İstek üzerine Red angel, Offenderman ve Jason hakkında bilgiler yazacağım.
Jason the Toymaker bilgileri :
. Yazar (Krisantyl ) şu şekilde bir açıklama yapmıştır : Bir kez daha Jason'ın ilişki durumunu açıklamak zorunda kalıyorum. Çoğunuzun bildiği gibi, bu şeylerle ilgilenmiyorum (eğer benim karakterlerimle bir ship yapmak istiyorsanız yapabilirsiniz) ama kimsenin benim adıma konuşmasına müsamaha göstermeyeceğim. Bu çiftleri hobi ya da oyun olarak yaratanlar için öyle kalmalı. Resmi bir şey yok! Shipler (Jason x OC) hakaret ve tehditlerle empoze edenleri destekleme niyetinde değilim. Özellikle Benim karakterim. Bu tür davranışlar benim için kabul edilemez .
İsim vermek istemiyorum ama herkesi başkalarına saygı duymaya davet ediyorum.
İlginiz için teşekkürler.
// Bu yazı yazarın devilanart hesabından alınmıştır. Bu arada aga b- yazık yazara.
. Seçtiği kişinin onunla sonsuza kadar oynamaması durumunda onu balmumu bebeğe çevirir.
. Yalnız bırakılmaya dayanamaz.
. Ne zaman öfkelense, gerçek formunu ortaya çıkarmak için görünüşü değişir. Kırmızı bordo saçları gerçek rengine (beyaz) döner, bal rengi gözleri giderek yeşile döner, kolları çürür ve tırnakları cildi kesecek kadar keskinleşir. Görünüşü değiştiğinde oyuncakları da sadece eğlenceli oyuncaklardan canını yakabilen ve öldürebilen küçük canavarlara dönüşüyor.
. Jason the Toymaker'ın 3 oyuncak yardımcısı var: Licorice adında siyah bir kurmalı fare oyuncağı (Oyuncak yapımcısını çevreleyen her şeyi gözetler ve kontrol eder. Jason onunla neredeyse hiç ayrılmaz.), Red Mouse adında başka bir kurmalı fare oyuncağı (içinde mekanik bir oyuncağı vardır). patlayıcı cihaz, bu oyuncak minimal bir dokunuşla patlamak için yaratılmıştır) ve Bay Glutton adında devasa bir canlı doldurulmuş oyuncak yılan (çok yaşlanınca balmumu bebekleri yer).
.Yaklaşık 6'3 "yüksekliğinde duruyor. (Yani cm olarak hesaplarsak 190.5 cm oluyor.)
. Oyuncak bebekleri dışında sevgiyle koruduğu tek şey, göğsünün içine gizlenmiş özel bir müzik kutusudur. Müzik kutusu kırılır veya yok edilirse Jason ölecek.
Red angel bilgileri :
. Eyeless jack ve Offenderman 'ı rakip olarak görür. ( Offenderman onu taciz etti diye rakip ama E. Jack neden rakip bilmiyorum.)
. Şuana Creepypastaları düşman olarak düşünmüyor.
. Umutsuzca arkadaş arıyor çünkü her zaman yalnız olarak tasvir edilir.
. Sebze çorbası ve pizzayı sever.
. Kan, çay ve bira sever.
.Güneşli günler, kibirli insanlar ve kurbanlarının direnmesinden nefret eder.
Hobiler: İnsanları öldürmek. Kızlara veya erkeklere tecavüz etmek( Kesin Offenderman 'dan öğrendi). Takip etmek. Okumak.
. Biseksüel 'dir.
. 11.11.1996 'da doğmuştur.
Bulunduğu yer: Kuzey Almanya. ABD'den geliyor.
Offenderman bilgileri :
. Offenderman her yerde uyuyabilir.
. O sahip olmak isteyeceğiniz türde bir arkadaş değildir. ( Offenderman söz konusu ise haklı ;-; )
. Ana tercihi genç kadınlardır (genellikle 14 ila 20'li yaşlar arasında), ancak yaş veya cinsiyetten bağımsız olarak neredeyse herkesi hedef alacaktır.
. Hayır'ı cevap olarak kabul etmeyecek.
. Bir kişiye tecavüz etmek için cezbetmek için gülleri kullanır, söz konusu gülün rengi kırmızı veya mavidir. Mavi, onları hemen öldüreceği anlamına gelirken kırmızı, onunla olan ölümsüz aşkı temsil eder, ancak daha sonra mavi gülü kurbana verir. Her iki şekilde de kurbanın ölmesiyle bitiyor.
. Genelde sarı saçlı kadınları tercih ettiği söyleniyor. ( Kurtuldum :3 Sarı saçlılar için helva benden)
Son 2 bölüm kaldı. Bu yüzden istekleri yapmaya karar verdim. İstediğiniz bölüm varsa yazabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Non-Fictionİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)