Genelde kısa bilgiler daha eğlenceli oluyor. Sanırım kitap bitene böyle gideriz nhbgvbhn
1. Liu, insanlar ona iltifat ettiğinde veya ona herhangi bir tür romantik ilgi gösterdiklerinde çok rahatsız oluyor.
2. Ben, insan olmadığı ve dijital bir karakterden başka bir şey olmadığı için, herhangi bir zamanda fiziksel görünümünü tamamen değiştirebilir.
3. Jeff saçlarını örgüler, at kuyruğu vb. yapabilirmiş.
4. Helen, Amerikan-Japon kökenli ve Kagekao'yu anlayabilen tek insanlardan biri. (Kagekao arada bir japonca konuşunca diğerleri fazla bir şey anlamazmış.)
5. Tim (Masky ) çocukluğundan beri slenderman sendromu geçirmektedir. ( Yazık çocuğa )
6. EJ, yamyamlığı konusunda kimsenin önünde yemek yemeyi reddedecek kadar güvensiz. (:'>)
7. Kagekao sadece Japonca bilmektedir ve sadece az bir ingilizceye sahiptir.
8. Slenderman'ın cinsel organı yoktur ve Kimse ile romantik veya cinsel ilgisi yoktur. ( Bu benden slenderman smut kitabı yazanlar )
9. Helen sık sık Sally ile resim yapıyor Ona kedi ve köpekleri düzgün bir şekilde nasıl çizeceğini bile öğretti.
10. Puppeteer sekiz farklı dilleri konuşabilir : -İngilizce -Fransız -Japon -Rusça -Alman - İspanyolca -Portekizce -Çin ( Türkçe de olsa keşke T-T )
11. Clockwork, fanlar yüzünden Toby ile ayrıldıktan sonra lezbiyen olmuştur. (Yazık değil mi ? Cringe fanlar yüzünden yazar Toby 'i başkasına devretmiş. Devrettiği kişi de onu silmiş. Yazar demişti eğer smut , aşk kitapları , cosplay vb. bunların olmaması şartı ile karakterini yolladı.)
12. Jay, Marble Hornets fandomu arasında genellikle "yalnız " olarak görülüyor. O her zaman yalnızdı. Jay Merrick yalnız öldü. ( aga be T-T )
13. LJ, Ben gibi sadece bir hayal ürünü olduğu için, fiziksel varlığını herhangi bir zamanda değiştirebilir.
14. Sally aslında tatlı biri değil. Genelde bencil ve küfürbaz biridir.
15.Ticci toby acı hissetmek için elinden gelen her şeyi yapar. ( Bu ona çok feci zararlar verir ama hissedemez.)
16. Brian hayattayken, acı içinde gördüğü herhangi bir insana veya hayvana her zaman yardım etme eğilimi gösterdi. Bu nedenle Marle Hornets 'te Jay 'a bu yüzden yardımcı oldu ?
17. Jeff yüzünün ortaya çıktığı zamanlar çok gergin çünkü çirkin olduğunu biraz olsun düşünür.
Şimdi ilginç bir yazı zamanı :>
Vekillerin eğitimi
Birinci aşama
Açlık (çoğu tek başına bu aşamada ölür - her seferinde 21 gün beslenmezler ve haftada bir kez su verilir. Bu dört ay boyunca devam eder.) • Tam izolasyon (Güneş ışığı yok, insan etkileşimi yok) , aylarca, hatta belki yıllarca hiçbir şey yok -kişiye bağlı olarak-, onlar da sadece onları çıldırtmak için sesler duyacaklar)
İkinci aşama
• Boyunlarına bağlanan ve boğazlarını daraltacak olan bir sandalyeye bağlanmışlardır (Günlerce orada kalırlar ve çoğu boğulma nedeniyle ölürler veya ses telleri zarar görür)
• Performans gösteremezlerse gelecek yıl için fiziksel beklentilere veya zorlu egzersizlere karşı işkence görürler (Parmaklar, diller vb. kesilebilir, birçok kez kesilebilir, sopalarla dövülebilir vb.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Kurgu Olmayanİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)