BELİRTİLER

669 13 45
                                    


MERHABA

Önce size bir konuda değineceğim .Ben creepypasta 'nın gerçek olduğuna inanmayanlardanım çünkü karakterlerin yazarları belli ve demek ki bir şeyin karakteri varsa onlara kurgusal karakter denir.

Benim düşüncem bu  sizin düşünceniz =

Ben bu kitaba başladığımdan beri çok fazla baş ağırısı çekiyordum. Sabah çok erken dersler başladığı için ve fazla uykumu alamadığım için olduğunu düşünüyorum. Bazı kaynaklarda creepypasta belirtileri hakkında bir şey buldum ve belirtiler ben de olunca tabii biraz garipsedim  . En başta dediğim gibi ben onların sadece kurgusal karakterler olduğunu  söyledim.

Bu benim düşüncem bir de konuya geçmede  neden bunu yazdığıma değineceğim. Ben korku hikayelerini fazla sevmem ama bana bu karakterler sempatik geldiği için ve hoşuma gittiği için yazıyorum. Bazı insanlar bilgi için araştırdığım kitaplardaki yorumlara şu karakterle evleneceğim ya da şu karakterle evlenebilir miyim ? diyor onun için bunları yazıyorum. Yukarıya bu konu hakkındaki bilgilerinizi yazınız .

Sizi seviyorum❤

Belirtiler:

1.Baş ağrısı

2.Durmadan öksürmek

3.Durmadan gülme isteği

4.Durmadan gürültü duymak

5. İntahar isteği(bu çok kötü bir şey sakın yapmayın. Ne olursa olsun,yaşamak güzel )

6.Biri sizi izliyormuş hissi

7.Kusma isteği/durmadan ya da aralıklı kusma

8.Kan görme isteği (benim buna fobim var.)

9.Gece hiç uyuma isteğiniz olmaması.

10. Gece yada başka bir zaman durmadan tek bir noktaya bakmak/dalmak.

yani en sık görülen belirtiler bunlarmış.

Bazen gerçekmiş gibi geliyor ama yazarları olduğundan bana bazen de kurgusal geliyor.

Yani kafam karışıyor.

Sizin düşünceniz=

SİZİ SEVİYORUM ❤


Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin