-Hermione kérlek siess már! Csak moziba megyünk,mit készülsz már?-Húzta el a száját Perselus. Már vagy 10 kerek perce várja,hogy Hermione elkészüljön. A lány még reggel áthozta az ő lakrészébe a ruháit,hogy itt készüljön el,s aztán innen induljanak el együtt.
- Egy perc Perselus! Ne légy már ilyen feszült!- nevette ki Hermione a fürdőszobából. Perselus csak mormogott,majd le vágta magát egy fotelba,és szúrós szemmel bámulni kezdte a fürdőszoba ajtaját,mintha így hamarabb kinyílna az.
Felsóhajtott,és a következő percben Hermione már nyitotta is az ajtót,és már ki is lépett rajta.
Egy szűk szürke farmert viselt,egy piros haspólóval. Haját lófarokba fogta,és egy karika fülbevalót is tett füleibe. Sminkként csak egy kis pirosítót és egy szempilla spirált használt. Perselusnak meg kellett álapítania,hogy tökmindegy mit visel a lány,mindenben kívánatos,és gyönyörű. Karcsú teste,szép vonalú kerek feneke,és feszes mellei,amik az évek rosán jólmegnőttek,vonzották az ember szemét. Idegesen szusszant fel. Nem gondolhatsz ilyeneket Perselus! Ezt már meg beszéltetek! Barátok vagytok,és kész! Ez is több,mint amennyit megérdemelsz!- szólta le magát gondolatban.
- Indulunk?-nézett rá a lány kérdő tekintettel,és a fogashoz sétált. Onnan levette Perselus fekete vászonkabátját,és a saját kis fekete bőrkabátját. A férfi mellésétált,majd ki vette a kezéből a kabátot,és magára öltötte. Hermione is felvette a saját kabátját,de a copfja bent marad,s mivel nem ér el a háta közepéig,így Perselust kérte meg rá,hogy szedje ki onnét. A férfi feszülten húzta ki a kabát alól a lány haját,mert így teljes testközelből láthatta a lány márvány bőrét,alig bírta ki,hogy bele ne borzoljon a göndör fürtökbe.
Hermione egy utolsó pillantást vetett magára az előszobai tükörbe, s már indultak is ki a kastélyból. Útközben találkoztak Minervával aki csillogó szemekkel,és boldog mosollyal engedte tovább őket. Már a nagykapunál jártak,amikor Harryvel és Dracoval találkoztak össze.
A lány öleléssel köszöntötte őket,bár Draco gazdagabb lett egy pofonnal is,(nem túl naggyal) amikor belecsípett a lány fenekébe. Szíveszerint Perselus is jól képen vágta volna,ha nem tudta volna,hogy a fiú meleg,s hogy szerelmes. Mert az bizony látszik a kis tűlélőn és Drácon is,hogy odáig vannak egymásért.-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- Melyik filmet szeretnéd megnézni?- kérdezte Hermione a feszülten álló férfitól. Perselust nagyon feszélyezte a sok mugli.
- Tök mindegy csak menyjünk már be!-suttogta a lány fülébe.- Még mielőtt valakit megátkozok...- tette hozzá motyogva.
Hermione kuncogott,majd megvette a jegyeket,a Dracula Gróf című filmre. Gúnyosan mosolygott miközben a férfi kezébe adta a jegyet. Beálltak a sorba.
- Perselus mindjárt jövök,itt álj,és ne hagyd,hogy be előzzenek!- mondta a lány,majd sarkonfordult. Két perc múlva pedig visszatért,két pohár colával,és két adag pattogatott kukoricával.
- Én ebből nem fogok inni!- jelentette ki a férfi morcosan.
- Miért nem?- nézett rá Hermione nagy szemekkel.
A férfi csak gúnyosan mosolygott,majd megpöckölte a szívószálat. A lány felsóhajtott.
- Jólvan! Akkor több jut nekem.- húzta fel a válát Hermione.
Pár perc elteltével már mind a ketten bent ültek a moziteremben és várták,hogy elkezdődjön a film.
Perselusnak egészen megtetszett ennek a Dracula grófnak a stílusa,de nem bírt rájönni miért.
Hermione kuncogására kapta el a szemét a vetítőröl.
- Olyan mint te -suttogta a lány és mégjobban elnevette magát.
- Hát ezért ilyen ismerős a pasas!- tett rá egy lapáttal a férfi. Hermione nem bírta tovább, Perselus vállgödrébe temette az arcát és úgy nevetett tovább.
- Halkabban te boszorka!- suttogta a fülébe,és megsimította a hátát.
Aztán Perselus vállát valaki megkocogtatta. A féfi olyan 40-körüli ,őszes hajú,és kifejezetten sármos volt. Perselus kelletlenül hátrafordult.
- Megtenné uram,hogy halkabban viháncolnak?-kérdezte a férfi.
Piton szúrós szemekkel nézett rá,de bólintott. Hermione hirtelen felkapta a fejét az ismerős hangra és a férfi felé fordult.
- Richard?-kérdezte hitetlenkedve.
- Hermione?- úgyszint Richard.
Perselus ide oda kapkodta a fejét köztük.
- Jézusom! De rég láttalak! És az úrban kit tisztelhetek?-nyújtotta Perselus felé a kezét.
- Perselus Piton.- rázott vele kezet Piton.- Hermione tanárja.
- Barátja!- javította ki a lány Pitont miközben szúrósan nézett rá.
- Pardon, a barátja.- értett egyet mosolyogva Perselus is.
Váltottak még pár semmit mondó szót aztán Hermione vissza fordult a filmhez. Zavarta,hogy Richárd olyan vesébe látó tekintettel nézett végig rajta. Perselus is vissza fordult a filmhez,így Hermione a vállára hajtotta a fejét. Richárd közel hajolt hozzájuk. - A film után beszélhetnénk?-kérdezte Hermione fülébe suttogva. A lány hátra nem fordulva bólintott. Piton érdeklődve figyelte őket.
YOU ARE READING
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanfictionA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.