Hermione iszonyú fejfájással ébredt egy kemény kanapén teljesen összegörnyedve. Szemét óvatosan kinyitotta, majd rögtön be is hunyta a fény miatt. Lassan felült és újra kinyitotta a szemét és sürűn pislogott,mikoris megállapította, hogy egy lány és egy fiú között görnyed.
- Merlinre.-nyögte - Iszonyúan fáj a fejem.
-Hmkhm. - jött a válasz a bal oldaláról.
- Krisztian szálj már le a lábamaról! - kiáltotta, majd egy fájdalmas mozdulattal lerúgta a fiút.
- Cseszd meg Hermione! - kiáltotta az a földről, majd felállt, és lehuppant a lány mellé.
- Nem kellene Rebekát is felkelteni? - kérdezte Krisztian.
- Keltsd fel, én megyek letusolok. - ált fel Hermione. - Van aspirined?
- A fürdőszoba szekrényben találsz asszem...
- Jó. - nyögte és dűlöngélve fejét fogva felment az emeletre a fürdőszobába.
Ott megállt a tükör elött és megmosta hidegvízzel az arcát. Kinyitott a fürdőszoba szekrényt, majd kotorászni kezdett. Mindenféle gyógyszereket talált, és merlinnek hála aspirint is amiből kettött be is vett. Megállt a tusoló kabin elött és megcsinálta a vizet kellemes langyossá, le vette magáról az alkoholtól bűzölgő felsőjét, aztán épp a farmerját akarta lehúzni magáról, amikor megpillantotta a köldökét.
Hatalmas sikoly hagyta el a száját, majd úgy ahogy volt melltartóban farmerban leszaladt a konyhába.
- Ez meg mi fasz? - üvöltötte amikor a két barátja végre rá nézett.
Rebeka egy bögre kávét szürcsölt, Krisztian pedig épp tükörtojást készített.
Az utóbbi szólalt meg először.
- Köldök piercing. - vont válat, majd újra belefeletkezett a főzésbe. Nem feszengett Hermione majdhogynem félmeztelensége miatt, sokszor látta az elmúlt években bikiniben, így volt ideje hozzászokni.
- Nagyon szép. - bólogatott Rebeka.
-Ki csinálta és mikor? Ugye nem te Krisztian? Rosszabb napokon még most is fáj a fülem mióta ki jukasztottad. - fintorgott Mione.
- Nem én voltam! - jelentette ki a férfi. Aztán közelebb ment Hermionéhoz, és alaposan megnézte a lány köldökét. - Profi munka, ezt szalonba csinálták, úgyhogy ne aggódj. - mosolygott fel a lányra.
- Ne aggódjak? Ne aggódjak? Perselus meg fog ölni! - szörnyülködött.
- De hát miatta csináltad. - értetlenkedett Rebeka, majd Hermione kérdő tekintete miatt folytatta. - Azt mondtad, hogy tetszeni fog neki, mert mardekáros. Nem tudom, hogy mi az a mardekár, de gondolom a kígyókhoz van köze mert csak olyan piercingek közül akartál választani. Azt most meg mondom neked, ha a mardekár egy bűnbanda én nem ismerlek! Nem leszek egy bűnöző csajának a barátnője! - mondta tök nyugodtan aztán belekortyolt a kávéjába.
Hermione nem tudta eldönteni, hogy sírjon vagy nevessen.
-Egyénbként.... Nem szeretnéd nekünk bemutatni ezt a te Perselusodat? - kérdezett rá Krisztian.
- Olyan szexi ez a név. - sóhajtotta Rebeka.
- De.. Persze, csak hát ő eléggé magának való tipus, de azért megkérdezem majd. - válaszolta, és közben Rebekát méregette.
-Uhmm Perselus.... - mondta Rebeka ábrándosan. - Mi a teljes neve, és hogy néz ki?
- Perselus Tobias Piton.
- Piton? Akkor ezért akartál kígyós piercinget. - szólt közbe Krisztian.
Hermione rá se hederített. - Magas, hófehér és nagyon szexi. Válig érő fekete haja van, és gyönyörű fekete szeme. - sorolta ábrándosan Hermione. - És istenem már csak a hangjától is orgazmusom van!
- Na és mekkora a pitonja? - vicceskedett Krisztián.
-Hmmm... Csak annyit mondok, hogy nagy, karakteres és szexi orra van.... - mosolygott önelégülten a lány.
- Jézus csajszi! - kiáltotta Rebeka. Krisztián csak nevetett és tányérra szedte a reggelit.
Hermione válat vont,majd vissza vonult az emeletre, hogy végre letusoljon.+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Perselus lakrészre elött ált, és nem mert bekopogni. Még nem tudta, hogy hogyan momdhatná el neki, hogy köldök piercinget csináltatott. Félt Piton reakciójától. Remeget mint egy nyárfalevél, de már nem tud mit tenni és nem is akar. Igazából nagyon tetszik neki. Egy zöld kövekkel kirakott gyönyörű tekergő kígyó lapul most a hasán és minnél töbször megnézte, annál jobban megtetszett neki. Döntött. Ha Pitonnak nem is tetszik majd, akkor sem fogja kivenni, majd hozzá szokik, gondolta és erőtt vett magán majd benyitott a lakosztályba.
Perselus egy bőrfotelben ülte, és egy régi, bizonyára nagyon értékes bájitalkönyvet lapozgatott. Amikor meglátta a lányt,fel akart álni és köszönteni de Hermione nem hagyta neki.
- Maradj ott, mutatni akarok valamit. - vágott a közepébe a lány.
Amaz felhúzta a szemöldökét.
-Mutasd csak. - intett a kezével.
- Mielött ki akadnál elmondom, hogy én imádom és jobb ha hozzászoksz. - duzzogta és egy pillanat alatt levette magáról a felsőjét, hogy Perselus szeme elé kerüljön a griffendél vörös melltartója.
- Szexi. - mosolygott önelégülten Piton. - Nem értem, ettől kellett volna ki akadnom? - éretlenkedett.
Hermione frusztráltan fújt egyett, majd teljesen Piton elé ált, és legyintett egyett a hasa felé.
Perselus szemei kikerekedtek.
Lassan felemelte a kezét, majd megérintette az égszert. Hermione ezer érzelmet látott a szemében kavarogni, de amikor a férfi megérintette a köldökét még a levegő is bennakadt a tüdejébe.
- Ez egy kígyó.... Egy kígyó van a hasadon. Miért? - nézett fel érdeklődve a lányra.
- Ez egy köldök piercing kedvesem. Nem igazán voltam beszámítható amikor csináltattam, de Rebeka azt mondta, hogy azt akartam, hogy neked tetszen.. - fintorgott. - Ezért kígyó.
- Aha. - bólintott a másik. - Nagyon... Szexi... Ugye tudod, hogy ez mit jelent? - kérdezte csillogó szemekkel.
- Mit? - hökkent meg.
- Hogy mostmár hivatalosan és saját önszántadból felvállaltad, hogy volt dolgod mardekárossal. - mosolygott önelégülten. - A következő pasid majd ki lessz akadva, de én örülök neki.
Hermione hirtelen elhúzódott tőle.
- Következő pasi? Szakítani akarsz velem Perselus?! - értetlenkedett.
- Merlinre! Dehogy is! De te egy fiatal, gyönyörű lány vagy, és nem versenyezhetek senkivel sem, ha egyszer megunnál.
Hermione csak hápogni tudott.
- De nekem nem kell más te mardekáros idióta! Szerelmes vagyok beléd Perselus. - mondta már gyengédebben,és a férfi ölébe ült.
Perselus átkarolta, és megcsókolta a lányt. - És én minden nap hálát adok merlinnek ezért. - búgta a lány hajába.+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Egy forró szeretkezéssel késöbb a hatalmas franciaágyban feküdtek kimerülve, pihegve. Hermione a férfi melkhasán pihentette a fejét, és kis köröket rajzolt a hasára, míg a férfi a lány hátát simogatta.
- Krisztián és Rebeka megakarnak ismerni. - bökte ki a lány.
- Hmm
- És Rebeka már most oda van érted. - grimaszolt. - Meg halja a neved és úgy sóhajtozik mint egy jóllakott csecsemő.
- És te akarod, hogy megismerjenek?
- Persze, hogy akarom. - értetlenkedett. - Itt az a kérdés, hogy te akarod e.
- Hát jó, nem bánom. - sóhajtotta.
- Akkor már a szüleimhez is benézhetnénk nem gondolod? - kérdezte reménykedve.
- A szüleidhez?
- A szüleimhez.
- Elvárod tőlem, hogy nyalizzak apádnak?
- Csak légy önmagad. Bár sanszos, hogy apámmal jobban kijössz majd, mint anyuval. - nyomott egy csókot kedvese szájara., - anyám egy igazi házisárkány.
- Merlinre..... Túl öreg vagyok én már ehhez.
Hermione a férfi fölé mászott, és lovagló ülésben a csípőjére ült, majd egy forró csókot nyomott az ajkaira.
-Uhm.... Ugye tudod, hogy sokkal jobb vagy mint egy "fiatalabb"? - nyögte a férfi szájába.
- Miben? - kapott levegő után, amikor a lány megmozdította a csípőjét.
- Szexi vagy, okos és inteligens.
- Uhum, és? - sóhajtotta.
- Iszonyat jó szerető vagy kedvesem. - suttogta, és lejjebb csúszott a férfin. - És mivel bele egyeztél egy családlátogatásba és egy a mugli barátaimmal való találkozásba most megérdemelsz egy kis kényeztetést. Szeretnéd most, vagy egy kicsit késöbb? - incselkedett és már a férfi ágyékát csókolgatta.
- Ahogy jónak látod. - nyögte amaz de már csak sóhajtozni és nyögni tudott azután.
Körülbelül egy újabb óra múlva hulla fáradtan támalyogtak ki a fürdőszobába, közösen letusoltak majd egy egy jó éjszakát csók után egymásba gabalyodva hajtották álomra a fejüket.
- Hermione? Felvagy? - suttogta Piton.
- Uhumm - nyögte álmosan a lány.
- Ha végeztél a Roxfortban feleségül akarlak venni.
Hermione szemei rögtön kipattantak, és egyáltalán nem érezte már magát álmosnak.
- De hát én Franciaországban fogok tanulni még két évet!
- Tudom. - Mondta nyugodtan. - De nem akarlak elveszíteni, és félek, hogy ott találsz jobbat nálam.
- Nálad jobbat keresve sem találnék.
- És már fiatalabb sem leszek. Sohasem gondoltam volna, de családot akarok Hermione.
- Gyereket is? - kérdezte sírós hangon. - Igen. Egy kislányt és egy kisfiút. Gyönyörek lennének. - merengett el a férfi.
- Minden bizonnyal. - mondta és már tényleg sírt, csak úgy folytak a könnyei.
- Na kicsim, ne sírj!- húzta egészen magához a lányt, és lecsókolta a könnyeit.
- Nhem... Nhem sírok. - hümpögte.
- Hát persze, hogy nem. - mondta, és megcsókolta a lányt.
- Szóval akkkkor? - húzta el a szót a férfi, és magára húzta a lányt. - Leszel az én odaadó kis feleségem?
- Persze! Persze, hogy leszek! Igen, Piton a feleséged akarok lenni! - kiáltotta, és csókokkal borította a párja arcát,fülét és még a szemhélyát is. A férfi felkapta az éllyeli szekrényről a pálcáját.
- Invito ékszeresdoboz! - szólt, és egy selyemmel borított kicsi ékszeresdoboz repült a lány kezébe.
Hermione rá nézett Perselusra, majd remegő kezekkel ki pattintotta azt. Piton csak a lányt nézte, látni akarta a reakcióját. S mikor az újra könnyekbe tört ki, elvette tőle a dobozt, és kivette belőle a gyűrűt. Gyönyörű ezüst gyűrű volt, közepén egy vörös rubinttal, és kicsi zöld kövekkel kirakva. Felemelte a lány kezét, és rá húzta a gyűrűt.
- Ez gyönyörű - lehelte, és átölelte a férfi nyakát. - Nagyon nagyon szeretlek Perselus Piton!
- Te vagy az én holnapom Hermione. Minden áldott nap, egyre jobban szeretlek, és minden nap elcsodálkozom rajta, hogy ez hogyan lehetséges......~ Élysötét szemedből fény árad felém, lelkem tiéd, rabszolga lettem, izzó parázs a szívem helyén.
Lásd varázsos vágyad nálam célba ért, ha nézel rám, szememben látod, hogy a szerelmem mindörökkön tiéd.....
YOU ARE READING
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanfictionA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.