Hangi seri daha çok seviliyor bilmiyorum. Sanırım kısa bilgiler seviliyordu.
1. Masky aslında toby ile hiç tanışmamıştır. (.-.)
2. Hoodie cheescake sevmez.
3. E.jack aslında tıp okuyacaktı ama tarikat tarafından kurban verildi. ( Çok fazla e.jack hikayesi var. Bu da bunlardan biri. Bir tane de şöyle var : E.jack sevdiği kız ile ain yaparlar. Şeytanla anlaşma yapar vb. )
4. Liu 'nun bütün yaraları jeff yüzünden olmuştur.
5. Tim, Marble hortnesin son bölümünü yüklemiştir.
6. E.jack cinsiyeti bilinmemektedir. Hikayede hep erkek ismi olarak söylendiği için erkek kabul ediliyor. (Zaten erkek değil miydi .-. )
7. Bloody painter yaklaşık 16 yaşında. (Daha yaşlı değil miydi ? ben 24 diye duymuştum.)
8. Clockwork en sevdiği renk yeşildir.
9. Slenderman 'ın farklı bir boyuttan dünyamıza geldiği söyleniyor.
10. Puppeteer 'in Emr ve Zachary isimli iki vekili vardır.
11. Puppeteer ve Sally iyi anlaşırlar.
12. The rake en karışık creepypastadır. Genelde araştıranlar feci şekilde baş ağrısı çektiği söyleniyor. ( Denendi ve onaylandı bhgvfgbhhbgv )
13. Slendermanın çok fazla vekili vardır. Çok bilinmese de uyuyanlar isminde vekilleri var. Bu kişiler sabahları normal insanlar gibiler ama gece uykuduklarında slenderman onları kontrol altına alır. Bunlar herkes olabilir.
14. Biraz daha vekillerden bahsetmek istiyorum. Revenants adında vekiller de vardır. Slenderman onlara özel güçler verirmiş.
15. Toby 'nin yamyam olduğu düşünülüyor. ( ilginç)
16.E.jack 'in yazarı hikayeyi wiki üzerinden kaldırmıştı. Bunun nedeni ise E.jack , Jeff den daha fazla ünlü olmasıydı. Bunun olmasını istemediğini dile getirmiş. ( E.jack ilk çıktığında Jeff 'in popülerliği çok hasar görmüştü.)
17. Jason bebeklerinden daha çok önem verdiği tek şey göğsünde gizlenmiş olan müzik kutusudur. Eğer kutuya bir şey olursa o zaman Jason ölecektir.
18. Slenderman adında bir çok vaka vardır.
19. Rake Türkiye'de görüldüğü iddia ediliyor. ( Bunu pek doğru bilmiyorum. Kanıtları da yok çünkü. )
20. Jeff gerçek hikayesinde ailesini öldürmemiştir.
Bu günlerde aklıma yb ile ilgili fikir gelmiyor. Aklınızda konular varsa onları araştırıp yapabilirim.
Okuduğunuz için teşekkürler.(●'◡'●)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )
Non-Fictionİstek gönderilen bilgileri yayınladığım kitap Çoğunlukla kısa bilgiler var. (İlk kitabım ve Hatalarım olursa üzgünüm.)