16

1.3K 47 4
                                    


Hermione hatalmas mosollyal az arcán kellt fel. Boldogsága leírhatatlan volt, a rózsaszín köd teljesen elborította az élmélyét. Perselus keze  hasán nyugodott, ő pedig a férfi arcát tanulmányozta elmélyülten. Most olyan nyugodtan és elégedetten szuszogott mellette. Koromfekete haja arcába hullott, Hermione kisimított azt apró kacsóival a férfi pedig álmába elmosolyodott és még közelebb húzta magához Hermione meztelen forró testét. Mione felnyögött ahogy megérezte a férfi kemény merevedését a combján.
Gúnyos mosolyra húzta szép ajkait, és felült. Kacagott mikor meghallotta szerelme panaszos hördülését. Beszaladt a fürdőbe, felkapta Perselus fésűjét és kifésülte hosszú barna haját.
Mikor visszatért a férfi hálószobájába az még mindig aludt. Óvatosan megközelítette őt és egyik kezét melkhasárá téve lovagló ülésbe ült a férfira. Lehajolt, és a férfi nyakát kezdte csókolgatni, szívogatni.
Perselus már teljesen éber volt, és élvezte a lány tevékenységét. Arra gondolt, hogy kibírná sőt nagyon is méltányolná, ha Hermione reggelente így keltené. Nagyot sóhajtott amikor a lány gyengéden megharapta a kulcscsontját, csalódottan nyögött amikor a lány felült. Hermione gúnyosan mosolygott pártjára.
Újra előrehajolt, és rá fújt Perselus melbimbóira, majd csókolni kezdte azt. Egyre lejjebb haladt a férfi izmos melkhasán és mikor élért az ágyékához lerántotta róla a hófehér takarót.  Az este nem volt ideje felmérni párja méreteit, de most igen..  Szó szerint elakadt a lélegzete.
Egy szó mint száz, Perselus férfiasság igencsak nagy volt. Nagy, és vastag és kemény.
Perselus figyelte a lány reakcióját, és igencsak meglepődött mikor a lány hatalmas barna szemeivel elismerően ránézett és biccentett felé, majd kacsóival ráfogott és óvatosan, szinte vizsgálódva simogatni kezdte. Néha erősebben, néha egészen gyengéden simogatta a férfit, és Perselus fejét hátravetve élvezte, néha fel is nyögött és olyankor Hermione gyorsabban és erősebben kezdte őt simogatni.
Perselus hatalmasat hördült amikor megérezte a lány ajkait a farkán.
Magában elismerte, hogy a lány iszonyatosan jól csinálja amit csinál de egy értelmes szó nem jött ki a torkán.
- Ez az! - szűrte a fogaiközt és előre lökött a csípőjével. Hermione érezte, hogy a férfi el fog menni, de pont ezt akarta, a férfit akit szeret hatalmas élvezetbe részesíteni.
- He he... Mione! El fogok. - de nem tudta folytatni, mert a lány gyorsabban kezdte kényeztetni, és ő egy nagy hörgéssel a lány szájába élvezett. Fejét hátravette a párnájára és szorosan becsukta a szemét.
Hermione fejét a férfi hasára rakta és onnan figyelte csillogó szemekkel élete szerelmét.
Perselus fel emelte a fejét, és olyan áthatóan nézett a lányra, hogy beleborzongott. Egy hirtelen mozdulattal elkapta a lány karját, magafelé húzta és vadul megcsókolta. Hermione volt felül újra, és a férfi karjába kapaszkodott. Aztán Perselus maga alá gyűrte a nőt és  keményen beléhatolt.
Test a testhez, bőr a bőrhöz ütemes csattogása, hangos sóhajok, és nyögések, kéjes sikojok hallatszotak volna csak a pincéből, ha Perselus nem védte volna mindenféle bűbájjal a lakrészét. Köztük egy nagyon erős disaudioval.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

Egy közös forró tusolás után együtt indultak meg a nagyterembe reggelizni, persze csak tisztes távolságból együtt,bár a férfi egy egy sötét beugróba behúzta  a lányt, és szenvedélyesen megcsókolta, hogy aztán lihegve folytassák útjukat a nagyterembe.
Mikor oda érték, már minden diák bent volt, és csak ők álltak a nagy ajtó elött. Perselus finoman rá mosolygott a lányra, akinek a szája most duzzadt volt, és vörös a csókoktól amit váltottak. Ki simított egy elkóborolt barna tincset a lány arcából, majd felvette a tipikus gonosz bájitalmester és volt halálfaló vagyok mászkját, és megköszörülte a torkát.
- Mire vársz még Granger? Indulás! - szólt oda hűvösen. Hermione elkuncogta magát.
- Igenis professzor! - tisztelgett és benyitott a nagyterembe, Perselus szemforgatva követte őt.
Tudták ők, óh nagyok is érezték, hogy Minerva őket figyeli, de úgy gondolták hagy idegeskedjen még egy kicsit az igazgató, így Hermione csak  kifejezéstelen arcal biccentett felé, Perselus pedig rá se nézve leült az asztalhoz, és enni kezdett.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

Minerva nagyon ideges volt, tudta hogy Hermione nem tért vissza az éjszaka a lakrészébe, és szinte a fejét tette volna rá, hogy a morcos bájitalmesterrel töltötte az éjszakát, és végre bevallották egymásnak az érzéseiket. De ezek ketten hülyének nézik! Olyan hűvösek! Ha bárki más rá nézre Pitonra azt mondaná, hogy Perselus nagyon gyűlöli azt a diákját akit olyan elmélyülten néz, de ő Minerva látja a szemében azt a gyengédséget és azt a rengeteg szerelmet. Hermione eddig egyszer sem mert a tanári asztal felé nézni mert érezte, ahogy Perselus rá bámul és félt, hogy ha rá néz elpirul és olyan lesz mint egy  paradicsom.
Épp elmélyülten figyelte azt a kevés kávét a pohárja alján, amikor egy papírfecni repült oda hozzá.
Felnézett  a tanári asztalra, és Minerva átható pillantásával találta szembe magát. Vissza nézett a papírra. "Gyere ide Hermione!"  Ennyi, ez ált rajta, és Hermione kelletlenül felállát és oda kullogott a tanári asztalhoz.
- Jó reggelt Igazgató nő!- Majd Pitonra nézett. - Professzor. - biccentett felé, és rögtön vissza is fordult Minervához.
-Jó reggelt Hermione! Csak azért hívtalak ide, hogy megkérdezem, hogy mikor indulsz este a randevúdra. - mosolygott négédesen a lányra, és fél szemmel Perselust nézte, akinek megfeszült az arca a kérdésre, és már ő is a lányt nézte.
Hermione értetlenül pislogott mindkettőjükre. - Mi mi milyen randevú? - kérdezte
Minerva legyintett egyet. - Óh hát tudod, Luciusszal,mert úgy az egy... - de nem tudta befejezni a mondatot, mert Hermione elnevette magát.
- Az nem randevú lesz, csak egy szimpla vacsora. Másrészről nem szándékozom egyedül menni.. Gondoltam Harry vagy Draco, vagy akár maga elkisééér.-húzta el a szót Mione. Minerva egyből szabadkozni kezdett. - Óh én nem érek rá ilyenekre édes lányom! - Hirtelen Perselushoz fordult és rá mutatott. - De ő nagyon is rá ér, szóval hívja magával azt a nagy denevért!. - duzzogott Minerva.
Hermione el nevette magát, majd Perselusra nézett, aki gyilkos szemekkel bámulta az igazgató asszonyt. Hermione közel hajolt a bájitalmesterrel füléhez, majd belesuttogott. - Nagyon meghálálnám.-mosolyogva húzódott el a férfitól, aki alig érezhetően megborzongott.
- Jólvan- nyögte  a férfi.
- Akkor hétkor a kapunál. - kacsintott rá a lány, majd vissza sétált az asztalához.
Perselus megbabonázva nézte minden lépését, majd egy - hmpff - hangot kiadva az asztalra borult.
Csak abban reménykedett, hogy Hermione nem egy édeshármasra invitálta meg most. Erre a gondolatra majdnem fejbe csapta magát, a lendület már megvolt hozzá. Hermione az este, és reggel tisztán kifejezete az érzelmeit iránta. Nincs miért kételkednie benne.  Felállt az asztaltól, majd kacsintás után, amit Hermionenak szánt, ki vonult a nagyteremből.
Hermione minden lépését elgyengült arcal követte. Szinte lefolyt a székről amikor a férfi rá kacsintott. Draco és Harry pedig kinevették érte. Ő mindkettőt fejbecsapta az átváltoztatástan tankönyvével.... Aztán már ő nevetett rajtuk, a fiúk pedig bosszút kiáltva felálltak. Draco a lányt a válára dobta, és úgy vitte végig őt a kastélyon.Harry pedig a lány cuccaival követte őket nevetve.
Hermionénak nagyon választékos szókincse van. És rengeteg furcsa dolgot vágott Draco fejéhez aki például nem értette, hogy Hermione milyen kalapról beszél, amikor megcsikizte az oldalát. Azt ordított neki, hogy te kalap.... Fa kalap? Fal kalap? Vagy valami ilyesmi.

Folyt. Köv.

Sorry, hogy ilyen sokáig várattam magamra, és várattalak titeket. Nyaralni voltam, aztán most sokminden összejött a fejem fölött. Munkát kellene találnom, de itt az isten háta mögötti kis faluban, ez nagyon nehéz. A legközelebbi munkahely is 72-kmre van tőlem, és 12- órás... Dolgoztam már ott, és mit ne mondjak, szörnyű volt.... Szóval, az is lehet, hogy be fejezem a történetet... Azért még nem biztos, de lehetséges.
Próbálok minnél hamarabb publikálni. Puszi! ❤️❤️💞

Mi folyik a Roxfortban?    Befejezett! Where stories live. Discover now