-Jól vagy? - kérdezte a férfi a mellette álló lánytól, aki idegesen rágcsálta az alsó ajkát.
- Aha. - mondta, miután vett egy nagy levegőt. - Nem muszály bemennünk ám. - nézett a párja szemébe. - Ha nem akasz, azt én tökéletesen megértem.
- Granger! Nyugalom! Bemegyünk, megmutatjuk magunkat, aztán mehetünk is anyádékhoz. - Simított ki egy tincset a lány arcából.
Perselus is és Hermione is remekül nézett ki. A férfin egy egyszerű fehér ing volt, és egy fekete vászon nadrág. Haját hátrül egy fekete szallaggal össze fogta. Széles válát és keskeny csípőjét tökéletesen kihangsúlyozta a fehér ing. Amikor meglátta magát a tükörben le akarta venni magáról az inget, mert úgy gondolta, hogy nem áll jól neki. De amikor meglátta, hogy Hermione végig mustrálja, és megnyalja az alsó ajkát, majd a lány szó szerint le támadta, na az biztosította az ellenkezőjéről. Hermione is nagyon csinos volt a fekete kosztüm ruhájában. Haja debodor főzettel ki lett egyenesítve, arcán halvány smink volt és egy szép karika fülbevaló lógott ki a füléből. Perselus elbűvölőnek találta.
Csöngettek, az ajtó pedig kitárult. Szőke haja összeborzolódva, kék Guns and Rose's feliratú pólóban és egy fekete farmernadrágban kilépett Krisztián. Zöld szeme jó kedvűen csillogott, ahogy meglátta vendégeit.
- Jó estét! - köszönt. - Gyertek beljebb. - Azzal félre ált az ajtóból és be engedte Perselusékat. Hermionét szorosan megölelte, míg Pitonnal kezet rázott.
- Örvendek a találkozásnak. Krisztián Jobbs vagyok. - Perselus Piton. - Mutatkoztak be egymásnak. -A vacsora mingyárt kész. Rebeka a konyhában van. - Foglaljatok helyet a nappaliban addig, Hermione te tudod a járást. Ha valamire szükségetek van szóljatok nekem, vagy Rebekának. Én megyek vissza a konyhába, mert az a boszorka még elrontja a kaját. - Vicceskedett Krisztián amíg bekisérte a vendégeit a nappaliba aztán magukra hagyta őket.
Perselus szemöldökét megemelve nézte Hermionét aki le huppant a bőrkanapéra.
- Most mivan? - kérdezte a lány.
- Ez a ficsúr olyan, mintha Dracot és Harryt keverték volna össze. - mondta csúfondárosan.
- Nem is - duzzogott. - Nah jó, talán Dracora hasonlít egy picit.
Perselus horkantott egyett.
- Legyél velük kedves oké?
- Kedves? - szörnyűlködött. - Nem ismersz asszony? - kérdezte ahogy le ült Hermione mellé. A lány közelebb húzódott hozzá, Perselus pedig átkarolta a válát.
- De ismerlek. - sóhajtotta. - Szeretlek, ugye tudod?
- Mindig mondod, és már kezdem elhinni is.
- Na de Perselus! - Csapott a combjára a lány.- Hogy mondhatsz ilyet? A férfi nevetve húzódott árébb tőle, hogy aztán megcsókolhassa.
- Persze, hogy tudom, te bolond boszorka. Én is szeretlek. - Mondta, miután elváltak.
- Akkor jó. - sóhajtotta szerelmesen. - Szerintem egy perc és Rebeka itt lessz, hogy meglessen magának.
- Nem mondod.
- De. Mondtam neked a múltkor, hogy rólad ábrándozik.
- És ez téged nem zavar? - húzta fel a szemöldökét kérdőn.
- Egy cseppet sem. Egyrészt, te mondtad, hogy szeretsz. Másrészt meg, akit lehet vinni, azt vigyék.
- Hát.... Ez kiábrándító. - fintorgott a másik.
- Dehogy. - legyintett
- Hol a mosdó? - kérdezte Piton.
- Az első emeleten. Jobbról a második ajtó. Menyj, én addig hozok valamit inni. A férfi felállt és elindult arra, amerre Hermione mondta míg a lány kiment a konyhába.
Hermione csak Krisztián találta már ott.
- Beka? - kérdezte.
- Felment át öltözni...... Ez a te Perselusod...
- Igen? Milyen? - kérdezte
- Hogy is mondjam... Olyan titokzatosnak tűnik nekem. Biztos nem egy bűnbanda tagja? - kérdezte nemtörődöm módon.
- Nem. - nevetett Hermione. - Nem tartozik semmilyen bűnbandához. Ő csak ilyen. - vont válat. - Egyébként valamit el kell mondanom neked.
- Mond. - nézett fel rá a férfi a saláta készítésből. A lány épp két pohárba töltött narancslevet, amikor Krisztián meglátta a jegy gyűrűt a kezén. Megkerülte a pultot, és elkapta a lány kezét.
- Perselus megkérte a kezem.- mosolygott a lány a fiú reakcióján, aki először döbbenten nézte, majd csillogó szemekkel megölelte őt.
- Gratulálok Mione! De örülök neked! - Hermione megkönnyebbülve vette tudomásul, hogy Draco és Harry tévedtek azzal kapcsolatban, hogy ez a fiú szerelmes lenne belé.
-Köszönöm. - mosolygott rá a fiúra.
YOU ARE READING
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanfictionA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.