Harryvel és Dracoval sétált a kastélyparkban. A két fiú megállás nélkül beszélgettek, tervezték a jövőjüket, és nem vették észre, hogy Hermione mennyire nem is figyel oda rájuk. A lány a nagy találkozással volt elfoglalva fejben. Azt tudta, hogy a barátainak nem lessz problémája Perselussal, de hogy a szülei mit fognak mondani azt homály fedte.
Tudta, hogy a korkülömbség nem fogja zavarni őket, hiszen az anyja és az apja közt is majd húsz év van. De hogy azzal mit fognak kezdeni, hogy a lányuk a volt tanárával jár jegyben nah az kemény dió lessz.
Gondolataiból Harry meghökkent nyikkanása rázta vissza a valóságba.
- Mivan? Miaz? - kérdezte, és csak most vette észre, hogy a jeggyűrűjét forgatja a másik kezével. Gyorsan le is engedte mind két kezét.
- Szép.. Öh, szép gyűrű... - Dadogta a kis túlélő. - Az az amire gondolok? - kérdezte Draco.
- Mire gondolsz Draco? - sóhajtotta a lány.
- Arra gondolok, amire gondolod, hogy gondolok. - Vigyorgott a mardekáros.
- Akkor jól gondolod. - mosolygott rá szívből.
-He? Mivan?- Kérdezte nagyon okosan Harry.
Draco megcsapta a fiú tarkóját.
- Harry drágám. Hermiónét eljegyezték. - Simogatta meg a fiú fejét, amikor az gorombán nézett rá.
- És mégis kicsoda? - hüledezett.
- Hát Perselus te hatökör! - mondták egyszerre.
- Ja értem.-bólintott nagy komolyan. - Várj! Mi? Azta Hermione! Gratulálok! - kiáltotta majd egy csontropogtató ölelésbe fogta a lányt. Miután Harry végre elengedte Draco is jól megszorongatta.
- Képzeljétek. - sóhajtotta a lány. - Ma este meglátogatjuk a mugli barátaimat. Tudod Harry, Rebeka meg Krisztian. - Amikor a fiú bólintott folytatta. - Aztán elmegyünk a szüleimhez.
- És Perselus ezt beválalta? - hüledezett Draco.
- Ühüm. - Bólintott.
- Nem gondolod, hogy nem jó ötlet Krisztiánnak bemutatni Perselust? - kérdezte Harry nehézkesen.
- Már miért ne lenne jó ötlet?
-Krisztiánon mindig is látszott, hogy egy kicsit szerelmes beléd.
- Honnan veszed ezt a sületlenséget? - kérdezte felháborodva.
-Mione. Ne haragudj, de minden fiú akivel jó kapcsolatot ápolsz, egy picit beléd szeret. Egy gyönyörű, és okos nő vagy. Nem olyan nagy dolog ez. - Vont válat a fiú.
- Ez hülyeség Harry. - rázta a fejét.
-Pedig igaza van. - mondta nagy komolyan Draco.
- Dehogy! - legyintett frusztráltan.
- Nem hülyeség Hermione! Harry is szerelmes volt beléd, és amikor össze barátkoztunk egy kicsit én is. - Vallotta be.
- De hát... Ti... Nah ne.
- Így igaz. Ne érts félre, szeretem Dracot, és ő is engem. De mindig lessz helyed a szívemben. Ha nem szerelemből is, de szeretlek. De tényleg volt olyan időszak amikor elolvadtam a közeledben,pedig akkor már tudtam, hogy meleg vagyok.
- Igen. - folytatta Draco. - Velem is sokszor volt úgy, hogy még csak észre sem vettem magam, amikor bámultalak. És egyesek szerint igen feltűnően.
- Felyezzétek be kérlek! - fogta be a fülét a lány. - Nem akarok többet hallani. A két fiú csak kinevette, majd sétáltak tovább semmiségekről cseverészve.+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Egy igazán érdekes bájitaltan könyvet olvasott elmélyülten a könyvtárban és észre sem vette, hogy valaki figyeli.
Perselus teljesen a hátamögé lopakodott és átlesett a vála fölött.
- Nagyon el tud bambulni ez nem jó Miss Granger. - Hermione úgy meg ilyett, hogy ki esett a kezéből a könyv.
- A francba. - Káromkodott. - Rám hozo-hozza a szívbajt tanárúr.
Perselus csak nagy nehezen tudta leplezni jó kedvét.
Kikerülte a lányt. Majd elindult a könyvtár kijáratához de még szigorúan oda vakkantotta.
- az irodámba, most Granger!
A lány pedig sietve követte őt.
Amikor már bent voltak Persleus irodájában a férfi nekitaszította az ajtónak és szenvedélyesen megcsókolta. Aztán elhúzodott tőle.
-Mi a baj? - ráncolta össze a szemöldökét.
-Semmi.- megfogta a férfi arcát, és lehúzta egy újabb csókra. Amikor szétváltak a férfi kisimított egy hajtincset az arcából.
- Az este miatt izgulsz? - kérdezte lágyan.
- Uhum. - füllentette.
- Hermione! Az istenit! Mond el mi a bajod, vagy kénytelen leszek elfenekelni! - mondta szigorúan.
A lány először felnevetett aztán egy hatalmasat sóhajtott.
- Draco és Harry szerint nem kellene bemutatni téged Krisztiánnak.
- Miért ne?
- Mert szerelmes belém. - még mielött Perselus valami csúnyát mondott volna folytatta. - De nem úgy, ahogy gondolod, hanem úgy mint Draco és Harry.
- Mivan? - vakkantotta.
- Ja. Draco és Harry azt mondták, hogy ők is szerelmesek belém egy kicsit. Meg Krisztián is.
- De hát ők melegek! - kiáltotta.
- Tudom. Nem is úgy szeretnek. Csak egy kicsit.
- Én ezt nem értem. - ráncolta a szemöldökét.
- Én sem nagyon. - motyogta.
- Ha nem tudnám, hogy boszorkány vagy, azt mondnám, hogy boszorkány vagy. - De te ugye nem érzel ez iránt a Krisztián iránt semmit? - kérdezte.
- Szent Merlin dehogy! - kiáltotta felháborodottan.
- Akkor jó. - bólintott. - És már még csak azért is elmegyünk hozzájuk az este. Tudnia kell minden hímnemű egyénnék, hogy te az enyém vagy. - rántotta magához a lányt és belecsókolt a nyakába.
- Oké. - rebegte elgyengülve. - Harry és Draco tudják, hogy jegyben járunk.
- Észre vették a gyűrűt? - sóhajtotta a lány nyakába.
- Uhumm. Már csak Ginnynek kell megmondanom.
- Rendben kedvesem. De figyelj rá, hogy más ne tudja meg. Nekem pedig Minervát kell tájékoztatnom, mert ha magától tudja meg leátkozza a férfiasságom.
- És azt nem akarjuk ugye? - kérdezte incselkedve és megmarkolta az említett testrészt.
- Ohhh. Igen! Vagyis nem, nem akarjuk. -nyögte amaz.
- De most mennem kell, mert A fiúkkal az átváltoztatástan házit kell átvennünk. - Nevetett majd elengedte a férfi farkát..
- Gonosz boszorkány. - morogta amaz és sóhajtva újra megcsókolta a lányt.
Hermione nevetve hátrált ki a szobából a férfi pedig frusztráltan ült le a tanári aztalhoz, hogy beletemetkezzen a másodévesek munkájába.+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
- Ginny beszélnünk kell most! - mondta szigorúan a barátnőjének,aki épp Deannel társalgott a nagyterem elött.
- Baj van? - kédezte szemöldök felhúzva.
-Majd te eldöntöd! - vágta oda flegmán majd elkapta a lány kezét, és elkezdte magaután vonszolni egy félre eső hejre.
- Na Mione! Mivan már? Mért kell rángatnod? Mit tettem? - kérdezte idegesen de kíváncsian.
A másik arcán hatalmas vigyor terült szét, majd feltűnően félreseperte arcából a tincseit.
- Gondoltam megkérdezem, hogy lennél a koszorúslányom, de ha megzavartam valamit, akkor vissza mehetsz Deanhez. - pislogott ártatlanul. Ginny hatalmasat sikított és Hermione nyakágba ugrott.
- Jó na Ginny megfúlok! - nevetett.
- El sem hiszem Mione! Gratulálok! Annyira tudtam, hogy Piton tervez valamit. Tőlem kérdezte, hogy mi a kedvenc köved! Mondtam neki, hogy a rubint. - közölte a lánnyal, miközben szemügyre vette a gyűrűt. - Hmm jó ízlése van Pitonnak. - jegyezte meg.
- Igen. Gyönyörű! - mondta Boldogan.
- Tényleg az. Nagyon örülök a boldogságodnak barátnőm!
- Köszönöm! Szeretlek Ginny!
- Én is nagyon szeretlek Hermione! - És újra szorosan megölelték egymást.
- Draco és Harry erre futnak. - jegyezte meg a lány a barátnőjének ahogy szétváltak. A fiúk valóban lélekszakadva futottak feléjük,egy reggeli prófétát szorongatva.
- Sziasztok! - lihegték egyszerre a fiúk, majd cinkosul egymásra lestek.
- Ezt ah hu fuu, várj egy percet, hagy fújjam ki magam! - makogta Harry. A lányok kinevették, Draco pedig végig simított a hátán.
- Na szóval. - szólalt meg Harry, amikor végre kapott levegőt. - Ezt látnotok kell. - Vágta hozzájuk az újságot. - tizenhatodik oldal.
Hermione oda lapozott majd hangosan olvasni kezdett.-A minap értesültünk róla, hogy a híres arany trió egyik tagját nevezetesen Ronald Billius Weasleyt három év nyolc hónap szabadság vesztéssel itélték el a Wizzengamot tagjai. Az okát homályfedte, de ezt is kiderítettül. Ron Wealsey egy mugli férfival szövetkezett és kirabolták Anglia egyik legnagyobb bankját. Állítólag a mugli a híres Hermione Granger ex barátja,így beavatottnak számított. A férfi emlékeit egy exmemoriammal kitörölték majd átadták a mugli hatóságnak. Hiteles forrásunknak hála tudjuk, hogy őt hat év börtön bűntetésre ítélték. Hogy mit szól ehhez az aranytrió másik két tagja azt még nem tudjuk,de kollégánk már kért interjút a fiútól aki túl élte, eddig még nem kaptunk vissza jelzést.
Addig is olvassák el a tizennyolcadik oldalon lévő pogácsa receptünket......-Ezt nem hiszem el! - kiáltotta Hermione, aztán Harryre nézett és legnagyobb meglepetésére a fiú röhögni kezdett.
- Bankrablás? Ez komoly? - kérdezte kacagva. Hermione szigorúan nézett rá, aztán rá pillantott Ginnyre,de az is nevetni kezdett.
- De hát Ginny!
- Mivan?
- Mégiscsak a báttyád!
- Hermione. - kezdte a lány sóhajtva. - Ron már nem ugyan az aki volt. Ezen nem tudunk változtatni. Többet is megérdemelt volna szerintem.
- Jajj Ginny én úgy sajnálom.
- Ne hülyéskedj már! Ez nem a te hibád, hanem a hülye báttyámé.
A lányok újra megölelték egymást.
- Csoportos ölelés! - kiáltotta Draco majd a lányokra ugrott, aztán Harry is hozzájuk bújt.
- Itt vagyunk neked Hermione. Draco is, én is én Harry is.
- Meg persze a vőlegényed! - suttogta a fülébe Draco.
- Nagyon szeretlek titeket srácok! - mondta elérzékenyülve.
- Mi is szeretünk Hermione. Nagyon szeretünk!
YOU ARE READING
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanfictionA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.