12

1.2K 58 0
                                    


Egy fekete Mercedes állt a Londoni Book University nevű hatalmas könyvtár előtt. A fekete autóban két maszkos férfi ült,és a könyvtárat figyelték,hallkan beszélgettek.
- Most akkor én várok az autóban,és miután jeleztél,mögétek hajtok,aztán te meg be tuszkolod a kocsiba?- Kéredezte az egyik maszkos férfi. -Az egyszerűség kedvéért M1-nek és M2-nek fogom őket hívni. Szóval,kérdezte M1.-
- Hányszor fogjuk még átvenni te rakat szerencsétlenség?- Mordult rá M2.
- De nagy szád van Mugli!- fújt M1- csak szólok,bármelyik pillanatban leátkozhatom a golyóid.
Ez hatott, M2 nem szólalt meg többet.
Aztan kinyílt a könyvtár ajataja és Hermione ki lépett onnét,egy rakat köny társaságában.
M1 elmosolyodott.- Még most is könyvmoly.- suttogta.
- Igen.-helyeselt M2.- Mikor velem volt,sokszor nem csináltunk mást,csak olvastam neki.
- Legalább te már csinosan kaptad vissza!- vágott vissza M1.
- Fogd már be te barom! Induljunk!
A kocsi megindult és fél méterre a lánytól megálltak. M2 kiszállt és a lány után iramodott. Megköszörülte a torkát,ezért Hermione hátrafordult.
Mikor meglátta,hogy egy maszkos alakkal áll szemben, rögtön a pálcájáért nyúlt,de az férfi lévén sokkal erősebb volt,és könnyedén kicsavarhatta a kezéből és elhajintotta. A lány karjait hátrafogta,majd öblösen felnevetett.
S a lánynak ennyi is elég volt,hogy felismerje támadóját.
- Richárd?-kérdezte hisztérikusan.
Amaz csak nevetett tovább,majd megállt mellettük az autó és betuszkolta rajta Hermionét.
M2 is beszáltt az anyósülésbe,és le vette magáról a maszkot.
- Te normális vagy?- Ordított rá M1.
- Felismert.- vont vállát Richárd.
Hermione hitetlenkedve felkiáltott.- Ron?
Az említett,vagyis M1-le vette magáról a maszkot,és vigyorogva hátrafordult.
- Igen tubicám?-kérdezte ártatlanul pislogva.
- Mi a fenét műveltek?- kiabált Hermione. Ron megelégelte az ordibálást,és pálcajának egy mozdulatával elnémított a lányt,majd unottan még eggyett lendített a pálcával és Hermione teste ügyetlenül elfeküdt a hátsóülésen.
- Muszáj a botoddal hadonásznod?-kérdezte idegesen Richárd.
- Ez nem bot te tökkelütött! Cseréljünk helyet és vigyél vissza minket a házadhoz.- mordult rá Ron.
- Jó.-sóhajtott rezignáltan Richard.
Helyetcseréltek és elindultak.

EKÖZBEN A ROXFORTBAN.....

Este nyolc óra volt,és Hermione még mindig nem tért vissza az iskolába.
Az igazgató kiadta a kutatási parancsot,így minden diák,és tanár őt kereste. Draco,Ginny,Harry és Dean Roxmortsot térképezték be,míg a többi diák az iskola udvaron,és környékén kereste. Hagrid és Gellért az iskola melletti tiltott rengetegbe keresték. Perselus és Mcgalagony az iskola minden pontját végigjárták a többi tanárral együtt.
- Ne aggódj Perselus! Megtaláljuk!- szólt Mcgalagony és végigsimított Piton fején,ami az asztallapon pihent.
Kétségbeesetten kereste a lányt,szükség szobáját kb 3× is átnézte,és a csillagvizsgáló toronyban is fel-alá járkált.
- Mivan ha elkapta Minerva? Én azt nem élem túl.- suttogta magaelémeredve inkább magának,mint az asszonynak.
- Szóval mégis többet jelent neked az a lány....- sóhajtotta Minerva. - Megtaláljuk! Ígérem!
- Egyáltalán meg sem említette,hogy hová megy?
- Azt mondta,hogy könyvesboltva megy.- gondolkozott el Minerva.- Roxmortsban már néztük..
- És ha nem is itt van?-fújt Piton idegesen.- És ha a mugli Londonban van?-kérdezte hangosabban a kelleténél.
Minerva nagyokat pislogott,arra nem is gondolt,hogy a lány a muglik közé fog menni.
- Melyik a legnagyobb mugli könyvtár Minerva?
- Miért pont a legnagyobbat kérdezed?-ráncolta az asszony a homlokát.
- Gondolkozz aszzony! Hermionéról van szó! Tudod,a könyvmoly eminems kis oroszlánodról!- csapott az asztalra keményen a férfi.
- Azt hiszem... Azt hiszem a Book University.- makogta az asszony.
Perselus felugrott és kiszaladt a tanáriból.
- Most hová mész?-káltott utána Minerva.
- Megkeresem Hermionét!-kiáltott vissza a vállafelett Piton.

EKÖZBEN RICHÁRD LAKASÁNÁL.......

Hermione arra ébredt,hogy valakik hangosan beszélgetnek mellette.
- Legyen a vörös,az a szín jobban áll neki.
- Szerintem a zöld szexibb,de ahogy akarod.- sóhajtott a másik.
A lány ki nyitotta a szemét,és hirtelen mindenre emlékezett.- Richard,és Ron rabolták el,és most hol is van?- kérdezte magától.
Richárd észrevette a lány ébredezését.
- Jó reggelt csipkerózsika. Melyik legyen,a piros vagy a zöld?-kérdezte vidáman.
- Ti meg mi a fenét műveltek?-kiabált Hermione.
- Ahj angyalom,ne kiabálj, különben be kell ragasztanom azt a csókolni való szádat.- beszélt vigyorogva Richárd és megpuszilta Hermione szája sarkát. Ron odalépett hozzájuk.
- Ezt vedd fel kedvesem.- dobott az ágyra egy vörös szexi melltartót és a hozzávaló alsónemüt.
- Ti honnan ismeritek egymást?-motyogta Hermione miközben szemügyrevette azt a falatnyi ruhát,amit rá akarnak kényszeríteni.
- Ron meg keresett.- vont vállat Richárd.- Elmondta,hogy miképpen szenvedteted már jó ideje,és mivel velem is ezt csináltad,összefogtunk! És lám, most a miénk vagy.
- Ti őrültek vagytok!- kiáltott a lány.
- Igen.- bólintott Ron.- Meg örülök érted.- mosolygott betegen a lányra.
- És én is!- szólt közbe Richard durcásan.
- Mindketten.- szólaltak meg egyszerre.
Ron felnevetett.- Ez most tökre olyan volt mint Fred és George,nem Mione?
- De.- mondta fásultan Hermione.- Egyébként,hogy gondoltátok,hogy vegyem fel azt a rongyot,ha ki vagyok kötözve?-húzta fel kérdőn a szemöldökét a lány.
Ron pálcájának egy mozdulatával kikötözte a lányt,aki felült és masszírozni kezdte a fájó csuklóját.
- Na öltözz!- szólt rá Ron.
- Előttetek?-kérdezte Mione idegesen.
- Természetesen nem! - Vagta rá Richárd és szúrósan nézett Ronra.
- Jólvan kimegyünk! De semmi trükközés!- szólt rá a lányra ron. Majd magara hagyták Hermionét.
A lany végig kutatta az egész szobát,de nem talalta a palcáját.
- Ott hagyták volna,miután elkaptak?-gondolkozott hangosan.
- Mondtál valamit?-kiáltott be a folyosóról Ron.
- Csak azt,hogy mingyárt kész vagyok!-szólt vissza Mione.
Idegesen gyűrögette a kezében azt a kevés ruhadarabot és egy beletörődő sohajjal levetkőzött,majd felvette magara a vörös rongyot.
Kiszólt,hogy kész van és viszaült az ágyra. A férfiak beléptek,és szemügyre vették a lányt. Ron vissza parancsolta az ágyba,és újra kiközözte.
Richárd kezében egy fényképezőgéppel nézte végig társa tevékenységét.
- És most.- szólalt meg Richárd.- Szórakozunk egy kicsit.
A férfiak felvették a maszkjaikat,és különbözű erotikus képeket készítettek a lánnyal,volt amelyinek a lány hasán ültek,vagy a lábaközt térdeletek,a mellei közé fúrták fejüket.
- Na ennyi elég lessz!-szólalt meg Ron,mikor látta,hogy Richárd már igencsak bele melegedett a dologba.
- Vigyázz rá,mingyárt jövök! Megyek,elküldöm ezt bagolypostán a roxfortba.- lengette meg az arca előtt,a fotókat. Hermione grimaszolt,és oldalra fordult.
Nem akarta Richárd éhes tekintetét bámulni. Szemeit becsukta,és elaludt. Azt még érezte,hogy valaki,be takarja.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Perselus lélekszakadva futott végig a folyosókon. Megtalalta Hermione palcáját! Igaza volt! Elrabolta őt Weasley! Miután megtalálta a palcat,egyből vissza hopponalt a roxforti birtokra. Minerva már az előcsarnokban várta,és elmesélte neki,hogy kapott egy levelet.
Mikor beértek a tanáriba,rögtön elmesélte,hogy megtalalta a lány pálcáját. És,hogy van egy bűbáj,amivel megtalálhatják a gazdáját is.
Gyorsan felnyitott a levelet és mikor kivette belőle a képetek,a szeme elsötétedett. Minerva látta,hogy valami baj lehet,ezért ki vette a kezéből és megnézte ő is. Erőtlenül rogytak le a székre.
- Ketten vannak.- suttott Minerva.- Jajj szegény lányom.- kezdett el sírni.
- Tudom kik ezek!- motyogta Piton, és a képeken lévő maszkos férfiakra mutatott. - Látod,ott a magasabbiknak ki lóg egy tincs a hajából.- És tényleg így volt,egy ezüstös tincs kilógott a maszk alól.
- Kik ezek?- szipogta Minerva.
- Az egyik minden bizonnyal Ronáld! A másik pedig,Hermione ex barátja Richárd.

Folyt.köv.

Mi folyik a Roxfortban?    Befejezett! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora