בלעתי רוק בכבדות הודות להרגשה הזרה שאפפה אותי וקמתי מכתפו,עוברת לישיבה על המיטה ומחזיקה בשלט הטלוויזיה.
״אמרתי משהו לא בסדר?״ שאל בטון מבולבל בזמן ששתקתי והבטתי בטלוויזיה הכבויה, ״לא״ עניתי בקצרה לאחר שכיחכחתי בגרוני,מדליקה לבסוף את הטלוויזיה. ״מה קרה?״ שאל כשהתיישב גם כן אך שתקתי והמשכתי להביט קדימה, הוא הניח את אצבעותיו בסנטרי והזיז סנטרי לכיוונו, גורם לעינינו הכהות להצתלב אחת עם השנייה. ניסיתי להסיט ראשי בכדי לנתק קשר עין אך הוא לא איפשר לי, הבטתי בפניו כשגבותיו עדיין מכווצות בבלבול שכרוך בתסכול ונאנחתי. הוא שיחרר את ידו מפניי והינהן חלושות בינו לבין עצמו,הוא נשכב חזרה על המיטה והבטתי בפעולותיו כשטפח על חזהו,מסמן לי לנוח עליו. הנחתי ראשי על חזהו ועטפתי את ידי השמאלית סביבו,אצבעותיו עברו לשחק עם שיערי ועצמתי עיניים, מהרהרת אם פגעתי בו מכך שהכל נעשה בלי מילים. ״את חושבת יותר מדי״ נאנח החוצה,שיחררתי נשימה שלא שמתי לב שהחזקתי, ״אני לא מנסה לפגוע בך,זה פשוט מוזר לי״ מילמלתי ופקחתי עיניי.״גם לי אבל זה מרגיש פאקינג טוב״ אמר כשאצבעותיו נפגשו עם הקרקפת שלי,גורם לבטני להתהפך בשנית, ״אתה חמוד״ אמרתי באגביות עם חיוך על שפתיי,מרימה מבטי אליו. ״זה אחד הדברים הכי פחות מחמיאים שאמרו לי״ נחר בבוז וציחקקתי,גילגלתי עיניי בשיעשוע והחזרתי את ראשי לחזהו, ״גם את סבבה״ אמר והרמתי גבה אף על פי שלא יכל לראות זאת. ״רק סבבה?״ שאלתי בעצבים מזויפים,שומעת אותו מהמהם בחיוב,צבטתי אותו וציחקקתי כשקפץ מעט,מכווץ שרירי ביטנו. הנחתי ראשי על הכרית שלידו וצפיתי בו מכווץ פניו בכאב, ״אבישג! אני מדמם!״ קרא בדרמטיות והנחתי כפות ידיי על בטני כשציחקקתי מדבריו. ״כבר אמרתי שאתה דרמטי?״ התלוצצתי,מלטפת את האזור בו צבטתי אותו, ״לא מספיק פעמים״ אמר מחויך לפני שקרץ לעברי,חייכתי חיוך עדין ונשכתי את שפתי התחתונה.
קמתי ממקומי ועברתי לשבת על ירכיו,הוא הביט בי בעיניים זוהרות כששיחק עם קצות שיערי ורכנתי אל שפתיו באיטיות, ״אני עדיין רק סבבה?״ לחשתי אל שפתיו ויכולתי לדעת שהוא משתגע מהמיקום של אגני עליו. ״את יותר מסבבה,הרבה יותר מסבבה״ מילמל במהירות לפני שטבע שפתינו אחת בשנייה,כפות ידיי נחו על חזהו בזמן שידיו עטפו פניי,הוא נהם כשהלשונות שלנו נפגשו ואגני התחכך עם שלו. הוא נשך את שפתי התחתונה וכפות ידיו עברו לאחוז בחולצת בית הספר שלי,הוא הוריד את החולצה מגופי ומיד הצמיד שפתינו יחד לאחר שזרק את החולצה הצידה. שפתיו נישקו את שלי ברעבתנות,נאנחתי אל פיו כשאצבעותיו הארוכות גיששו בנעימות אחר סוגר החזייה ולאחר כמה שניות החזייה התנתקה מגופי. עזרתי לו להעיף את החזייה הצידה ופניו ירדו מעט מעטה,פיו נפגש פיטמתי הימנית ונאנקתי בעונג כשנשך אותה,אחת מכפות ידיו שיחקה עם שדיי בזמן שהשנייה לחצה על גבי התחתון,גורמת לגופי להתקמר ולבטני התחתונה להילחץ נגד זיקפתו.
עצמתי עיניי ונתתי ללשונו לעבור לאורך פלג גופי העליון,גניחה חמקה מפי כשהרגשתי את פיו שואב נקודה מתחת לפיטמתי וירכיי התחממו בגירוי. הוא התנתק ממני ופקחתי עיניי,אצבעו עברה על הנקודה שמצץ ושמץ של חיוך נראה על פניו,שפתו התחתונה נתלתה על שיניו כשהביט בתוצר שהפיק. ״את כולך יפיפייה״ מילמל כשהביט בחזי בהערצה,ציחקקתי והרגשתי את פניי מתחממות מהדרך בה הביט בי כאילו הייתי הבחורה היחידה שראה מימיו.
YOU ARE READING
No Feelings - Avishag
Romansאגו,ציניות,ביטחון מופרז,חוסר רגישות...אבישג דמינסון. אזהרות: מין מפורט שימוש בסיגריות (ושתייה חריפה) שימוש בקללות (ושפה גסה) ;) 00112020/00052021 אתם תתחברו יותר ככל שהפרקים מתקדמים,מבטיחה.