ÖZEL BÖLÜM

655 13 39
                                    


BİR CREEPYPASTAYLA EN ÇOK HANGİ AYDA KARŞILAŞIRSINIZ?

AYLAR

OCAK: SADECE GÖZLEMLİYOR.

ŞUBAT :YENİ ARAŞTIRMACILAR GÖZLEMLENİYOR VE NADİREN KAÇIRILIYORLAR,NEDENSE KİMSENİN YENİ BİLGİSİ YOK.(KORKMAM GEREKİR Mİ?)

MART: CREEPYPASTA ÇAĞIRAN EN FAZLA 15 KİŞİ KAÇIRILDI.(YENİ ÇAĞIRANLAR)

NİSAN:OKUYUCULAR(SİZLER), YAZARLAR(KORKARIM Kİ BEN), ARAŞTIRMACILAR VE ONLARI ÇAĞIRMAYA ÇALIŞAN  KİŞİLER ONLAR TARAFINDAN RAHATSIZ EDİLMEYE BAŞLAR.AYRICA 50'DEN AZ ARAŞTIRMACI KAYBOLDU.

MAYIS:BİLGİSAYARINIZDAN SİZE MESAJ VERMEYE ÇALIŞIRLAR.TEMEL OLARAK ARAŞTIRMAMANIZI İSTEMEK İÇİN UYARI BIRAKIRLAR.(BEN YIRTTIM ARAŞTIRMACI DEĞİLİM.SADECE BİLİNEN  BİLGİLERİ TEKRAR UYARLIYORUM.)

HAZİRAN: OLAYLAR İYİCE KARIŞIR ARTIK KAÇIRMA OLASILIĞINIZ YÜKSELDİ.MAYIS AYINA BENZER BİR AY FAKAT SON GÜNLERİ CİNAYETLER OLABİLİR.

TEMMUZ:CİNAYET AYI

AĞUSTOS:DAHA FAZLA ADAM KAÇIRMA VE DİĞER BÖLÜMLERDE BHASETTİĞİM ''SİYAH PROFİLLER'' ORTAYA ÇIKAR.

EYLÜL:AZ SALDIRIYORLAR AMA EN ÇOK''ÜNLÜ'' ARAŞTIRMACILARIN PEŞİNDELER(ÜNLÜ OLMADIĞIMA ÇOK SEVİNİYORUM.)

EKİM: KATLİAM AYI .BU AYDA ÖLDÜRMEK ,KAÇIRMAK GİBİ ŞEYLER OLUYOR.

KASIM:BU AYDA EN ÇOK KAÇIRILMA OLAYLARI OLUYOR. BAZI ARAŞTIRMACILARI BIRAKIYORLAR.BU EN ÇOK OLAYIN OLDUĞU AY ÇÜNKÜ YENİ ARAŞTIRMACILAR EN ÇOK NEDENSE BU AYI SEÇİYORLAR.

ARALIK:OYUNU BİTİR(YANİ AÇIKLAMASI ALLAH KORUSUN.)


GÜNÜN EN ÇOK HANGİ SAATLERİNDE GÖRME OLASILIĞINIZ YÜKSEK:

ÖĞLEN %11

SABAH % 31

ÖĞLEDEN SONRA % 47

GECE % 85

SABAH ERKENDEN % 95 (YANİ 3 ,4  VE 5 GİBİ SAATLERDE)


İNSANLARIN ONLARI EN ÇOK GÖRDÜĞÜ YERLER

- GECE SOKAKLAR

-KENDİ EVİNİZ

-TERK EDİLMİŞ YERLER

-KARANLIK YERLER...


EN ÇOK GÖRÜLEN CREEPYPASTA ŞUNLARDIR :

1 SLENDERMAN

2 TİCCİ TOBY

3 HOODİE

4.MASKY

5.BLOODY PAİNTER

6.LAUHİNG JACK 

7.BEN DROWNED

8.EYELESS JACK

9. SALLY

10.JEFF THE KİLLER


EVLERDE EN ÇOK GÖRÜLEN CREEPYLER:

1. SALLY 

2.EYELESS JACK

3. BEN DROWNED


NOT: OKUDUKLARINIZI GERÇEK SANIP PSİKOLOJİNİZİ BOZMAYIN ONLAR GERÇEK DEĞİLLER.


SİZ SEVİYORUM.❤

GÖRÜŞÜRÜZ.


Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin