Hermionénak semmi kedve nem volt felkelni, érezte,hogy valaki a válát rázogatja,de csak nyöszörögve elkülte a picsába. Olyan jót álmodott! A kedvenc éttermében ült, rendelt egy csomó kínai kaját és olyan élvezettel ette. Sejtette,hogy az álmának ahoz van köze,hogy közel két napja nem evett egy falatot sem. Akit az elöbb elküldött most vissza tért,és újra rázogatni kezdte.
- Kelj már fel asszony!- nevetett rajta Ron.
- Mivan?-dünnyögte Hermione.
- Kellj fel,hoztam enni.- mosolygott betegül a vörös.
- Mi? Mivan?- Nem vagyok éhes.- Fordult a másik oldalára a lány, aztán az éjjeli szekrényen megpillantotta a szép tárca reggelit.Pirítóst,tojást,szalonnát,tejszínhabos gofrit. Megkordult a gyomra.
- Te tényleg nem vagy éhes!- sóhajtott Ron.- Akkor én ezt most viszem is.- nyúlt a tálcaért,de Hermione rácsapott a kezére.
- Áh szóval mégiscsak éhes vagy!- Nevetett rajta a fiú
- Jó egy kicsit igen. Kóstold meg! - nyomta Ron orra alá a pirítóst.
- Nem kérem köszi,most reggeliztem,de te egyél nyugodtan. Nem mérgeztem meg ha arra gondolsz,élve kellesz nekem.
Hermione szkeptikusan nézett rá,de vette a bátorságot,és bekapott egy darab pirítóst. Magában végig gondolta,hogy veszteni úgy sem veszt semmit. És igenis inkább meghalna,minthogy Ronék használgassák,mint egy gumibabát.
Megreggelizett,és közben egyáltalán nem nézett Ronra,aki még most is úgy bámulta mint a világ nyolcadik csodáját.
A férfi elvette előle a tálcát,és megpróbált csókot lopni a lánytól,de Hermione elfordította a fejét tőle.
- Semmi baj,most még hagylak,de tudd,holnap már könyörögni fogsz egy érintésemért!- nevetett ördögien a férfi aztán elhagyta a szobát.
A lány idegében körbe járta a szobát.
Ron utolsó mondatán gondolkodott,hogy hogy könyörögni fogok egy érintéseért?- kérdezte magától. Tudta,hogy akad pár bájital amivel ezt a férfiak elérhetik nála. A szobában lévő szekrényeket kidúrta,és megtalálta ott a ruháit. A fermerje,és Perselus pulóvere. Arcához húzta szerelme pulóverét,és beszívta annak cédrusos,és olyan..... Perselusos illatát.
Felvette magára,aztán a kis polcokon kutatott. Talált rengeteg pici fiolát,és mindegyikben volt valami bájital.
Elég jó volt bájitaltanból így megszagolta őket. Talált amorteniát,élőhalál eszenciát,veritasserumot, eufória elixírt ,pótcsont-rapidot és százfűlé-főzetet. Kezébe vette az utóbitt,és le ült az ágyára gondolkodni. Észre sem vette,hogy közben Piton pulóverét szagolgatja. S ekkor megvilágosodott. Le vette magáról a felsőt,és kifordította,az egészet átnézte alaposan,talált is egy jópár hajszálat,volt barna és göndör,de akadt fényes fekete egyenes is.....
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Piton légekszakadva rontott be a tanáriba,épp most tért vissza a mágiaügyi minisztériumból és végre megkapta az engedélyt arra a bűbájra,amivel megtalálhatja Hermionét. Kingsley persze rögtön a segítségét nyújtotta,így egy csapat aurorral követték Pitont a roxfortba.
A férfiak leültek a hatalamas kör asztalhoz,az aurorok pedig kint megálltak a folyosón. Kingsley megparancsolta nekik,hogy egyedül Minervát engedheti be.
Perselus elővette Hermione pálcáját,aztán az sajátját is előkotorta a talárjából. Rá szegezte a lány pálcájára a sajátját,majd elmormolta a varázsigét.
- Invenire socium.- Hermione pálcája felizzott,majd egy zöld csík áramlott be Perselus pálcájába.
A férfi a melkhasára szorította a kezét,érezte Hermionét! Érezte,hogy a lány fél,sőt retteg.
Piton hirtelen megszédült,és le kellett ülnie. Kingsley rögtön ott termett mellette.
- Minden rendben?-kérdezte a férfi aggódva.
- Nem. Semmi sincs rendben. - suttogta Piton nehézkesen. - Ki tudja mit csináltak vele azok az őrültek? Egyáltalán,hogy a francba fogtak ők össze? Nem is ismerték egymást? Beszélnem kell Potterrel!
Felpattant és átszelte az egész kastélyt,kint a kertben megtalálta Harryt, Dracoval és Ginnyvel. S most eszébe jutott az a kis jelenet,amikor Hermione elmesélte Ginny Weasleynek,hogy volt neki egy idősebb párja. Elöntötte a harag Ginnyvel szemben. Csak ő mondhatta el. Oda futott hozzájuk,és rá ordított a lányra.
- Te mondtad el neki igaz?-kiabált Ginnyre.
- Miről beszél Professzor?-kérdezte megszeppenve Ginny.
- Te mondtad el a hülye báttyádnak,hogy Hermionénak volt utána más is,igaz?-üvöltötte.
Ginny le sütötte szemeit,és nem válaszolt. Draco nyakába borult sírva,és úgy makogott.
- Én..én... Nem akartam... Csak ki csúszott a számon... Felidegesített Ron.. És én tényleg nem akartam!-zokogott.
Perselus kifújta magát,muszáj volt lenyugodnia,mert Ginny mégiscsak a tanítványa,és amúgy sem ér vele semmit,ha most még a lányt is elátkozza. Pedig,szíve szerint így cselekedett volna.
- Jó... Semmi baj,mond el szépen,hogy mit mondtál neki.
Ginny végre felnézett és ujjait tördelve mesélni kezdett.
- Hát...-szipogat.- Ron megint arról beszélt,hogy ön és Hermione....
Meg,hogy Hermionénak miért ön kell,meg hogy maga öregebb, satöbbi.
Én meg mondtam neki,hogy Hermionénak amúgy is van tapasztalata idősebbel.- Perselus felszisszent.- Ginny egyből szabadkozott.- Nem mintha maga öreg lenne! Nem azért mondtam!- esküdözött a lány.
- jó folytasd!
- Szóval,veszekedtünk,hogy nem mondok semmit Hermione kapcsolatáról,de ő bemászott az elmémbe,és végignézte a beszélgetésünket Hermionéval.
- Tud legimentálni?- hüledezett Piton.
- Ezek szerint - motyogta Harry.
Perselus megtántorodott,le is esett volna,ha Draco nem pattan fel,és meg nem fogja.
- Érzem Hermionét.- motyogta Piton.
Ginny félve megszólalt.
- Tanár úr, mi köze Richárdnak ehhez az egészhez?
- Ketten rabolták el Hermionét. A báttyád,és az a faszkalap.- Mondta Piton idegesen. Aztán faképnél hagyta a megszeppent gyerekeket. És visszafutott,Kingleyhez megbeszélni a dolgokat,és Hermione kiszabadítását.Folyt.köv.
Komikat kérek,légyszíves!❤
Spojler!! A folytatásban Hermione végre kiszabadul! Többet nem mondok. Szerintetek Hermione mihez fog kezdeni a százfűlé- főzettel?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mi folyik a Roxfortban? Befejezett!
FanficA történet a háború után 3-évvel játszódik. Hermione bombanő, Perselus egy félisten csak nem tud róla xd, Harry és Draco olyan melegek mint a kájha. Ja, Ron pedig egy seggfej. Sshg #1 május.23- juni 2.