13

408 36 19
                                    

״תוציאו מחברות בבקשה״ אמרה המורה בקול רם ונאנחתי תוך כדיי שצפיתי בתלמידי הכיתה מסביב מוציאים את הציוד. כבר כמה שבועות שאני מנסה להשתפר גם בלימודים וגם עם ההורים ובכל רגע שעובר אני מבינה למה לא עשיתי זאת עד עכשיו.
״המורה״ מילמלתי, לא מנימוס חלילה,אני עדיין לא סגורה על השם שלה. היא הפנתה אליי מבטה והביטה בי בשאלה, ״אני יכולה לצאת לשירותים?״ ביקשתי בתקווה שתסכים וחייכתי כשהינהנה לחיוב.
לקחתי את תיקי ויצאתי בצעדים מהירים מהכיתה,סגרתי אחריי את הדלת והוצאתי אוויר בהקלה,
שעתיים אחרונות,אני יכולה להרשות לעצמי להבריז.

הגעתי למחששה ומיהרתי להתמקם ולהחליק גבי על הקיר המחוספס, הוצאתי סיגריה שחיכתה בכיסי מתחילת היום והצתתי אותה.
שאפתי את הסיגריה באיטיות והתענגתי על הטעם הממכר, כל השינוי לאחרונה גרם לי לכאבי ראש היסטריים ועישנתי כמו קיטור.
״אבישג,מלא זמן שלא נפגשנו״ שמעתי קול לצידי והבטתי בדניאל,התעלמתי והמשכתי לעשן בשקט. ״מה הולך?״ שאלתי,נושפת הצידה את העשן כשהתיישב לצידי. ״כרגיל״ אמר בקצרה והוריד את הג׳קט שהיה עליו, ״איך את?״ שאל ומבטי נתקע על שני ציפורים שרבו ביניהם, ״כרגיל״ משכתי בכתפי ומבטי עבר אליו. קעקוע חדש שהתפרש על אמתו תפס את תשומת ליבי ומיהרתי לכבות את הסיגריה, ״זה מושלם..״ אמרתי בהתלהבות ופערתי עיניי כשהעברתי ידי על קעקוע הנחש שהסתרבל בתוך עצמו. ״אהבת?״ שאל מצחקק והינהנתי במהרה, ״אני אמור למלא צבע ואני בטוח שאז את תעופי על זה״ אמר בגאווה וסימס בטלפון. ״ראית את טום?״ שאל וציקצקתי לשוני בשלילה,מרפה מידו של דניאל סופ-סוף.
״אז למה את כאן? מה קרה לאבישג החנונית?״ שאל לפתע מצחקק וצימצמתי מבטי לעברו, ״מתה״ אמרתי והבטתי קדימה,מביטה בעלים שנפלו מהעצים.

״אם ככה,יש לך זמן בשבילי?״ שאל והסתכלתי עליו כשחצי חיוך על פניו, ״אולי״ מילמלתי במבט חושב,הוא ציחקק ומשך בידי אל עבר השירותים כשהתיקים על גבינו.
״שירותי בנים?״ שאלתי בבלבול כשעברנו את שירותי הבנות,
״בנות באות לשירותים בחבורות,אני לא לוקח סיכונים״ הסביר כשנכנסנו וציחקקתי מעט. הוא הרים אותי מירכיי,כמעט גורם לשנינו ליפול מהמהירות, וכרך רגליי סביבו,תפסתי בפניו והצמדתי שפתינו יחד. הנשיקה הייתה מרושלת אך לא נתתי לזה למנוע ממני להפסיק את מעשיי,ישבני הונח על שיש הכיור,ראשנו זזו בתיאום ואחת מידי הונחה על חזהו. פיו עבר לנשק את קו הלסת שלי ועצמתי עיניי בהנאה,מתאגרפת מעט את חולצתו עם כף ידי שעליו.
הוא השחיל את כף ידו תחת חולצתי והחזיק בצד מותני,מצמיד אותי אליו ומתחכך מעט,הוא נהם לצווארי וידי נדדו מעטה אל חגורתו.
רעש דלת חדר השירותים נפתחת נשמע והתנתקתי מדניאל במהירות,הודפת אותו ממני ויורדת מהשיש.
טום עמד בפתח החדר כשגבותיו מורמות מעט וטלפון מונח על ידו,
״אחי,זה לא עובד ככה״ אמר טום בטון מיואש, ״שיט,שכחתי״ מילמל דניאל כשהעביר ידו בשיערו ואני נשארתי עומדת כשגבותיי מחוברות בבלבול. ״הייתי צריך להיפגש עם טום״ דניאל הסביר, ״ובחורה השכיחה ממך את זה״ טום אמר עצבני והרגשתי גל חום עובר בתוכי מהמבוכה על כך שאולי הספיק לראות אותנו לפני שהתנתקנו.
״עוד ניפגש״ קרץ דניאל לעברי כשהתקדם ליציאה וגילגלתי עיניי,
שיאמר את זה לביצים הכחולות שלו.

No Feelings - Avishag Where stories live. Discover now