Gittiler, ben de bulaşıkları yıkadım.Etrafı toparladım.Aklıma bu ofis işi geldi.Odama gidip bir not defteri aldım ve ofis ile ilgili bütün hayallerimi yazmaya karar verdim.
........................................
.....2 Ay Sonra
Aradan iki ay geçmişti.Zeynep'in ablası Amerika'dan para yolladı. Bükre Ablam avans istedi ve biriktirdiği bir miktar parasını ortaya koydu. Bükre Ablam hocalık yapıyordu ve çok tutumluydu.Galiba en çok parayı o verdi.Ben daha tam çalışmıyordum.Hocalıkta stajyerlik yapıyordum diyebiliriz.Bir miktar para alıyordum ama onuda biriktirmiştim.Herkes elinde ne varsa ortaya koydu.Sonra bir mekan tuttuk. Tabii ki bütün parayla değil .Daha içine alacağımız çok şey var.....2 Ay Sonra
Aradan iki ay daha geçmişti artık yavaş yavaş birileri gelip bizle sohbet falan ediyorlardı.Onlara bu yolda yol göstermek bizi çok mutlu ediyorlardı.Artık ekibimiz 13 kişi olmuştu.5'den 13'e...Hepimizin ayrı bir odası falan vardı ve o mekan bize küçük geldiği için elimizdeki parayla daha büyük bir yer tutmuştuk.Ama bizim Mümin Kızlar grubumuz hâlâ duruyordu.Ayrı olarak herkesin olduğu Günahsızlar diye bir grubumuz vardı.Bazı aldığımız eşyalar vardı bu ofis için bir kutuda duruyorlardı.Bu ofisimiz birkaç katlı olduğu için mesajlaşarak konuşuyorduk.
Mümin Kızlar
Siz:Kızlar ben bu kolileri hangi kata getireyim?
Bükre Ablam:Bizim bodrum kata götür sonra yerleştiririz.
Siz:Tamam ablacım.
Telefonumu cebime koydum ve birkaç kutuyu üst üste koyup almak için eğilirken bildirim geldi.
05** *** ****:Merhaba Merve
Merve:Merhaba kimsiniz acaba numaranız kayıtlı değil.
05** *** ****:Yani kayıtlı olmadığımı biliyorum. Ee nasılsın bakalım
Merve:Lütfen kim olduğunuzu söyler misiniz?
Merve:Biraz işim varda
05** *** ****:biliyorum kolileri bodrum kata taşıyacaksın.Bırak kolileri de evine git.Bende senin odandayım. Sabah bıraktığın tavşanlı🐰 terliklerine bakıyorum.Çok tatlılarNeee! Gerçekten benim evimde mi??Ama bu nasıl olur.😏Aahh bende... Kolileri bodruma taşıyacağımı biliyorsa bizim kızlardan biridir kim olacak?Şimdi ben onlara sorarsam yalanda söyleyemezler. Ama terliklerim...Evime geldiklerinde görmüşlerdir canım...
MÜMİN KIZLAR
Siz:Kimmiş bakalım bu benim odamda terliklere bakan🤔🤔
Bükre Ablam:Ne odası ne terliği kuzum iyi misin?
Siz:Yaaa abla şaka yapmayın ya sensin dimi?
Dayanamadım anlattım.
Siz:Abla bak bana 05** *** **** bu numaradan...
Her şeyi anlattım
Siz:Bir süre beraber kim olabileceğini konuştuk ama bulamadık.
Mümin Kızlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah
ChickLitMerve dört arkadaşı ile birlikte güzel bir hayat yaşarken,bir anonim ona yazmaya başlar ve tehdit eder.Sonra Merve'nin içine ve evine cihaz yerleştirip sürekli onu dinler.Daha sonra bu anonim Merve'yi kaçırır...