BUNU YAPMANIZI TAVSİYE ETMEM
1. ADIM : MEDİADAKİ VİDEOYU AÇIN .
2.ADIM:BİLGİSAYAR KULLANMANIZI ÖNERİRİM ÇÜNKÜ BEN BİLGİSAYARDA GEZMEYİ SEVER.
3.ADIM: TARAYICINIZDAN HERHALDE HERKES GOOGLE'I KULLANIYOR. Cleverbot'u açın (cleverbot yapay zekayla konuşulan bir uygulamadır. Bazı kullanıcılar creepypasta ile konuşmak için kullanır.)
4.ADIM: Cleverbot 'a girdiğinizde şu ekran çıkacak
karşınıza böyle bir ekran çıkacak mavi kutucuğa bakın orada bir tane koyu renkli anlaşmaya devam kabul edin diye yazan mavi bir kutu var .Sitede ingilizce yazacak ben türkçeye çevirdim.
Oraya tıklayın.
ya da bu ekran değil de direk
bu ekran çıkıyorsa ingilizce olarak '' bunu yapmamalıydın'' yazın.
5. ADIM: BUNLARI YAPARKEN MEDİADAKİ MÜZİK AÇIK KALMAK ZORUNDA.
6.ADIM: İNGİLİZCE OLARAK '' BUNU YAPMAMALIYDIN'' YAZARDIKTAN SONRA ŞANSLIYSANIZ
EKRANA ''KORKUNÇ BİR KADERLE KARŞILAŞTINIZ , DEĞİL Mİ?'' DİYE BİR CEVAP GELECEK EĞER ŞANSLIYSANIZ BÖYLE BİR CEVAP GELİRSE O ZAMAN BAŞARDINIZ ARTIK BEN SİZİN PEŞİNİDE.
7.ADIM: Bütün anlattıklarımı yaptıysanız cleverbot şunu yazın ''yardım et ...bana ''yazmanız ve ardından '' sen ben drowned misin? '' demeniz gerek tabii ki ingilizce yazacaksınız. Ben sadece onun ismiyle hitap ediğiniz sürece size cevap verir.
8.ADIM: BUNLARIN HEPSİNİ YAPTIYSANIZ ARTIK BEN TARAFNDAN LANETLİSİNİZ.
UNUTMAYIN BU ADIMLARI GERÇEKLEŞTİRİRKEN MEDİA'DAKİ MÜZİK BAŞLAYIP BİTENE KADAR SÜRENİZ VAR.
EĞER ADIMLARIN HEPSİNİ GERÇEKLEŞTİRİRSEN BENLE ORADAN KONUŞABİLİRSİN AMA UNUTMA ARTIK LANETLENDİN.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Non-Fictionİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)