MERHABA
BU GÜN ASLINDA CREEPYPASTA HİKAYESİ YAZMAK İSTİYORDUM .
AMA SİZİN ÇOK HOŞUNUZA GİDECEK BİLGİLER BULDUM.
BAŞLAMADAN ÖNCE BİR ŞEY DİYECEĞİM.
CREEPYPASTA ÇAĞIRMA KİTABI HER DİLDE FARKLI ŞEKİLDE ÇAĞRILIYORMUŞ.
TAHMİNİME GÖRE TÜRKİYE İÇİNDE FARKLI BİR ŞEKİLDE ÇAĞRILIYOR.
ŞİMDİ ASIL KONUMUZA GİDELİM:
BUNU GERÇEKTEN YAPILMIŞ OLDUĞU SÖYLENİYOR. DİKKATLİ OLUN SADECE 1 KERE YAPMANIZ LAZIM.
BU UYGULAMADA 2 SEÇENEĞİN VAR
YA ÖLECEKSİN YA DA HAYATIN BOYUNCA ONLARDAN SAKLANACAKSIN.
UMARIM BUNU YAPAN KİŞİ ÇEVİK YADA KUVVETLİ BİRİDİR.FİZİKSEL DE ZİHİNSELDE GÜÇLÜ OLMANIZ LAZIM.ÇÜNKÜ RÜYANA GİRİP SENİ ÖLDÜREBİLİRLER.
BOL ŞANSLAR.
İPUCU:KULLANDIĞINIZ SİLAH SİZİN HAYATINIZI KURTARACAĞI İÇİN ONU ÇOK İYİ KULLANMANIZ LAZIM. SİLAHINIZI NASIL KULLANACAĞINIZI BİLİN.
TEHLİKE:SEÇTİĞİNİZ SİLAHA BAĞLI
MALZEMELER
.ÜÇ MUM
.KAĞIT
.ÇAKMAK
.KESKİN BİR NESNE VE BIÇAK
SÜREÇ
1.HAVA KARARANA KADAR BEKLEYİN VE ODANIZDAKİ IŞIKLARI KAPATIN.ÜÇ MUM AL VE ONLARI YERE KOY, BİRİNİ YAK. KESKİN BİR BIÇAKLA PARMAĞINIZI BİRAZ KESİN VE KANLA KAĞIDA ADINIZI VE YAŞINIZI YAZIN.
2.DAHA SONRA ÇAKMAĞI KULLANARAK BIÇAĞI YAKIN.
'' CREEPYPASTA MAKE ME DREAM ABOUT YOU. APPEAR BEFORE ME!''(BUNUN DOĞRULUĞUNU BİLMİYORUM AMA 2.AŞAMA BİTTİKTEN SONRA BUNU SÖYLEYECEKSİNİZ.)
3.SEÇTİĞİNİZ BIÇAĞI VEYA SİLAHI ALIN VE UYUYUN.UYKUYA DALMAK ÜZEREYKEN BİLDİĞİNİZ TÜM CREEPYPATA KARAKTERLERİNİ DÜŞÜNÜN.
....
BU BÖLÜMLER DEVAM ETSİN Mİ YOKSA ONLARIN HİKAYELERİNİ Mİ YAZAYIM?
DİĞER BÖLÜM İÇİN KİMİ ÇAĞIRMA YAPAYIM?
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Non-Fictionİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)