6

1.7K 75 5
                                    

Hermione férfi ideál bemutatását a Mayores című dalból vettem..


Perselus a kastélykertben sétált amikor meglátta a két griffendéles lányt egy fa alatt beszélgetni,egyáltalán nem hallgatózni settenkedett a hátuk mögé. Áh,dehogy. Csak épp ki tudja miben mesterkednek már megint a griffendélesek,és hát neki,mint Perselus Pitonnak tudnia kell mindenről ami az iskolában történik.
Ezt magyarázva magának,egy bokor mögé bújt,hogy a lányok ne vegyék észre. Ami egyébként tök felesleges volt,mert Hermione már rég észre vette,de nem szólt barátnőjének. Magában kuncogva várta Ginny következő kérdését.
- Akkor mégis milyen férfiak jönnek be neked?- duzzogott a lány, már szinte az egész jóképű fiút felsorolta Miónénak az iskolából,hogy válogasson közülük.
Perselus pedig még mindig nem hallgatózott,de azért egy bűbájt kiszórt,hogy jobban halja a lány válaszát.
Hermione mintha elgondolkodott volna,úgy nézte az eget.
- Szeretem ha hölgyként bánnak velem. Bár ezt elfelejtem ha ágybabújunk.- kuncogott.- Szeretem ha nekem idéz a fülembe éjjel,mikor durva dolgokat csinálunk.- Le ült a fűbe,és az eget kémlelte,Ginny ugyan így tett,és figyelmesen hallgatta barátnőjét. - Szeretem ha valaki úriember,legyen érdekes,legyen jó barát. De méginkább jó szerető. Mit számít ha néhány évvel több nálam?
Szeretem az idősebbeket,akiket még úriembereknek hívnak. - le hasalt a fűbe és a lábát lógatta.- Akik ki nyitják előttem az ajtót,és virágokat küldenek. Szeretem akiknek nagyobb van,hogy ne férjen bele a számba. - Ginny levegőután kapott ettől a mondattól, Mione csak kinevette, Perselus azt hitte ott helyben szívrohamot kap.- Megbolondítanak azokkal a csókokkal amiket adnak.Megbolondítanak! - ismételte sóhajtva.
Hermione bele temette az arcát a fűbe, Ginny elgondolkodva nézte barátnőjét. Perselus épp indult volna dolgára,amikor a vörös lány megszólalt. - Úgy beszélsz,mint akinek van tapasztalata ez ügyben.
Hermione felpillantott rá. - Mert van is - bólogatott a lány. - Most elmesélek neked valamit, de Harryéknek egy szót se! Értve vagyok? - Ginny bólintott.
- Tudod, amikor Ronnal szakítottunk egy évig nem találkoztam senkivel. Nem akartam látni a testvéred.
Így,hogy nem nagyon volt elfoglaltságom,és akkor az önbizalmam is a földön volt még, a szüleimhez költöztem. Minden este színházba jártam, egyik este,az előadás után, elsétáltam egy bárba, a színházzal szemben volt, odajártak a színészek is. Rendeltem egy italt,és le ült mellém egy 40-körüli őszhajú,sármos hapsi,amikor jobban megnéztem,felismertem. Abban a színdarabban játszott,amit a szüleimmel megnéztünk.
Megszólított,és meghívott egy italra, sokáig beszélgettünk. Aztán másnap reggel egy hotelben ébredtem, vele szemben. Minden nap találkoztunk, a legszebb éttermekbe és a legjobb hotelekbe vitt el. Fél év után rájtöttem,hogy nős. Nem hagyott elmenni,azt mondta én kellek neki,és én hittem neki. Már egy éve voltam a szeretője,amikor elmentem hozzá,hogy megünnepeljük.
- Nem féltél,hogy találkozol a feleségével?-kérdeztem Ginny.
- Nem. A felesége elutazott,és megbeszéltük,hogy nála ünneplünk.- Ginny bólintott. - Én kiakadtam,választás elé kényszerítettem. Vagy én, vagy a felesége. Ő nem válaszolt,én pedig ott hagytam. Másnap eljött hozzám,és szerelmet vallott. Könyörgött,hogy maradjak vele. De én már nem akartam a szeretője lenni,én a szerelme akartam lenni, kirúgtam. Ennyi a történet.- Felnézett Ginnyre aki a naplementét figyelte.
- Mione sohasem gondoltam volna! Tök zűros vagy.... Szóval idősebb pasi kellene neked.- mélázott a lány.- Piton!- kiáltott fel.
Perselus azt hitte,hogy meglátták.
Hermione is azt hitte,hogy Ginny észrevette Pitont.
- Mivan vele?- kérdezte.
- Ő tetszik neked, nem?
- De, de még mindig nem értem,hogy miért hoztad szóba....
- Kezdj ki vele! - vigyorgott Ginny.
- Te beteg vagy Ginerva! - nevetett a lány.. - Az egy dolog,hogy nekem tetszik. Az meg egy másik,hogy én neki tuti nem.- nevetett még mindig.
- Na jólvan,gyere menjünk vacsorázni.- ált fel a lány,és kezét nyújtotta a vöröskének,az megfogta és nevetve mentek be a kastélyba.

Perselust teljesen le sokkolták az új fejlemények,amit megtudott a lányról.
Soha a büdös életbe nem gondolta volna ezt erről a nőről,nem csalódott,meglepődött! De még hogy, azon járt az agya,ahogy sétált vissza a kastéjba,hogy soha nem fog tudni már a griffendélesre nézni,úgy hogy ne jusson eszébe az amit ma megtudott.
Ez a nő kész rejtéj! Már így sem egészséges tanár-diák viszony volt köztük, hiszen ha kettesben voltak, tegeződtek. A lány általában mindig egy puszival köszönt el tőle.
És Perselus már ott tartott,hogy legközelebb el kapja,és halálra csókolja azokat a telt édes ajkakat.
De most? Most már többre vágyott! Jóval többre..... És ezt nem szabad! - szólt magára. - Nem képzelődhetsz egy diákodról Piton!
Egyenesen a nagyterembe ment,le ült a tanári asztalhoz, töltött magának egy csésze kávét, 2-cukorral és Grangert bámulta.. Az pedig vissza bámult rá! A lány rá mosolygott és beszélgetni kezdett Potterrel.
A következő percben arra lett figyelmes,hogy a Weasley fiú megfogja a lány combját,az pedig egy hatalmas pofont adott neki. Az egész griffendéles nevetett. Mione pedig kiszaladt a nagyteremből, őt követte Draco. Ment megnyugtatni a feldúlt lányt..

Perselus is majdnem felpattant,hogy le keverjen egy hatalmasat Weasleynek,és a lány után menyjen, de elég furcsán vette volna ki magát a dolog. Eldöntötte,hogy Weasleyt majd megkínozza a bájitaltan órán, Grangerrel pedig majd este beszél.
Úgy is ma mennek le hozzá Potterrel.
Amióta Mione is le jár hozzá Harryvel,sokkal jobban várja a szerdát és a pénteket. Ki tudja miért?....

Boldog szülinapot Alan Rickmennek!🖤🕊

Boldog szülinapot Alan Rickmennek!🖤🕊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mi folyik a Roxfortban?    Befejezett! Where stories live. Discover now