21

374 36 6
                                    

עבר יותר משבוע מאז הפיצוץ עם ההורים שלי, אני מניחה שהם התייאשו ממני והבינו שאני לא הולכת לציית להם כי את רב השבוע ביליתי אצל ירדן וחוץ מכמה מילים ספרות לא הוחלפה בינינו שום תקשורת.

הצלצול נשמע והתקדמתי לכיוון המדשאה כשירדן לצידי,
״אוויר נקי,ללא שום עשן סיגריות״ אמרה מחויכת כשנשכבה על הדשא וגילגלתי עיניי בשעשוע כששאפה אוויר במוחצנות,נשכבתי לצידה על הדשא כשפניי מופנות ישירות אל השמש שכוסתה במעט עננים ונאנחתי מעט. ״דון,עלה לי רעיון״ אמרתי ומבטה הופנה אליי בשאלה, ״בואי נלך לבריכה העירונית״ הצעתי למרות שהאוויר בחוץ היה מעט קריר. ״מתי?״ שאלה והתיישבתי,מסתירה את השמש עם גבי, ״היום בלילה״ קבעתי ופנייה התכווצו בבלבול. ״שוג,הבריכה סגורה בלילה״ אמרה והתיישבה גם כן וגיכחתי מעט מהתמימות שלה, ״זה לא אומר שאי אפשר להיכנס אלייה״ משכתי בכתפיי וקיוויתי שתבין את כוונותיי. ״את אוהבת להיסתבך״ אמרה ואם לא הייתה מצחקקת מיד אחריי הייתי מתעצבנת מההערה שפלטה, ״יהיה כיף״ עודדתי אותה לחיוב והבטתי בה בציפייה, מעבר לירדן אין לי חברים וללכת לבריכה עירונית לבד בלילה זו לא אופציה.
״האמת שאני טסה עוד חודש לפראג,לא יזיק לנו זמן איכות ביחד״ אמרה וציחקקה כשנחרתי בבוז, ״אם כבר לנטוש אותי אז לא למקום שנשמע כמו מותג לחמים״ גילגלתי עיניי וירדן נשכבה על הדשא כשהחזיקה את בטנה מצחוק. ״בכל מקרה היום בלילה״ החזרתי את הנושא ושיחקתי עם הדשא מעט, ״אכפת לך שאני אזמין את קרן?״ שאלה עם שמץ של היסוס כשהתיישבה חזרה, ״אין בעיה״ משכתי בכתפיי אף על פי שהעדפתי שלא תצטרף אלינו. הצלצול נשמע ונאנחתי בעוד ירדן קמה במהירות, ״קדימה שוג! שעתיים והביתה״ האיצה בי כשנשארתי לשבת ונעמדתי כשפלטתי גניחות תסכול.

——

נכנסתי לחדר האמבטיה לאחר שאכלתי ארוחת צהריים זריזה ומילאתי את האמבטיה במים חמימים וסבונים מקציפים שגרמו לאווירה יותר שלווה. הריחות הנעימים באמבטיה הרגיעו אותי מעט מיום הלימודים הארוך והמשכתי לצּפות את רגליי בקצף הגילוח,העברתי את הסכין באיטיות והירהרתי מעט על איך המצב ביני לבין ההורים שלי ימשיך. כיווצתי פניי כשהאופציה לעבור לגור עם אחותי הגדולה ובן זוגה עלתה בראשי אך מיהרתי לשלול אותה, ״שיט..״ לחשתי ועצמתי עיניי מעט כששמתי לב לפס דם אדום שזלג מברכי שנבע מחוסר הריכוז והגילוח בו בזמן, נשפתי בחדות והעברתי זרם מים אחרון על גופי לפני שעטפתי סביבי מגבת ופתחתי את דלת חדר האמבטיה,גורמת לכל האדים שהצטברו בו להתנדף החוצה, ומתקדמת לחדרי.
החלפתי לפיג׳מה קצרה לפני שבישמתי גופי והדלקתי את מסך הטלפון כשצליל הודעה הדהד ממנו,

• ״גם דניאל וטום יבואו״ ירדן סימסה ומיהרתי להגיב,
• ״שיביאו קצת שתייה ;)״ סימסתי תוך כדי שסירקתי את שיערי וציחקקתי כששלחה תמונה שלה מגלגלת עיניים.

No Feelings - Avishag Where stories live. Discover now