Kısa bilgiler

519 23 37
                                    

Kısa bilgiler ile yine geldim. Bulabildiğim kadar yazacağım.

. Bazı siyah hesaplar eskiden creepypasta gerçek(?) bilgileri yazdığı ve bu yüzden kapatıldığı düşünülüyor. Aynı mantık ile smile dog resmi ve eyeless jack videosu da  yok olmasını savunanlar vardır. (Smile dog şuan deep web ' te olduğu söyleniyor.)

.Ben drowned in isimi, Jadusable'ın oda arkadaşıdır. Jadusable ile iletişim kurmak için kullandığı web sitesi olduğu için ilk başta Cleverbot olarak adlandırıldı. (Yani ilk adı cleverbot olarak konmuş ama sonra oda arkadaşının adı olan ben verilmiş sanırım.)

. Jeff 'in paranormal olaylarla ilgili bir geçmişi vardır. Slendermanla da bu şekilde bir ilişkisi vardır.

. Jeff 'in 24 yaşında jane tarafından öldürülmesi fan uydurma bilgidir.

. Nurse Ann aslında 31 Ekim'de özellikle Cadılar Bayramı'nda doğdu.

. Nurse Ann ölüm sebebi kalp delinmesidir. Sonra ölünce vücudu parçalanmış.

. Sonic.exe kendine tapar. (Çarpılacak ya da çarpıldı bile.)

.İnternette pek çok farklı türde creepypasta vardır, ancak çoğu  Jeff veya Slenderman gibi ana karakterleri içermeyen hikayelerdir. Okuyucuda paranoya ve gerilim uyandırmak içindir, ancak bazı creepypasta'ın gerçek hayat olaylarından ilham aldığını hesaba katın. ( Gerçek hayattan alınma olayı daha da gerilime sokuyor ;-; )

. En korkutucu creepypasta sıralaması:  (Kendime göre yapmadım. Oylama yapılmış bir yerde bu onun sonuçları. Size göre farklı olabilir.

1. The Slender Man.

2. Candle Cove.

3.Robert the Doll. 

4.Anasi's Goatman Story. 

5. The Russian Sleep Experiment.

6. Jeff the Killer.

7. BEN Drowned.

8. Persuaded.

9. Smile dog

10. Annora Petrova 

11. NoEnd House

12. Psychosis

13. Doors

14. Gateway of the Mind

15. The rake  ( Başlarda olur sanmıştım .-. )

16. Lavender Town Syndrome

17. The Expressionless

Bunlar ilk 17 'ye girenlermiş. Aslında güzel bir sıralama.

. Jeff en çok sushi yemeği severmiş. ( Çok gerekli bir bilgiydi mjnhbgvfgbhnj)

. Zalgo aslında hem creepypasta hem de değildir. Başka fandomlarda da olduğu için tam belirli bir yeri yoktur ama creepypasta olarak çoğunluk sayar.

. Creepypasta 2010 yılında ünlü olmaya başladı. Normalde daha önce çıkmıştı ama o zamanlar fazla ilgi yoktu.

. Creepypasta nın ünlü olmasının sebeplerinden en bilineni :Anissa Weier and Morgan Geyser adındaki iki kızın slenderman istediğini söyleyip arkadaşlarını öldürmeye çalışmalarıdır. (Çok uzun bir olay. Bunu Google 'ye yazabilirsiniz ama isterseniz diğer bölümde soruşturma gibi bu olayı yazarım.)

. Şimdi de en çok paylaşılan creepypasta hikayeleri sıralamasına bakalım. ( Verilerde böyle yazıyor. Sonra neden bu yoktu deyip beni azarlamayın  :'> )

The Russian Sleep Experiment (64,030 toplam paylaşım ) 

Squidward's Suicide (37,298 toplam paylaşım) 

The Rake (13,223 toplam paylaşım) 

Psychosis (7,428 toplam paylaşım) 

Abandoned by Disney (7,149 toplam paylaşım) 

Smile Dog (7,120 toplam paylaşım) 

Candle Cove (4,588 toplam paylaşım) 

NoEnd House (2,939 toplam paylaşım) 

Bedtime (2,657 toplam paylaşım) 

Persuaded (454 toplam paylaşım)

Ben slenderman , Jeff , Eyeless jack 'i filan da beklerdim.

. En genç kişi aslında yıllara bakılırsa sally değildir. ( Ticci toby sanırım en küçük. 1997 doğumlu çünkü. )

Bu sefer düşündüğümden kısa olmuş :'>. Bu aralar bilgi kıtlığı yaşıyorum. Diğer bölüm için nasıl bir şey yapmamı istersiniz ?

Okuduğunuz için teşekkürler ve Korkulu günler.




Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin