9

483 30 23
                                    

לבשתי חולצת בית ספר אפורה שנתלתה על חזייתי וחשפה מעט את ביטני השטוחה וג׳ינס שיותר הציג מאשר כיסה את רגליי שבדיוק עברו דרך מבנה השכבה שלי. נכנסתי לכיתתי כשסוכרייה על מקל בפי וחיפשתי בעיניי אחר ירדן במבט מרוכז, עיניי נתפסו על הנערה הברוטונית וחייכתי כשהסתכלה עליי מתקדמת אלייה.

״בוקר טוב,שוג״ ירדן קפצה לעברי בחיבוק כשהייתי במרחק כמה צעדים ממנה, ״תזהרי!״ קראתי כשכמעט נפלנו מהחיבוק וציחקקתי מעט כשהידקה את החיבוק. ״בוקר טוב גם לך״ אמרתי כשהתנתקנו והבטתי בה חוזרת למקומה, ״מוכנה לעוד שיעור פיזיקה מסעיר חושים?״ שאלה מחויכת וסידרה את עטה לצד המחברת הכתומה שלה.
״את מגעילה אותי״ אמרתי בפנים מכווצות כשהוצאתי את הסוכריה מפי והחזקתי בה, ״ואת יודעת שהרחבתי פיזיקה רק כדי להיות איתך בשיעורים״ הוספתי והמשכתי לעמוד מולה. ״מה שתגידי,שבי״ גילגלה עינייה וטפחה על הכיסא שלידה, ״אני מתכננת להבריז כל היום״ הודעתי לאחר שמשכתי בכתפיי בסירוב לבקשתה.

״שוג..״ נאנחה וכיווצה עינייה בתסכול, ״דון,בלי הטפות רק תאחלי לי לא להיתפס על ידי המנהל״ מיהרתי לומר והצלצול נשמע, ״לא מאחלת לך כלום ולא תומכת במה שאת עושה״ שילבה ידייה וציחקקתי מעט.
״תהני לך בשיעור פיסיקה מסעיר חושים״ אמרתי בהתלהבות מזויפת והחזרתי את הסוכריה לפי כשחייכה,יצאתי במהירות מהכיתה והתקדמתי למחששה.

הגעתי למחששה שהייתה ריקה לחלוטין והתיישבתי,שיחקתי עם הסוכריה כשהסתובבתי סביב המחששה שנראיתה בדיוק אותו הדבר בכל סיבוב ונאנחתי,אין בי אפילו צורך לסיגריה.
התיישבתי על הדשא וזרקתי את הסיגריה הצידה,מביטה בעלים שנדבקו עלייה בשיעמום, מי ידע שלהבריז זה כל-כך קשה?
״קצת מוקדם להבריז לא?״ שמעתי קול לצידי והסטתי מבטי מיד,מביטה בדניאל שהתיישב לידי ומניחה כף ידי על ליבי שדהר בבהלה.
״אף פעם לא מוקדם להבריז״ אמרתי לבסוף והבטתי בו מוציא סיגריה מכיסו, ״אמת״ הסכים עם דבריי עם גיחוך והצית את הסיגריה עם מצית שהוציא גם כן מכיסו. ״למה את מגיעה מההתחלה אם את מבריזה?״ שאל ושאף מהעשן, ״אני לא יכולה לעשן בבית אז המחששה זו האופציה היחידה ואני מניחה שזה מוזר להישאר כל היום בין ארבעה קירות״ אמרתי מעט מהוססת, לא באמת חשבתי על זה עד עכשיו.
״סיבה די טיפשית״ אמר ונשף את העשן, ״כמעט כמוך״ החזרתי וגילגלתי עיניי, הוא ציחקק ומיהר להשתתק. הוא כיבה את הסיגריה על הדשא ומבטי הופנה אוטומטית לפעולותיו, ראיתי מזווית עיניי שעיניו בוחנות את חזי ויורדות לבטני שחשופה מעט וחייכתי לעברו,
שנינו חושבים על אותי דבר.

הוא הרים מבטו אליי לאחר כמה שניות, ״לשירותים?״ שאל כשחייך חיוך ממזרי והושיט לי את ידו כשנעמד. הינהנתי ובמהרה ידו משכה אותי לכיוון שירותי בית הספר, סרקתי את השירותים במהירות בכדי לוודא שהם ריקים לחלוטין והרגשתי את כפות ידיו עוטפות את פניי כשסגרנו את הדלת אחרינו. שפתיו נצמדו אל שלי ונישקו אותי ברעבתנות וּמיהרתי לנשק אותו חזרה,נואשת למגע כלשהו.

נכנסנו אל תא השירותים ופיו עבר לנשק את קו הלסת שלי כשנצמדתי אל אחד מקירות התא, עצמתי עיניי כשפיו נישק ברטיבות את צווארי והטתי ראשי הצידה,מאפשרת לו יותר גישה. ״איך ההורים שלך נותנים לך לצאת ככה?״ שאל מגחך כשניתק מצווארי והחווה עם סנטרו אל חולצתי, ״אני נראית כמו אחת שמקשיבה להורים?״ שאלתי משועשעת והרמתי גבתי, הוא הניד ראשו מצחקק והשחיל את חולצתו מעל ראשו. שיחקתי עם רצועת מכנסו כשהניח את חולצתו על מכסה האסלה וצפיתי בו מטה ראשו לאחור ועוצם עיניו, השחלתי את המכנס לאורך רגליו השעירות ושיחקתי בבליטה שהופיעה מבעד לבוקסר הכחול. הוא מיהר להרים אותי לפני שהורדתי את הבוקסר ממנו והתכופף על אחת מברכיו, הוא פתח את כפתור הג׳ינס והעביר אליי מבט אחרון לפני שהוריד אותו ממני. אצבעותיו שיחקו עם חוטיני התחרה בצבע ניוד-חום שקניתי לפני פחות משבוע בקניון וציחקקתי מעט כששפתו התחתונה נתלתה בגירוי בין שיניו, הוא הצמיד גבי על קיר התא הקר וחייכתי מהמהירות בה פעל,הוא הרים גופי מעט והוריד את הבוקסר שלו עד ירכיו,מסיט את תחתוניי הצידה. נשימותיי החלו להיות שטחיות כשמיקם עצמו בפתחי והוא בחן תגובתי כשהחל לחדור אליי באיטיות. אנחות נפלטו מאיתנו כשנכנס אליי במלואו והחל לזוז באיטיות בשל חוסר הנוחות בתא הקטן,גנחתי חלושות שמצא מיקום נוח והחל להגביר את הקצב. הוא נהם לצווארי ושיחק עם שדיי דרך חולצתי, כיווצתי גבותיי בריסון כשניסיתי לא להרעיש ולהכניס בכיתות הסמוכות רעיונות לראש ושיחקתי מעט עם שיערו. ״פאק,אבישג..״ נאנח כשהנעתי אגני בניסיון להקל על המאמצים שלו, הרגשתי את הלחץ המוכר שהצטבר בתוכי בשבוע האחרון עומד להתפרץ וגניחותינו החלו להיות רועשות מרגע לרגע. כיווצתי עיניי כשהתחלתי להרגיש את גליי העונג בגופי, ראשי התגלגל אחרונית  כשהגלים התפרצו ממני ורעדתי מעט כשהלחץ השתחרר. דניאל הוריד אותי בזהירות ויצא ממני במהירות,התאוששתי מעט מהאופוריה והבטתי בדניאל משליך את תוצריו על קיר התא כשעיניו עצומות ושפתיו פשוקות מעט.

״זה לגמרי מחפה על פעם קודמת״ מילמל מתנשף כשלבשתי חזרה את הג׳ינס. חייכתי לעברו חצי חיוך כהסכמה והבטתי בו מתלבש חזרה, ניקינו את תא השירותים שהסריח מסקס בשילוב זיעה ויצאנו ברגע שהצלצול נשמע. שטפתי ידיי ובין היתר בדקתי את השתקפותי,
יכולים להגיד עליי הכל,אבל אני לא חוזרת על אותה טעות פעמיים.
יצאתי מחדר השירותים ונתקלתי בכניסה בירדן,היא חייכה לעברי ועינייה נפערו כשהביטה בנקודה מאחוריי. הסתובבתי מעט וראיתי את דניאל יוצא משירותי הבנות כשמנגב ידיו על מכנסו, ״אתם..״ ירדן מילמלה כשהעבירה אצבעתה בינינו, ״איכס! עשר בבוקר״ אמרה כשכיווצה פנייה והביטה בי ובדניאל. דניאל ציחקק וחיברתי גבותיי בבלבול, ״אתם מכירים?״ שאלתי את ירדן בלי קול,היא הינהנה בחיוב בפרצוף שבישר כי היא לא הכי גאה בכך. ״ביי ירדן״ דניאל אמר כשנופף לעברה, ״ונתראה דמינסון״ הוסיף כשקרץ לעברי, ציחקקתי כשירדן הפיקה צלילי הקאה ולפתע ראיתי את המנהל מאחוריי ירדן. הוא התקדם לעברי כשדניאל לצידו והתפללתי שלא הספיק לחבר בין הפיסות ולהבין מה התרחש לפני כמה דקות בשירותי בית הספר התמימים, הוא נעמד מולי וחשקתי שיניי בלחץ ומבוכה.
״אנחנו צריכים לדבר״ אמר המנהל רגוע כשהביט בי וטפח לדניאל שנראה רגוע על השכם. המנהל החווה ראשו לכיוון חדרו וכיווצתי עיניי בתבוסה, ״הכל בגלל שלא איחלת לי לא להיתפס״ צעקתי חרישית לירדן כחלפתי על פנייה לכיוון חדר המנהל.
״בהצלחה שוג״ לחשה לי משועשעת וגילגלתי עיניי בעצבים,
שיפשפתי ידיי ואספתי שיערי במהירות, לחוצה מהידיעה שמחכה לי שיחה צפופה ומייגעת עם המנהל.

No Feelings - Avishag Where stories live. Discover now