Kısa bilgiler

451 21 10
                                    

Uzun zaman sonra kısa bilgilere hoş geldiniz :>

. Lulu, yüksek seslerden (nereden geldiğini bilmediği için), sevdiği insanları kaybetmekten korkar.

. Kagekao, eşarplara ve diğer aksesuarlara takıntısı ve sevgisi vardır.

. Sonic.exe , MY5TCrimson tarafından yapılmış bir oyunu var.

. Sonic.exe'nin, ikisi kanonik olarak ayrı varlıklar olmasına rağmen, ilk ve en iyi bilinen hayran yapımı kökeni olan Sonic'in vücuduna sahip bir iblis olduğu düşünülüyordu.

.  Sally'nin tam adı "Sally Maryam Dawn". Geçmişteki travması nedeniyle Williams'ın asıl soyadını beğenmedi, bu yüzden "Dawn" olarak değiştirmeye karar verdi.

. Birçok hayranın inandığının aksine, Liu'nun aslında kardeşini öldürmeye niyeti yok. Liu, Jeff'i onu öldürmeye çalıştığı için affetti.

. Cupcakes dışında Pinkamena'nın nasıl ve neden ortaya çıktığına dair bir başlangıç ​​hikayesi yok. İnsanlar Pinkamena'nın gerçek kökeni hakkındaki teorilerini açıklamaya adanmış çizgi romanlar yaptılar, ancak bu eylemlere neden başladığına dair hiçbir bilgi bulunamadı.

. Rouge, bir keresinde Jeff'le ilk tanıştıklarında kavga etmişti, ancak Slender Man araya girerek ikisini birbirinden gerçekten zarar görmeden önce ayırmıştı.

. Bazı insanlar, Eyeless Jack'in hayatta kalmak için ya da sadece onu doyurmak için insan organlarıyla beslenen başka bir dünyadan gelen şeytani bir varlık olduğunu iddia etmekten hoşlanıyor. Ama ne olursa olsun, Jack'in kökeni muhtemelen hala bir gizem olarak kalacak.

. Ally, zihninde Slenderman'ı bir baba figürü olarak görüyor ve benzer güçlerini keşfettiğinde, onunla bir akraba olması gerektiğini varsayıyor. Durum böyle değil... o sadece ters giden bir dirilişin ürünüydü.

. Clockwork'un kana takıntısı var ve sık sık ürkütücü şeyler çizmeyi seviyor. İnsanların vahşice bıçaklanması ve işkence görmesi, kanlı palalar ve diğer farklı silahlar vb. gibi. Bunu onun için normal bir günlük hobi olarak görürken, diğerleri onun ruh halinden dolayı 'garip' ve 'şüpheli' olduğunu düşünüyor. 

. Lazari sadece kırmızının tonlarını görebilir, onun dışında bir renk algısı yoktur. Siyahın rengin olmaması ve beyazın aynı anda tüm renkler olması nedeniyle siyah ve beyazı görebilir.

. O son derece tehlikelidir. Laughing  Jack, hem çocukları öldüren hem de ebeveynlerinin aklını başından alan aşağılık, çarpık ve hasta bir yaratıktır. O, "arkadaşı" olmaya layık gördüğü herkesi sakat bırakabilen ve şiddetle öldürebilen bir canavardır.

. Smile dog hakkında kesin doğru bir bilgi tam olarak yoktur. Sadece 4chan ( Creepypasta karakterlerinin genelinin ilk çıktığı site) sitesinde çıktığı biliniyor.

. Trendman , Timsahlardan yakıcı bir tutkuyla nefret eder. ( Aklıma çağırmada timsah ayakkabı giyince ''çıkar onları'' demesi geldi mkjnhbgvfgbhnj )

. Zero , sık sık öldürdüklerinin cesetlerini parçalamayı sever.

. Ahirette yeniden doğduktan sonra, Puppeteer kendini "mükemmel benliği" olarak kabul ettiği şeye dönüştürdü. Daha pürüzsüz bir yüz, daha uzun saçlar ve daha iyi yapılmış bir vücut. Bu seçim sadece daha fazla insanı çekmek için yapıldı, tıpkı bir fener balığının parlak renkli ışıklarıyla diğer balıkları cezbetmesi gibi.

. Killing Kate , arada sigara içer. ( Kamu spotu  : Sigara hayat karartır.)

. Masky ve Hoodie , Creepypasta değildir. Wiki de ve diğer yerlere fanlar tarafından konulmuştur. Yine de fanları kırmamak amacı ile buluşmalara katılmışlardır. (Oyuncular katıldı yani yanlış anlaşılmasın jnhbgvbh )

. Nurse Ann sol gözü kayıp oldu. Bu yüzden orayı kapatıyor.

. Sadie, RoadWalker adında bir kadınla çıkıyor. ( Kagekao ile yakışıyorlardı :'> )

. Şu ana kadar canonda Slenderman'i yenmenin veya ondan kurtulmanın hiçbir yolu yoktu.

. Hobo ,100 yaşından büyük. (Tanrı uzun ömür versin.)

. Scarecrow Girl ,Çocuğun kız arkadaşını öldürdükten sonra kısa süre sonra çiftlikten kaçtı. Daha sonra Zalgo yeniden karşısına çıkmış, ona korumasını, evini ve hayatta kalmak için ihtiyaç duyacağı her şeyi sunmuştu. Ama bir koşul vardı: Geri kalan günlerinin tamamında, Scarecrow 'u yanlışlıkla ve üzülerek kabul ettiği Efendisi olarak ona [Zalgo] hizmet etmesi gerekecek.

. The Tails Doll, her köşesinde ölüm ve yıkım arayan, yaşadığı her saniye cinayet ve anarşi peşinde koşan ve etrafındaki tüm yaşamı yok edene kadar durmayacak kötü, kötü niyetli, aşağılık ve acımasız bir varlıktır.

. Rake'in varlığı belli değil, bir noktada mutasyona uğramış ve insansı görünümünden dolayı muhtemelen ölümsüzlük kazanmış bir insan olduğu söyleniyor. Rake'in başka bir dünyadan veya gezegenden bir tür uzaylı olması da mümkündür.

. GhostFaceNikol ( Nick Vanill yaratıcısı ) kısa süre önce bir yorumu yanıtlayarak yeni karakterleri geliştirmek için çalışmaya başlayacaklarını belirtti. Yaratıcı o zamandan beri karakteri terk etti ve fandomdan ayrıldı.

. Şu ana kadar Puppeteer'ın ipleri yerine elinde öldürülen tek kurban Emra'dır. Boğularak ölmüştür. 

. Dr. smile insan olmadığı düşünülüyor. ( Kırmızı gözlü, aşırı keskin dişler vb. )


Okuduğunuz için teşekkürler. 2 tane bölüm atıyorum. Bu ilk diğer bölüm istek üzerine red angel , Offenderman ve Jason hakkında bilgiler olacaktır.

Korkulu günler.


Creepypasta ile ilgili şeyler ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin