2.2

106 16 35
                                    

Selamun Aleyküm canlarım!

Diğer bölüm biraz kısa oldu bu yüzden bu bölümü uzun yazmayı düşünüyorum.

Bismillahirrahmanirrahim

 Kapıya doğru yürüdü ve kapıyı açtı.Tam kapıdan dışarı adımını atmıştı ki,tekrar içeri girip kapıyı kapattı."Ay hava çok soğuk bana bir hırka verebilir misin?"dedi ellerini birbirine sürterek."Tamam bekle getireyim"dedim ve kıyafetlerimin olduğu odaya gittim.Aralarından pek sevmediğim bir hırkayı verdim.Çünkü sevdiğim bir hırkayı verirsem,bir zarar gelirse çok üzülürüm.Tam aralarından pek sevmediğim bir tane hırkayı elime aldığımda kapı sesi duydum.Ne Allah'ım yoksa Büşra benim odama mı gitti!Hemen odadan çıktım ve odama gittim.Odada kimse yoktu.Dolabın arkasına baktım acaba Büşra gelince Kaan saklandı mı diye ama orada da kimse yoktu. Allah'ım Kaan nerede?Oda bomboştu.Hemen salona gittim ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum.

 Kaan ve Büşra karşımdaydı.İkisi de şaşkın şaşkın birbirlerine bakıyorlardı.Sanki Büşra'nın bakışlarında biraz hırs ve öfke var gibiydi.Yanlarına gittim ve Büşra hemen konuşmaya başladı.Sesinden öfkesi belli oluyordu "Merve bu çocuk nereden çıktı,burada ne işi var?"Ben ne diyeceğime karar vermemiştim ki Kaan söze atladı"Merhaba Büşra seninle karşılaşmıştık,ben Kaan.Merve ile aynı büroda çalışıyoruz ve ben ondan bir dava dosyasını istemeye gelmiştim ki kapı çaldı" ben hemen lafa atladım"Evet senin geldiğini gördüm ben ve saklanmasını söyledim"bizi dinliyordu ama inanmışa benzemiyordu"Neden saklanmasını söyledin peki?"yanına gittim ve kulağına fısıltılı bir şekilde "Senin ona karşı hissettiklerini biliyorum,üzülüp yanlış anlamanı istemedim"dedim.Oda "Evet aslında haklısın"dedi.Kaan,Büşra lafını bitirdikten sonra "Merve bana dosyayı verir misin ben gideyim artık"dedi.Bende içeri gidip elime gelen ilk dosyayı aldım ve Kaan'a verdim.Kaan'da kapıyı açtı ve çıktı.Büşra biraz oturup konuşmak istediğini söyledi.Gecem de mahvolmuştu.Bir an önce gitmesini istiyordum ama ona git diyemezdim sonuçta.O konuşurken pek dinlemedim aklım hep Kaan'daydı.Acaba ne yapıyordu?

Kaan'ı düşünmeyi bırakıp Büşra'ya baktığımda ağlıyordu.Ne oldu ki şimdi?Soramazdım çünkü onu dinlemediğimi anlar.Dinlemeye başladım.Kaan'ı çok sevdiğini söylüyordu.Oldu bir de hayatımda tek sevdiğim erkeği,sevgilimi sana bırakacağım.Biraz daha dinlemeye devam ettim."Merve ben onu çok seviyorum ama o sana aşık,ona kendinden nefret ettirebilir misin?" "Büşra zaten o beni istediği kadar sevsin,aramızda hiçbir şey olamaz,o benim iş arkadaşım.Ben zaten küçüklüğümden beri evlenmek istemiyordum,tek başıma iyiyim yani sevgili falan istemiyorum zaten." "Ama..ama o seni seviyor ben ne yapacağım?" "Bence sen onu sevme,biliyorum sevme deyince olmuyor ama kendini alıştırman lazım.Zaten ben hep bunları  bilirim,hep gönül eğlendirirler her gün başka bir kızla.Hem ayrıca sen çok güzel bir kızsın,sana başka biri mi yok?" "Doğru diyorsun neyse ben gideyim artık yeter başını ağrıttım" "Yok canım olur mu öyle şey" dedim ve sonunda gideceği için mutlu olmuştum.Kapıyı açtı ve çıktı.Çıktığı gibi telefonuma koştum,hemen alıp Kaan'ı aradım.

-Alo!Kaan?

-Efendim canım

-Hadi Büşra çıktı,iki üç dakika sonra gel.Sakın gözükme!

-Tamam sevgilim

-Kaaaaan!

-Ne var?Sevgilime sevgilim diyemeyecek miyim?

-Tamam neyse görüşürüz

-Görüşürüz

dedi ve telefonu kapattım.Camdan baktığımda,Büşra'nın gittiğini gördüm.Kaan'a mesaj attım.

GünahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin