Piton elgondolkodva haladt végig a folyosón.-Kinek képzeli magát ez a Weasley gyerek? Címeres ökör az a gyerek...
Rám féltékeny? - aztán sunyin el mosolyodott. - Agyjunk neki okot rá!Aztán eszébe jutott Hermione..
A lány nagyon sokat változott a háború óta,de vajon miért?
Észveszejtő nő lett belőle, az egyszer biztos, és már nem is az az okoskodó kis gyerek....
De, hogy tudott ő Weasleyvel együtt lenni? Semmi közös nincs bennük...
El határozta, hogy ha ma le megy hozzá Harry a pincébe, meg próbálj diszkréten ki kérdezni Grangerről.°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°
Piton érdeklődve nézte a vele szemben ülő Harry Pottert.
A fiú azzal az üggyel kereste meg őt, hogy valami bizalmasat, és fontosat akar neki mondani. De, már vagy öt perce ülnek csendben egymással szemben.- Bele kezdesz még ma, vagy nézzük egymást egy darabig? - kérdezte Perselus, és bele kortyolt a whiskeyjébe.
- Én... Ö... Én...- makogott Harry.- Tudod Perselus, nem olyan könnyű erről beszélni.
- Akkor kezdj bele Potter! - förmedt rá Piton.
Harry felált és körbe körbe kezdett járkálni a szobában. Aztán megállt, és rá nézett Piton rá, majd inkább Piton válla fölött kezdett el bámulni egy pontot, és úgy beszélt Perselushoz. Nem mert a szemébe nézni.
- Nem mi döntjük el, hogy kihez vomzódunk nem? Vagyis, vannak akik állatokra izgulnak, van aki élettelen tárgyakhoz vonzódik... - nevette el magát a fiú keserűen.
Piton figyelmesen hallgatott, tudja, hogy miről akar beszélni Harry, hiszen már régen észre vette a fiú különös viselledését, de úgy volt vele, hogy semmi köze hozzá.
- Perselus, én esküszöm mindent megpróbáltam,hogy el nyomjam magamban ezt az érzést. Le feküdtem egy csomó lánnyal, érted? Csak azért, hogy hátha változik az az érzés ami bennem kavarodik. De már nem bírom tovább, muszáj, hogy valakinek el mondjam, külömben bele pusztulok. A barátaim nem értenék meg. Jó, Hermione igen, de Ron csalódna bennem...
Harry szét tárta a karját, vett egy nagy levegőt és végre Piton szemébe nézett. - Meleg vagyok - bökte ki, és le roskadt a bőrkanapéra.
Piton felállt a karosszékből, le tette a whiskeys poharat a kis fa asztalra, majd halkan megszólalt.
-Tudtam. Szerinted vak vagyok?
Azon csodálkozom, hogy a barátaid még nem vették észre.
Mióta tart Dracoval ez a dolog köztetek?Harry olyan hirtelen kapta fel a fejét, hogy még is szédült. Nem is beszélt Dracoról, akkor ezt honnan tudja? Gondolta..
- Nem rég óta, suli kezdés után egy pár héttel el kezdtünk beszélgetni....
Aztán bűnbánóan nézett Perselusra.
- Sajnálom, ha csalódást okoztam neked Pers.- Harry én nem vagyok homofób! Nem okoztál csalódás! De a barátaidnak el kell mondanod..
- Tudom. - sóhajtott Harry.
-Rendben. - Hagyta rá Piton, nem akart bele szólni a fiú életébe, így is többet tud róla, mint amennyit tudni kellene, véleménye szerint.
El indultak együtt a nagyterem felé, Piton úgy döntött, ez a megfelelő alkalom arra, hogy ki kérdezzen Granger felől.
- Egyébként... - kezdte zavartan Piton. - Mi újság a barátaiddal?
- Ron megvan. - Mondta egykedvűen Harry, aztán el vigyorodott, és úgy folytatta.
- Hermionénak ma van a 20. születésnapja,asszem a vacsora után megy haza a szüleihez, és csak vasárnap este jön vissza.Piton hümmögött valamit, Harry megvonta a vállát.
El érték a nagyterembe, Harry le ült a griffendél asztalához, Piton a tanári asztalhoz Mcgalagony mellé.- Minerva. - üdvözölte Piton az asszonyt, amaz biccentett felé.
A következő percben ki vágódott a nagyterem súlyos ajtaja, és Hermione lépett be rajta.
A szó szoros értelmében észveszejtően nézett ki.
Vérvörös rövid selyemruha volt rajta, ami teljesen rá tapadt csinos idomaira, rajta egy farmer kabátot is viselt. Vörös bőr magassarkú szandált vett fel hozzá. Smink nem nagyon volt rajta, egy kis szempilla spirál, és egy bordó rúzst kent az ajkaira.
Amint be lépett a nagyterembe, minden szem rá irányult. Zavartan körbe nézett, és el indult a tanári asztal felé, Mcgalagony felállt, és rá mosolygott, majd egy furcsálló pillantást vetett Perselusra, aki tátott szájjal, és pislogás nélkül, nem kis csodálattal, és meglepődéssel nézte a feléjük közeledő lányt.
Mikor Hermione eléjük ért, ő lehajtott fejjel megcsodálta a tányérjában lévő rántott húst, és pirított krumplit, úgy hallgatta a nők beszélgetését.- Igazgatónő szerettem volna újra megköszönni, hogy el engedett a hétvégére. - mosolygott az asszonyra.
- Drága lányom, igazán nincs mit megköszönnöd! - az asszony megölelte Miomét, majd Pitonhoz fordult.
- Perselus! - Piton zavartan rá nézett. - Elhiszed, hogy a mi eminens diáklányunk már 20-éves?-kérdezte meghatva. - Nézd csak, hogy milyen gyönyörű nő lett belőle igaz? -kérdezte Mcgalagony Pitontól.
Piton bólintott..
- Valóban elragadó. - nézett rá a lányra, Hermione elpirult.- Köszönöm professzor. - mosolygott a férfira, Piton bólintott, majd feszülten bámulni kezdte a szexi rántott húst a tányérjában.
Hermione elköszönt tőlük, Mcgala újra megölelte, Piton mormogott valami viszlát féleséget, Mione pedig el indult a griffendél asztalához.
Harry elméjülten nézte a Mardekárosok asztalát, Ron pedig szokás szerint evett, mint az állat.
Harry vette először észre Mionét.- Dögös vagy csajszi.-mondta neki, majd elismerően füttyentett egyet.
-Ign ngyon csivos vagy. - helyeselt bólogat a Ron, két falat között.
Ginny felállt, megfogta a kezét, megpörgette, majd rá paskolt a fenekére. - Tökéletes. - mondta, majd nevetve megölelték egymást.Hermione le ült Harryhez, majd a fülébe suttogott.
- Te Harry, mivan Pitonnal?- Miért? - kérdezte meglepve a fiú.
- Azt mondta nekem, hogy elbűvölő.... Érted? El-bű-vö-lő! - suttogta szótagolva, és mosolyogva.
Harry megvonta a vállát, majd vigyorogva megegyezte.-Neki is van szeme.
Hermione eltöprengett. De még milyen szeme van Pitonnak! Éj fekte, gyönyörű... El lehet benne veszni.
Mióta látták Harryvel nyitott köntösben, már 1000-szer le játszotta lelkiszemei előtt a jelenetet, sohasem gondolta volna, hogy az undorító fekete köpeny alatt, ilyen tökéletesen kidolgozott felsőtestet takar a professzora, ha Harry nem szól neki az nap éjjel, még a nyála is kicsordul, annyira bele felekezet Perselus látványába... Észre sem vette, hogy most is őt bámulja, Harry oldalba bökte, ő pedig zavartan kapta el Perselusról a szemét... Nem is sejtette, hogy Piton akkor nézi őt, amikor Hermione nem figyeli...SZIASZTOK!
MA 5 ÉVE, HOGY ALAN RICKMAN MEGHALT....
ISZONYÚ NAGY KEDVENCEM VOLT-ÉS MARAD IS...
SZÓVAL, SZERETNÉM HA KOMMENTBE MINDENKI AKI OLVASSA A TÖRTÉNETEM, BIGGYESSZEN BE EGY #ALWAYS - T.
ÍGY EMLÉKEZZÜNK A BÁRSONYOSOS HANGÚ, ÉS TEHETSÉGES SZÍNÉSZRŐL.
PÁLCÁT FEL /*
WANDS UP /*
YOU ARE READING
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanfictionA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.