Draco:
Draco Malfoy épp azon gondolkodott, hogy hogy kerületne Harry Potter közelébe. Egyértelmű!
Csapott a fejére. Össze kell bárátkozni Grangerrel,tudta,hogy ha vele jóba van, akkor Harry közelébe lehet.
Weasleyvel nem foglalkozott, őt még mindig gyűlölte.
Épp a folyosókon sétálgatott, amikor ki szemelte az áldozatát.
Hermione nyúzott volt, és fejét tapogatta, a gyengélkedőre tartott, amikor Draco meglátta, gondolkodás nélkül oda ment hozzá.Szia - köszöntötte.
Hermione felkapta a fejét, és furcsán nérzett rá, majd ő is ki nyögött egy sziát.
- Mi újság? - kérdezte Draco.
Hermione ki kerekedett szemekkel nézett rá.
- Na figyelj Malfoy, rohadtul nincs energiám hozzád, kérlek, most az egyszer hagyj nyugodtan.- Hohohó, csillapodj Granger. Nem áll szándékomban semmi rossz. Esküszöm. - Tette mellkasára a kezét.
- Akkor mit akarsz? - nyögte Hermione.
-Semmit, csak próbálok beszélgetni veled, de úgy látom nem jó passzban fogtalak ki.
- Hát nem-értett egyet Hermione. - Most jöttem csak vissza a kastélyba.
Draco döbbenten nézett rá.- Oh, de hisz te másnapos vagy... Ejnye ejnye.. Na, gyere velem. - Megfogta a lány kezét, és el indult vele, Hermione csodálkozva figyelte,egy eldugott kis ajtóhoz érték, Draco ki nyitotta előtte az ajtót, majd be tessékelte a megszeppent lányt.
A szobában csupán egy kanapé volt, és egy polc, tele bájitalokkal.- Ide szoktam jönni, egy jól sikerült buli után. - vigyorgott Draco, majd a polchoz lépett, és egy kis üvegcsét vett le onnan, és a lány kezébe nyomta.
- Kijózanító főzet.- mondta vigyorogva. - Ne aggódj, Perselustól van.
- Rendben. - Hermione bizalmatlanul nézte az üvegcsét, majd bele szagolt, és mikor érezte a főzet illatát megkönnyebbültten itta ki a tartalmát.
- Köszönöm. Mondta hálásan mosolyogva.- Ugyan, nincs mit.
°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°¿°
Hermione és Draco még egy ideig beszélgettek, aztán el indultak a nagyteremfelé, hogy egyenek valamit.
Amikor beléptek, minden szem rájuk szegeződött. Hermione még egyszer rá mosolygott a fiúra, majd el indult a griffendél asztalához,le ült Harry mellé aki kérdőn nézett rá.- Mi volt ez Mioné? - kérdezte Ron teli szájjal.
- Micsoda Ron? - sóhajtott a lány.
- Már a görénnyel is barátkozol?
- Ahj Ron, ne fárasz... Csak beszélgettünk, segített nekem,ennyi mi itt a probléma?
- Miben segített? - kérdezte Harry kíváncsian.
- Másnapos voltam, és adott kijózanító főztetet.-válszolt mosolyogva Mione.
- Értem. - Mondta mosolyogva Harry, majd a mardekár asztala felé nézett, Draco pont őt figyelte, körbe nézett, majd rá kacsintott a kis túlélőre,aztán enni kezdett.
- Én nem hiszelek el Mione. - háborodott Ron. - Nem elég, hogy a denevérért csorgatod a nyálad, de most még a görényre is szemet vetettél.
Hermione megrökönyödve nézett rá,nagyon mérges volt Ronra, egyik másodpercről a másikra paprika vörös lett.
- Ron! Én nem csorgatom a nyálam a Professzor után, és nem is vettem szemet Dracora, de ha még egyetlen egyszer szóba hozod nekem Piton professzort, és azt az agyalágyult elképzelést, hogy én akarok tőle valamit, én szanaszét átkozlak!- Na persze! Azért mondtad, hogy szexi - elfintorodott. - mert nem tetszik neked!
- Az egy dolog, hogy tetszik nekem... Amihez egyébként semmi közöd, de nincs köztünk semmi! De tudod mit? Higyj amit akarsz! Felőlem boronálj össze akár Flitwickel is, de jobb ha most már felfogod, hogy köztünk soha nem lessz már semmi! - Aztán faképnél hagyta a tátott szájú Ront.
Harrynek adott egy búcsú puszit az arcára, és ki viharzott a teremből.
YOU ARE READING
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanfictionA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.