פרק סיכוםםםםםםםםםםםם; (הוא יותר לעצמי אבל תזרמו)
דבר ראשון אני אתחיל ואומר שהסיפור הוא בתכלס טעות.
אם הייתם רואים את הפרופיל שלי לפני חצי שנה הייתן נתקלים במשפט ״על תקן קוראת בלבד״ אבל!
זה לא אומר שלא אהבתי לכתוב, איזשהוא יום סתם כתבתי איזה פרק כי עלה לי רעיון לסיפור וזה היה בתקופה שעוד הייתי ממש מתמצאת באפליקציה אז סתם כתבתי פרק ויצאתי ממנו (אגב,הרעיון הכללי היה על נערה בבית ספר שהדמות שלה בעיקרון ממש מלאת ביטחון ומוקצנת,מתחיל לה רומן על מורה ובו זמנית הילדים מבית הספר מגלים מי היא באמת - אותה אחת שעברה בריונות על ידם ועכשיו כביכול היא השתנתה) מייק לונג סטורי שורט הפרק נעלם כלא היה. כתבתי עוד פרק שהרעיון הכללי בו היה על ילדה שנכשלת לימודים ועם מערכת יחסים רעילה עם ההורים שלה, יצאתי מהאפליקציה במחשבה שהפרק יימחק אבל הוא נשאר - שם גיליתי לראשונה שאשכרה אפשר לשמור פרקים.
מפה לשם שיניתי קצת את הרעיון הכללי בסיפור ומפרק אחד שכתבתי סתם ככה זה הפך לסיפור שלם, אבל אומרים שמטעויות צומחים הדברים הכי מוצלחים לא ? ;)למי שלא שם לב יש לי עוד ״ספר״ בפרופיל אבל הוא סתם לכיף ,מזומנים להציץ בו!
אבישג;
לא יודעת עד כמה שמו לב אבל הדמויות של הסיפור הם שמות ישראליים למרות שלא רציתי שהסיפור יהיה בישראל אבל ככה יצא,אני ממש מקווה שאף אחד חא שם לב ששם המשפחה דמינסון לא תואם בעליל שם ישראלי ואין לי מושג למה בחרתי דווקא דמינסון אבל זה נשמע טוב אז זרמתי ;).
אני חד משמעית מכורה לספרים שיש בהם דמות נשית דומיננטית.
בתחילת הסיפור כל מה שאבישג עשתה זה לבכות ובגלל שהספר לא היה מתוכנן בעליל ולא באמת ידעתי איך כל דמות תהיה די עיצבתי אותה עם הפרקים.
אני ממש מתבאסת שזה לא בא יותר לידי ביטוי אבל רציתי שישימו לב לזה שהאופי של אבישג ממש נבנה מכל הריבים שלה עם ההורים וזה שמעבר לירדן אין לה באמת חברות או אף אחד אחר ואם חושבים על זה אין לה אפילו אחים שגרים איתה אז בעקרון היא די ילדה בודדה שמעבר לויכוחים עם ההורים לא באמת חווה איזושהי תקשורת,חברה תומכת או משהו בסגנון ואלה דברים שדי ״מעצבים״ אופי של בן אדם.
יכול להיות שזה חסך נפשי שהיה לי בעבר שגורם לי להעריץ נשים עם ביטחון אבל ידעתי בוודאות שהדבר האחרון שאני אעשה זה דמות נשית תמימה,חלשה שמתאהבת בבחור בפרק שש עשרה - no hate tho
בגלל שזו פעם ראשונה שכתבתי סיפור אז היה לי יותר קל להתאים את הדמות הראשית אליי ובגלל זה התאמתי לאבישג תכונות/הרגלים/מעשים שקרו לי או שעשיתי.
למרות! שבמובנים מסוימים הקשר ביני לבין אבישג הוא מקרי לחלוטין (כמו הקשר עם ההורים או הבחינה הלימודית) יש בנינו מלא קווי דימיון ואם היא הייתה מעבר לדמות בסיפור בוואטפד אני בטוחה במיליון ואחת אחוזים שהיינו חברות הכי הכי טובות.
YOU ARE READING
No Feelings - Avishag
Romanceאגו,ציניות,ביטחון מופרז,חוסר רגישות...אבישג דמינסון. אזהרות: מין מפורט שימוש בסיגריות (ושתייה חריפה) שימוש בקללות (ושפה גסה) ;) 00112020/00052021 אתם תתחברו יותר ככל שהפרקים מתקדמים,מבטיחה.