O gün biraz heyecanlıydım.Bu gideceğim kursu çok merak ediyordum.Dolabımın karşısına geçtim ve kıyafetlerimi şöyle bir gözden geçirdim.Sonra pembe,beyaz çizgili,eteğimi giydim.Üstüne de beyaz bluzumu.Başımı da bağladım sıra ayakkabı seçmeye geldi.Pembe bir spor ayakkabı giyip çıktım.
İşte o gün kızlarla tanıştık.Aslında bu tanışma hocamız sayesinde oldu.O na da hep dua ederim.O olmasaydı böyle güzel arkadaşları nereden bulacaktım.Arkadaşlarımdan ilki Zeynep Zeynep benim kardeşim sayılır,çok tatlı ve komik bir kız.Zeynep 17 yaşında ve grubumuzun en küçüğü.Diğer bir arkadaşım ise daha doğrusu ablam Bükre abla.Abla diyorum çünkü o da grubumuzun en büyüğü ve 24 yaşında.O bize sahip çıkar ve bize destek olur baya o bizim ablamızdır.Yanlış bir şey yapsak bize doğrusunu gösterir.Onu da çok seviyorum.Diğer,gruptan en sevdiğim arkadaşım olan Ayşe'den bahsedeceğim şimdi.Ayşe çok düzenli bir kızdır herkes onun düzenine hayrandır ve çok dakikdir.2 3 dakika da çok güzel bir şekilde hazırlanabilir.Ayşe 'de 20 yaşında.Şimdi gelelim Nazlı'ya.Nazlı' da 19 yaşında ve tam bir kedi sever.Kedileri o kadar çok seviyor ki evinde 3 4 tane kedi besliyor ama evine gitseniz hiçbir yerde bir tane tüy veya toz göremezsiniz.Çünkü aşırı temizdir. O nu da çok seviyorum.Aslında ayrımcılık yapmak istemem hepsi benim kardeşim ama Ayşe ve Bükre Ablam benim için çok başkalar.Özellikle de Ayşe..
Zeynep'in ağzından
Merve ablam 21 yaşında.O benim grupta en sevdiğim kişi.Tabii ki diğer ablalarımı da çok seviyorum hepsi beni kardeşleri olarak görüyorlar ama Merve ablama her şeyimi anlatırım çok cana yakın ve çok iyi bir abla.Grubu hep beraber kurduk ama grubumuzun başkanı odur çünkü kurma fikri vs. ondan çıkmıştır.Çok güzel bir giyinme tarzı ve çok güzel bir zevki var.Ayrı olarak kendinin de doğal güzelliği olunca...Tekrar Merve'nin Ağzından
Onlarla tanışalı 3 sene oldu.Tamamen kardeş olduk.Hiç kimse birbirinden bir şey saklamaz ve çoğu zamanımız beraber geçer.Ben şuan 24 yaşındayım.3 sene oldu ama biz hâlâ grubumuza bir isim bulamadık.Akşam yemek yemeye gitmeye karar verdik.Ben siyah tül bir etek, beyaz bir tişört, mavi bir ceket giydim ve gri bir şal taktım.Beyaz ayakkabılarımı giyinip çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah
ChickLitMerve dört arkadaşı ile birlikte güzel bir hayat yaşarken,bir anonim ona yazmaya başlar ve tehdit eder.Sonra Merve'nin içine ve evine cihaz yerleştirip sürekli onu dinler.Daha sonra bu anonim Merve'yi kaçırır...