נעמדתי מול המראה ושיחקתי עם שיערי,בוחנת בפעם האחרונה את גופיית התחרה השחורה והדקה שעליי,מסדרת את החזייה השחורה ששמתי תחתייה ומעיפה מבט אחרון בג׳ינס הצמוד. הוצאתי בושם ממגירת הטיפוח שלי והתזתי על גופי,מכרסמת את עור שפתיי בלחץ שלא אופייני לי,החזרתי את הבושם למקומו ויצאתי מחדרי בצעדים פזיזים.
ירדתי במדרגות והאטתי את קצב הליכתי כשראיתי את אבי יושב בספה בזמן שאימי בישלה במטבח, ״אני יוצאת,יש לי איך לחזור״ אמרתי בקצרה,אבי הינהן בהבנה כשמבטו לא נע מהטלוויזיה ואימי סובבה ראשה אליי,סורקת במעט שיפוטיות את בגדיי אך חוזרת לענייניה מבלי להעיר דבר. נאנחת פתחתי את דלת ביתי ויצאתי ממנה,מתקדמת מעט ורואה את טום נשען עם גבו על רכב לבן כשהוא בוחן אותי בקפידה עם כל צעד שלי לעברו,שריקה נלהבת נפלטה משפתיו כשהייתי מרחק ארבעה צעדים ממנו וציחקקתי,מגלגלת עיניי. ״מה הולך?״ שאל עם תוספת חיוך,מניח את אצבעותיו על סנטרי ומלטף את האזור, ״סבבה״ משכתי בכתפיי וחייכתי מעט,הוא חייך אחריי והצמיד את פניי לפניו. נעמדתי על קצות אצבעותיי ואיפשרתי לשפתינו להתחבר לנשיקה קצרה,שפתינו התמזגו יחדיו לכמה שניות ושפתיו הרפו ממני,מניחות נשיקה קטנה לסיום.
התנתקתי ממנו ועברתי אותו,חולפת על פניי הרכב ומתקדמת אל עבר המושב שלצד הנהג,רואה את טום מזוית עיני נשאר במקומו לעוד כמה שניות בודדות. התיישבנו ברכב וחגרנו את עצמנו, ״לאן נוסעים?״ שאלתי בהתעניינות כשהתניע את הרכב,הוא העביר את מבטו מהשמשה הקידמית אליי כשלשונו משחקת עם עגיל שפתו והחזיר לכיוון הכביש. ״מקום שקט,יהיה כיף״ אמר לבסוף והינהנתי,לא מרגישה צורך לדעת יותר מזה ומסתפקת בלהביט בפרופיל המרוכז והחד שלו.״הגענו״ שמעתי את קולו של טום,הרמתי ראשי שנח על המושב והתמתחתי קצרות,הבטתי דרך השימשה וכיווצתי פניי בבלבול כשראיתי את נוף הצוק המבודד ומלא הדשא הפורח. ״אתה מתכוון לרצוח אותי?״ ציחקקתי,מעבירה מבטי אל טום ומביטה בו בשיעשוע,הוא ציחקק וניתק את גופו מהחגורה. ״ניצא?״ שאל מחויך ופתחתי את דלת הרכב בזמן שהוא הוציא קופסה מהמושב האחורי ויצא אחריי. יצאנו מהרכב אל הדשא הרב וציחקקתי כשטום כרע ברכו אל הדשא והוציא מקופסת הבד שמיכה רחבה,פורס אותה על הדשא, ״ראית את זה בסרט?״ ציחקקתי והתיישבתי לידו. ״אל תקניטי,חשבתי על זה הרבה״ ציחקק ונאנח בהקלה כשהתיישב,הוא הוציא מקופסת הבד פלטת פירות,שקית פופקורן ובקבוק שמפניה,מבזיק לעברי מבט משועשע. ״זה ממש חמוד״ נשכתי את שפתי התחתונה עם חיוך רחב, הוא הרים פלח אבטיח והפנה אותו אל פי,נגסתי מהפלח הנוטף וציחקקתי כששיניי נפגשו ללא כוונה באצבעותיו של טום.
התמקמתי בנוחות ושילבתי רגליי,מוציאה את שתי כוסות השמפניה שהיו בקופסה ומוזגת את שתיהן עד החצי, ״לחיים״ חייכתי כשהגשתי לו את הכוס,נוקשת ביניהן ולוגמת מהמשקה הקלאסי,מתענגת על הרוח שמגיעה מהמיקום הגבוה. ״מה עשית לפני יומיים עם דניאל?״ שאל והרים גבה לכיווני,מניח את הכוס בצד, ״קעקוע״ אמרתי בפשטות והנחתי את הכוס בצד גם כן,מחייכת בשיעשוע מעיניו שנפערו בהפתעה. ״איזה?איפה?״ שאל ברצף, נמנעתי מלדבר ולקחתי חופן פופקורן,הוא הביט בי כשהכנסתי את הפופקורן לפי וחייך חיוך חושף שיניים. ״ירדן הביאה לך את הטבעת?״ שאל כשהעביר אצבעו בטבעת המחוספסת, ״היא חגגה איתי והיה כיף״ חייכתי ובחנתי את הטבעת גם כן. בלעתי את האוכל הלעוס בכבדות והבטתי בעיניו של טום כשנזכרתי בדברייה של ירדן,מיצמצתי עיניי במהירות והתאפסתי על עצמי,ממשיכה לאכול יחד איתו.
YOU ARE READING
No Feelings - Avishag
Romanceאגו,ציניות,ביטחון מופרז,חוסר רגישות...אבישג דמינסון. אזהרות: מין מפורט שימוש בסיגריות (ושתייה חריפה) שימוש בקללות (ושפה גסה) ;) 00112020/00052021 אתם תתחברו יותר ככל שהפרקים מתקדמים,מבטיחה.