- Én ezt nem hiszem el bazdmeg!
Ennek a hótparaszt denevérnek komojan nincs jobb dolga annál, hogy engem basztasson? - Panaszkodott Ron a barátainak.Hermione és Harry cinkosul össze mosolyogtak. Immár 3- éve a háborúnak, és mióta látták Piton emlékeit, már nem azt a rohadék, nagyranőtt denevért látták benne amit eddig 6-éven keresztül.
Ha Piton beszólt nekik, csak rá mosolyogtak, vagy szimplán elnéztek mellette, már nem vették komolyan a fenyegetéseit. És ez Perselust roppant mód idegesítette.
Harry sokszor kereste a társaságát, amit ő nem tudott hova tenni, először azt hitte meg őrült a fiú, és be utaló kért neki a Szent Mungóba xd.
És miután Harry ezek után sem adta fel, annyi pontot le vont a griffendéltől, amennyi igazából nem is volt nekik. Aztán Piton adta fel, néha napján beszélt vele két szót, vagy biccentett felé. Egy idő után azt is megengedte neki, hogy egy héten 2×- meg látogassa a lakrészébe, muszáj volt neki megengedni, mert Harry azzal fenyegette, hogy az egész suli előtt Persnek fogja hívni.Perselus épp a nagyterem felé tartott, amikor meglátta őket, egy ideig nézte Hermione bomba fenekét, aztán meghallotta ahogy Ron mindennek elhordja. Ki ábrándította magát, és közelebb ment.
- Ron, szerintem nem volt alaptalan a büntetés amit kaptál tőle, basszus, majdnem felrobbantottad az egész pincét a bénázásoddal! Lassan rosszabb vagy, mint Neville. - szólt oda neki Mione.
Ron felháborodottan Horkantott, Harry pedig helyeslően bólogatott.
- Hermione én nem értem. Mi a bánatért véded Pitont? Harryt még úgyhogy megértem, de neked mi közöd hozzá? - aztán sunyin el mosolyodott és Harryre nézett.
- Te Harry, nem lehet, hogy Mione belezúgott abba a kreténbe?
Harry megrökönyödötten nézte, hol a nevető ront, hol az idegesen fújtató Hermionét.Hermione édesen elmosolyodott, majd a még mindig nevető Ronhoz fordult.
- Oh, Ronci mókus - simított végig a fiú karján- Csak nem féltékeny vagy? Tudod, Piton professzor nagyon dögös fél meztelenül.... De ne aggódj, mert köztünk-mutatott magára, majd Ronra, és már szinte kiabált. - Nincs semmi!
Rá kacsintott a fiúkra, majd ringó csípővel tovább állt.
Nem is sejtette, hogy nem kettő, hanem három megrökönyödött szempár néz utána.
- Mikor látott engem ez a csitri félmeztelenül? - kérdezte magától Perselus.- Te Harry - szólalt meg egy idő után Ron. - Mikor látta Hermione Pitont félmeztelenül? - kérdezte idegesen.
- A múlthéten ki osontunk éjszaka, és láttuk nyitott köntösben. - vont válat Harry, majd olyan érzése támadt, hogy a barátja féltékeny Pitonra.
És meg is kérdezte.- Ron... Nebassz te kajak féltékeny vagy Perselusra?
- Ugyan miért lennék? Egyrészt Mione az enyém, másrészt Pitonnak esélye se lenne nála, nézz rá és nézz rám, nem szállhat velem versenybe. - Jelentette ki vigyorogva Ron.
Viszont Harry nem vigyorgott, még csak nem is mosolygott, Ront túl öntelt szerinte, és igaza is van.- Figyelj csak Ron. Hermione nem a tulajdonod, nem a tiéd! Lehetett volna, de el basztad, mert egy hülye seggfej vagy! Szóval, ha Hermionénak tetszik Piton, akkor kussolsz és elnézed, mert már olyan szinten nincs közötök egymáshoz. - Osztotta ki Harry Ront.
Aztán ott hagyta a francba a sokkolt barátját.
Perselus büszkén nézett Harry után, majd elbújt egy lovagi páncél mögé és le vette magáról a bűbájt.
El indult a dülledt szemű Ron irányába, és fel lökte csóri fiút. Ron szitkozódva fel tápászkodott.- Weasley... Jobban is figyelhetne - szisztegte.- El árulják egy titkot?
A denevérek alattomos állatok, ott harapnak ahol a legjobban fáj. - mosolygott gúnyosan a fiúra.Ron tátott szájjal nézte a távolodó hátát...
Sziasztok kedveskéim!!!!
Remélem tetszeni fog nektek ez a könyvem is. Millió puszi😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
Hayran KurguA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.