Kısa bilgiler ile geldim.
. Jeff the killer filmi 21 eylül 2021 'de çıkacağı söyleniyor. (Bir çok sitede yazıyor ama ne kadar doğru bilmiyorum. )
. Ben drownedin tam bir formu yoktur. Legend of zelda : Major's mask oyununda hapis kaldığından ve en sevdiği karakter link olduğundan bu görünüşü olarak tanındı. (Oyunu oynayanlar ben drowned heykeli görmüşlerdir.)
. Hikayenin gerçek versiyonunda Slenderman, Smile dog , BEN drowned , Jane the killer vb. İle hiç tanışmadı.(Emin değilim bundan ama slenderman için fazla olmasa da çalıştığını biliyordum. Sanırım yazar sonradan değiştirdi )
. Jane the killer, Yunan ve Norveç kökenli.
. Clockwork bir çok kişi içim Mary-Sue 'dir. (Bence saçma. En sevdiğim karakterlerden biri.)
.Bloody painter ,delilikten suçlu bulunması üzerine 15 Kasım 1994 tarihinde tedavisi için psikiyatri hastanesine kaldırıldı.
. The Puppeteer 20 yaşında intihar etti.
. The Doll Maker Bebeğine benzemek için ağzının köşesinin sağ tarafını dikti, ancak diğer tarafı incittiği için yapamadı.
. Lost silver yazarının kim olduğu bilinmiyor. Hikayesini gönderen kişi isim kullanmadan vermiştir.
. Cheesecake'i sevdiği söyleniyor, ancak waffle'lı Ticci Toby gibi, durum böyle değil. Tim Sutton'a (aktörü) neden tombul olduğu sorulduğunda bu sadece bir şakaydı. Görünüşe göre bir kişi, "Tüm cheesecake yedi." İnsanlar bundan sonra sürekli olarak cheesecake şakalarını yorumlamaya başladılar. (Masky, Cheesecake ile ilişkisi böyle başlamış mjnhbgvbhnj)
. Hoodie karakter THAC TV tarafından Marble Hornets için yaratılmıştır .
.Ben drowned, Lulu 'ya aşık. (Bir çok yerde duyduğum için yazdım.)
. Zero, renkleri sevmediği için gözlerine çamaşır suyu dökmüştür. ( Buna yorum bulamadım hbgvhnjm)
. Suicide Sadie çoğunlukla içine kapanık, depresif ve çoğunlukla duygusuzdur.
. Eyeless jack 'in aslında 1 hikayesi var sadece. Diğerlerinin hepsi fan yapımıdır. Eyeless jack 'in yazarı sadece hikayeyi yayınlayıp ortadan yok oldu. Bu asıl hikayenin de sadece arka planını hatırlanır . Arka planı da Eyeless jack 'in tarikat tarafından kurban olarak verilmesidir.
. Laughing jack hayali bir varlık olduğu için yaşı yoktur.
. Jason the toymaker, ne zaman sinirlense, gerçek şeklini gösterir. Saçları beyazlaşır, gözleri yeşerir, tırnakları keskinleşir ve kolları çürür. Oyuncakları bile küçük, sinirli, vahşi canavarlara dönüşüyor.
. Splendorman, gerçekten bir Creepypasta olarak görülmediği için, Slenderman ile pek akraba değildir ve yine Slenderman'ın bir parodisidir.
. Slendermanın kötü niyetli ve ölüm makinesi olarak tasvir etmişlerdir. Aslında slenderman ölümsüz değildir fakat bu kadar uzun yaşamasının sebebinin çocuklar olduğu düşünülüyor. Çocukları kaçırınca ne yaptığı bilinmiyor. (Çocuklar bir çok inançta gençleştirdiğine inanılıyordu.)
. Kagekao 'nun maskesi duygularına göre değişebilir.
. Kate the chaser , Fotofobisi vardır. ( Fotofobi : ışık hassasiyeti, parlak ışığın gözleri etkilediği ve acı verdiği durumdur.)
. Homicidal liu aslında sasseur tarafından yaratılmıştı fakat VampireNote13 adındaki kişi liu 'yu kalbinden öldürmeye çalışan jeff 'in hikayesinden sonraki versiyonu yazmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Non-Fictionİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)