2.3

128 15 131
                                    

Selamun Aleyküm 

Votelerinizi verin,hemen bölüme geçiyorum

Kaan'ın ağzından

Ne olduğunu anlamıştım,o Allah'ın belası Merve'yi taciz etmişti.Senelerdir ilk defa ağlıyordum.O ağladıkça ben ağlıyordum,o anlattıkça ben ağlıyordum.Ağlıyordu,sadece ağlıyordu.Ne diyeceğimi bilemedim,ağzım tutuldu,konuşamadım."Kaan,gidip dükkanın kapısını kilitledi,ben bağırdım ama sesimi kimse duymadı,kimse duymadı Kaan,hiç kimse!" sonra bağırmaya başladı"Benim sesimi kimse duymadı.Ben beni kurtarın diye bağırdım,kimse duymadı"ona daha çok sarıldım,neler yaşamış.Bir de benim onu terk etmemden korkuyor.O insan demeye utandığım yaratık,kim bilir neler yaptı ona."Ben bağırdıkça üstüme yürüdü.Çırpındım ama kurtulamadım.Kimse sesimi duymadı.Çok canım yandı,çok.Benim canım yanarken,ben bağırırken kimse bana yardım etmedi!"

 Bu sözleri duyduktan sonra ona daha sıkı sarıldım.Merve saatlerce ağladı,saatlerce.Yaşadıkları hiç kolay değildi.O ağladıkça ben daha çok üzülüyordum.Birkaç saat sonra sakinleşmişti."Merve" "Efendim" "Daha iyi misin?" "İyiyim Kaan"dedi ama hiç de iyi görünmüyordu.Konuşurken yüzüme bile bakamıyordu.Çenesinden tutup yüzünü bana çevirdim."Yüzüme neden bakmıyorsun?"dediğimde gözleri doldu.Kafasını tekrar eğdi ve"Utanıyorum Kaan" "Burada utanması gereken sen değilsin.Neden utanıyorsun ki?" "Bilmiyorum.... Kaan biz ayrılalım.Ben seni hak etmiyorum" "Hayır öyle bir şey olmayacak!"dedim.Tekrar ağladı."Bak istersen bir yerlere gidelim" "Hayır evde duralım." "Peki sen bilirsin.Ama ağlamak yok.Sen benim güzel prensesimsin.Bu yaşadıkların.... içimi parçaladı,ama ben seni çok seviyorum.Bunun için senden ayrılmam."yüzüme baktı ve "Seni çok seviyorum"dedi.

Merve'nin Ağzından

 İyi hissetmeye başlamıştım.Kaan'ın suratı asıldı ve bana bakıp"Merve seni üzmek istemiyorum ama bu pisliğin adını hatırlıyor musun?"dedi.Aklıma yine o an geldi.Tekrar gözlerim doldu ama gözlerimi silip."Murat" "Peki nasıl biri" "Nasıl,nasıl biri?" "Dış görünüşünden bahsediyorum" "Şişman,en az 100 kilo,yoksa ben ondan kurtulurdum."derken tekrar gözlerim doldu.Sonra devam ettim"Saçları siyah,uzun.Bıyıklı,çirkin,beyaz tenli.Ne bileyim işte öyle,sen niye sordun?" "Niye sorduğumu boş ver şimdi.Peki soy adını hatırlıyor musun? "Immm..hayır" "Sen yalnız kalabilir misin evde" "Tabii kalırım,niye kalamayayım" "Ama Merve sakın kendine zarar vermiyorsun,sakın'" "Tamam"dedim ve hızlıca çıktı.

Kaan'ın Ağzından

 O pisliği bulup,ellerimle geberteceğim.Bir de Merve soy adını hatırlasa daha kolay olacak.Hemen adamlarımı aradım ve adam hakkındaki tüm bilgileri verdim.Bir saat sonra telefonum çaldı.Merve arıyordu,telaşlandım,acaba bir şey mi oldu? "Alo Merve iyi misin aşkım?" "İyiyim,canım sorun yok.Ben bu adamın soy adını hatırladım da ondan aradım." "Süper bir tanem ne?" "Demir" "Eminsin dimi?" "Evet" "Çok sağ ol canım.Öpüyorum,görüşürüz" "Görüşürüz"

Merve'nin Ağzından

 Kaan'ın ne yaptığını çok merak ediyordum.Neden bunları sorduğunu anlamamıştım.Aradan bir saat kadar bir süre geçti.Televizyon izliyordum ki Kaan aradı."Merve hazırlan aşağı in,bekliyorum" "Ne oldu ki?" "Hadi canım birazdan öğrenirsin" "Tamam" dedim.Daha çok meraklanmıştım.Televizyonu kapatıp odama gittim.Aynaya baktığımda perişan durumdaydım,Kaan kesin benden iğrenmiştir diye geçirdim içimden.Dudaklarımı kemirmekten dudaklarım kan içindeydi,gözlerim şişmişti.Suratım yamulmuştu resmen.Umurumda değildi artık,üstüme bir şeyler geçirip çıktım.Kaan arabada bekliyordu.Arabaya bindim.Yol boyunca ne sorduysam 'birazdan'dedi.Araba durduğunda bir deponun önüne gelmiştik.Deponun kapısını içerideki adamlar açtı.Meraktan çatlamak üzereydim.Kapı açıldığında içeri sandalyede bağlı oturan biri vardı,ama suratı belli değildi.Kaan kenara çekildi ve adamı gösterdi.Ne olduğunu hala anlamamıştım.Bir kaç adım attım.Adam ile aramızda ki mesafe azaldı.Sadece gözleri gözüküyordu.Ağzında kocaman,siyah bir bant vardı.Kaan bir işaret yaptı ve bir adam gelip,adamın ağzında ki bantı,sökercesine çıkardı.Adamı gördüğüm anda göz yaşlarına boğuldum.Arkama dönüp göz yaşlarımı sildim.Bu... bu oydu.

GünahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin