Kısa bilgiler

411 25 39
                                    

Bu aralar bilgi bulmada zorlanıyorum :'3

. Nina'nın gülümsemesi Jeff'inkinden daha büyük .( Sanırım kesikten bahsediyor.)

. Offenderman bir kereden fazla Ticci Toby'yi cinsel olarak istismar etmeye çalıştı. ( Offy sal herkesi )

. Çoğu kişi Ben drowned'in en kısa olduğuna inanıyor, ancak en kısa boyu  ile 1,68 cm Ticci-Toby'dir, Ben drowned  bir santimetre ile kazanır . 

. "Erin" Ticci-Toby'nin ikinci adı, aynı zamanda bir kadın adıdır ve erkeklerde çok nadiren kullanılır .

.Ticci Toby aslında o kadar hareketli ve neşeli değildir fakat birçok comic 'de en haraketli creepypasta olarak çizilir.

. Slenderman, sömürge zamanlarından beri var olmuştur. ( Sömürge zamanı 15.yüzyılın sonlarında başlamıştır. )

. Puppeteer'in sözde gerçek adı Jonathan Blake.

. Jeff en çok alkol içmeyi sever. ( Jeff x Alkol yapan umarım tek ben değilimdir.)

.  Clockwork yüzme bilmiyor.

. Jane, katilin gözleri karanlıkta parlıyor. (Jane Richardson)

. Liu, asıl hikayede Susan adındaki hemşireye aşık olmaz. Hemşire , Jeff hakkında kötü şeyler dediği için onu öldürür.

. Cherry pau creepypasta değildir. 

. Slenderman minimum 3.50 ve maksimum 13 ölçer, boyunu istediği gibi değiştirir ama normalde 4.50 metredir.

. Offenderman keman çalabiliyor. 

. Jason the Toy maker'ın kalbi bir müzik kutusudur.

. The rake bilinene göre en gizemli creepypasta olarak kayda geçti.

.  Slenderman kardeşleri ile vakit geçirmekten hoşlanmaz.

. Smile Dog, Zalgo tarafından insanların intihar etmesi için bir virüs olarak yaratılmıştır.

. Nina the killer aseksüel.

. Smile Dog, Zalgo tarafından insanların intihar etmesi için bir virüs olarak yaratılmıştır.

. Jane Richardson'ın DVD ve VHS'de birkaç korku filmi var.

. Yazarına göre Suicide Sadie'nin hiç arkadaşı yok.

. Papa Grande nasıl resin çizileceğini bilmiyor.


Çok az bölüm kaldı ve diğer bölüm için ne yapacağımı bilmiyorum :'>

 Öneriniz var mı ?


Okuduğunuz için teşekkürler seviliyorsunuz. 

Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin