Yb ile yine geldim.
Başlayayım bari bilgilere jnhbgvfgb
. Sally şuan güncellendi. 8 yaşında değil 12 yaşında olmuştur.
. Cupcakes dışında , Pinkamena'nın nasıl ve neden ortaya çıktığına dair herhangi bir başlangıç hikayesi yok. İnsanlar Pinkamena'nın gerçek kökenine dair teorilerini açıklamaya adanmış çizgi romanlar yaptılar, ancak ilk başta neden bu eylemlere başladığına dair hiçbir bilgi bulunmadı.
. Kate the chaser, Blue Isle Studios tarafından Slender: the Arrival video oyunu için yaratıldı.
. Rouge ,bir keresinde Jeff ile ilk tanıştıklarında kavga etti, ancak Slender Man araya girmiş ve birbirlerine herhangi bir gerçek zarar verilmeden ikisini ayırmıştı.
.- Laughing Jack o son derece tehlikelidir. hem çocukları öldüren hem de ebeveynlerinin aklını kıran aşağılık, sapkın ve hasta bir yaratıktır. O, "arkadaşı" olmaya layık gördüğü herkesi sakat bırakma ve vahşice öldürme yeteneğine sahip bir canavar.
.Clockwork, katil olmadan önceki adıyla anılmaktan nefret ediyor. Onunla bir kavga çıkarmak istiyorsan, bu kesinlikle onu ilerletmenin bir yolu olurdu.
.- Ally, Slenderman'ı bir baba figürü olarak görüyor çünkü zihninde ve benzer güçlerinin keşfi, onunla akraba olması gerektiğini varsayıyor.
.- Slenderman, Splendorman, Trenderman ve Sexual Offenderman'ın kardeş olma fikri tamamen hayran yapımıdır, gerçekte olduğu gibi karakterlerin birbirleriyle hiçbir ilgisi yoktur, ancak bu tasvirde yanlış bir şey olmadığı açıktır. (aga b- Bizim sülo ''Slenderman'' yalnız kaldı.)
. Eyeless jack 'in bir sloganı yok.
. Eyeless jack,trajik bir şekilde, Eyeless Jack'in yazarı, Jeff the Killer'ın çöküşüyle karşılaştıktan sonra hikayeyi Creepypasta wiki'den kaldırmış ve çok sayıda takipçiye rağmen yaratılışından utandığını itiraf etmişti.
.Toby ağrıyla uyuştuğu için, istemeden yanağını çiğnedi. Bu da yanağındaki büyük yarayı açıklıyor.
. Smile dog yazarı bilinmiyor.
. Sadie ile Kagekao artık birlikte değiller. (Güzel çiftti aslında ;^;)
. Nathan the nobody, terk edilmiş yerlerde yaşar.( Aha gitmemek için bir sebep daha. Kafama boru yemek istemem .)
. Tails doll yaratıcısı bilinmiyor. ( Neden hep en korkunçların yazarları bilinmez ki ? Gerçek değiller diye kendimi ikna etmemi zorlaştırıyor -n- )
. Nick vanill eşcinsel.
. Seedeater , çok zekidir avını yakalamak ya da kandırmakta uzmandır.
Bayağı kısa oldu ama olsun U-U. Diğer bölümde görüşürüz ve bildiğiniz ilginç bilgiler varsa dm 'den yazar mısınız ?
Korkulu ve creepypastalı kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Non-Fictionİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)