Bölüme Geçmeden Votelerimizi Verelim Lütfen!!!
Şu an saat gece 02:26 Gece gece uyumadım bölüm yazıyorum, oy ver lütfennn
Hadi geç bakalım
Sabah gözlerimi güneşle açtım. O kadar iyi uyumuşum ki, hem yatak çok rahat, hem de çok fazla uyumuşum. O kadar fazla uyumuşum ki, sabah namazına kalkamamışım. Uyandım biraz etrafı izledim. Hava hem çok güneşli, hem de çok güzeldi. Tam havuza girmelik. Lavaboya gittim, elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Bir kaç oda gezdim ama hâlâ kızları bulamadım. Seslendim
-Kızlaaaar! Neredesiniz?
Arkamda ki odadan Ayşe'nin sesini duydum
-Buradayımmm sesime gellll
Arkamda kalan odaya girdim etrafa baktım baya büyüktü, odanın içinde bir kapı daha vardı Ayşe'nin sesi de oradan gelmişti. Kapıyı açtım ve harika bir masa ile karşılaştım. Oda tamamen camlarla kaplı, manzara gözüküyordu. Masa da herşey vardı.
-Ya Ayşe bir kuş sütü eksik
dedim. Güldü ve masanın üstünde duran kavanoza benzer birşeyi bana uzattı
-Bunu diyeceğini bildiğim için kuş sütü de aldım. Hiç birşey eksik değil
dedi. İkimiz beraber kahkaha atmaya başladık. Sonra içeri kızlar geldi. Nazlı arkamdan bana sarıldı, ben de onun kollarına sarıldım.
-Ooo Allah neşenizi arttırsın. Sofraya biz de yardım ettik, bize teşekkür yokmu?
dedi. Gülümsedim ve
-Hepinize tek tek çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Ellerinize sağlık
dedim. Sonra sofraya geçtik, yedik, içtik, sofra öyle bir sofraydı ki; üç çeşit peynir, iki çeşit zeytin, yumurta, sucuk, sucuklu yumurta, haşlanmış yumurta, kuymak, poğaça.....ve tabii ki kuş sütüne kadar herşey vardı....................
Sofrayı beraber topladık ve salona geçip oturduk. Biraz muhabbet ettik, sonra hadi gelin havuza girelim dediler. Koşa koşa havuza gittim. O kadar mutluydum ki sanki bu bir rüya ve her an uyanacağım gibi hissediyordum, ama eğer bu bir rüya ise önür boyu uyumak istiyorum. Havuza girmeyeli çok olmuştu, yaklaşık 15 yıl, havuz dediğime bakmayın, havuz, deniz...hiçbirine giremedim 15 yıldır. Neden mi çünkü kapalıyım ve insanların içinde giremiyorum, özel havuzlara gitmek falan zaten çok pahalı. Aklıma yüksek, tepe de havuzlu bir ev kiralamak hiç gelmemişti. Neyse madem havuzlu bir evdeyim ve kısıtlı bir sürem var, tadını çıkarayım değil mi?
.................
Havuza girdik, çıktık, herkes odasına gidip, kendi banyosunda banyo yaptı, beraber namaz kıldık, Kuran okuduk, kitap okuduk sohbet ettik, güldük, eğlendik. Abur cubur yedik. Ama sonuna geldik. Bir hafta kalmıştık. Aslında dört gündü ama Bükre Ablam benim çok eğlendiğimi görünce, kiraladığı kişiye sormuş ve başka kişiler gelene kadar bir süre daha buradaymışız. Yani aslında dört gün kalacağımız tatilde bir hafta kaldık, tabii parasıyla bedava değil. Boş geldiğim bu yerden; telefon, laptop, bir sürü(cidden sürü) abur-cubur, çikolata, telefon kılıfı, tablet.....Bir sürü şeyle geri dönüyordum. Ama bana nasıl iyi gelmişti bu tatil anlatamam. Tam unutuyordum bir de Ayşe'nin kiraladığı araba var. Onunla eve gidiyoruz. Daha bir hafta bendeymiş.
.............
Bunca süre aklıma gelmemişti anonim olan kişi artık kimse. Annemlerin yanına gittim. Bir gün bizde kal dediler. Ben de zaten tek kalmak istemiyordum, bahane oldu.
...............
Sabah annemler Müge Anlı izliyorlardı, ben de onlara Günaydın deyip elimi, yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Tam o sırada mesaj geldi malum kişiden
Gidip kapıyı açtım. Kırmızı bir kutu vardı, eğilip kutuyu aldım ve sessizce tuvalete gittim. Eğer annem görürse nasıl açıklayacaktım? Kutuyu açtım içinden bir sürü çikolata çıktı, en sevdiğimden. Bir kart çıktı elime aldım ve okudum. "Eğer seni üzdüysem, sinirlendirdiysem affet beni, afiyet olsun" Bir yandan sevindim çikolataya falan ama içimde bir korku vardı. Benim burada olduğumu, ne zaman uyandığımı, ne konuştuğumu nereden biliyor?
Ben bunları düşünürken telefon çaldı, görüntülü arıyordu. Kamerayı parmağımla kapadım, suratını görebileceğimi düşündüm. O da parmağıyla kapamıştı. Ben de göremeyeceğimi anlayıp kapattım. Sonra mesaj attı beni görmek istiyormuş. Sürekli armaya devam etti. Ben de en azından annemler görürse anlamasınlar diye onu kız ismiyle kaydettim "Kezban"Bölüm Sonuuuuu!!!
Bölüm Nasıldı?
Kezban nasıl isim?Bence harika dlskskkzz
En sevdiğin karakter kim?
Sence "kezban" Merve'nin yerini nasıl biliyor?
Vote vermeden geçme lütfennn
Bu arada haberiniz olsun bundan sonra bölümlerin günü belli olmaz ama bölümlerin saati belli 15:00. Eğer duyuru olarak paylaşırsam yarın bölüm geliyor vs. gibi 15:00'da gelecektir bilginize...
Hadi görüşürüzzzzzz
❤
Saat 03:30 oldu ya dkdkd
23/01/2020 Cumartesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah
ChickLitMerve dört arkadaşı ile birlikte güzel bir hayat yaşarken,bir anonim ona yazmaya başlar ve tehdit eder.Sonra Merve'nin içine ve evine cihaz yerleştirip sürekli onu dinler.Daha sonra bu anonim Merve'yi kaçırır...