.

Rengarenk carnie yataktan indi ve mutlu bir sırıtışla, "Sormana sevindim! Ben Laughing Jack, YAŞAM BOYU yeni arkadaşınız! Büyüleyiciyim, çalmaktan asla yorulmuyorum, akordeonda bir büyücüyüm ve kendi değişen kişiliğinizle uyum sağlıyor ve gelişiyorum... Diğer bir deyişle, ne istersen, hoşlanıyorum! "

Isaac gizemli palyaço adama baktı, "Biz arkadaş mıyız?" kekeledi.

Jack bir kaşını kaldırırken çocuğa baktı, "ARKADAŞLAR? En iyi arkadaşlardı! Ben, SİZİN hayali olmayan arkadaşınız olmak için özel olarak yaratıldım Isaac. "

Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin