Selamun Aleykümmm
Çok mutluyuum çünkü 2K olduk.Sonunda emeklerimin karşılığını alabildiğimi,birilerinin okuduğunu hissettim ve ders çalışmayı bırakıp yazmaya başladım.İçimden bir yazma isteği geldi.Neyse çok konuştum geçeliiimm
Kapı tıklatıldı "Gel" dedim,içeri onun adamlarından biri girdi. Bana göz kırptı ben de dil çıkardım ve kafamı çevirdim. İçimden kendime "Ya Merve sen deli misin nesin? Adama niye dil çıkartıyorsun çocuk değilsin ki" dedim. Adamın elinde bir tabak vardı,tabağı yanıma koydu ve arkasını döndü ben de tabağa baktım ne yemek olduğunu görmek için.Bir anda arkasını döndü, ben ne olduğunu anlamaya çalışırken bana sarıldı ben hemen ittim ve vurdum(herkese de vuruyorum ama hakediyorlar) "Ne yaptığını sanıyorsun sen,pislik" bana baktı ve tam bana tekrar dokunacakken elini tuttum ve karnına tekme attım.Bazen yaptıklarıma ben bile şaşırıyorum,ben nasıl bir insan oldum ya.O yerde kıvranırken koşarak odadan çıktım ve birine çarptım kafamı kaldırdığımda meşhur avukat siyah şapka'yı gördüm.Ona bu adı koydum çünkü neden olmasın?Bir an ağzımdan "Beni kurtar!" cümlesi çıktı.
................................................
Ben neler olduğunu anlattıktan sonra koşa koşa odaya gitti, bir an kaçmayı düşündüm kapıdan dışarı baktım ama bir sürü adam olduğunu görünce vazgeçtim ve bay avukat siyah şapka'nın peşinden gittim.Odaya gittiğimde az önce bana sarılan pisliği dövüyordu.Ama öyle böyle değil yüzüne yumruk atıyordu ve adamın ağzı burnu kan içinde kalmıştı.Adam bayıldıktan sonra ıslık çaldı ve birkaç tane adam geldi.Yerden adamı kaldırıp götürdüler.Peşlerinden oda çıkıyordu ki 'Şşşşşşş bakar mısın?' dedim çünkü aklıma başka bir şey gelmedi.Konuşmamla şapkasını yüzüne indirip bana döndü.'Beni ne zaman bırakacaksın' dedim kafasını kaldırdı ve bana baktı.'Hep kalmanı istiyorum..' 'Sen ne dediğinin farkında mısın?Psikopat mısın nesin ya?Gitmek istiyorum anlıyor musun beni?Madem beni seviyorsun bırak beni' o kadar sinirlenmiştim ki,artık bu lanet yerden gitmek istiyordum.Kızlar aklıma geldi, kesin şimdi beni arıyorlardır. O sırada daldığımı fark ettim,etrafıma baktığım da gittiğini gördüm.Sinirle off'ladım. Köşeye oturdum ve şalım'da ki iğneyi çıkardım.
...............................................
Kapı tıklatıldı ağlayarak 'Gelmee' diye bağırdım. Birkaç saniye sonra içeri girdi ve yanıma koştu 'Merve napıyorsun?Merve bırak çabuk' En son duyduğum sesler bunlardı.
ZEYNEP'iN AĞZINDAN
Her yeri aramıştım.Sürekli Merve'yi de arıyordum ama açmıyordu.Kesin kaçıran kişiler almıştır telefonunu.Nazlı'dan bütün detayları öğrendim.Kaçırılırken de telefonla konuşuyorlarmış zaten.İki gündür hiçbirimizin gözüne uyku girmiyor Deniz Abi'yle Zeynep Abla'ya da söyleyemedik.Sonuçta çocukları kaçırılmış,aslında söylememiz gerekiyor ama söyleyemedik.Ama bir gün daha haber gelmezse artık söylememiz gerekiyor belki de onları aramıştır.Hemen telefonumu çıkardım.Zeynep Abla'nın numarasını aramaya başladım ama yoktu.Belki Nazlı biliyordur diye Nazlı'yı arayacaktım ki bilinmeyen bir numara aradı,açmadım. A diye kaydettim ve WhatsApp'a girip profil fotoğrafına baktım, hiçbir şey yoktu.Tam geri arayacaktım ki tekrar aradı, hemen açtım
-Alo Kimsiniz?
-Zeynep benim
Şaşırmıştım ,sesi çok tanıdıktı
-Kaan sen misin?
-Zeynep bir şey söyleyeceğim ama telaşlanma.Ya da konum atıyorum Nazlı,Ayşe ve Bükre'yi al gelin acil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah
ChickLitMerve dört arkadaşı ile birlikte güzel bir hayat yaşarken,bir anonim ona yazmaya başlar ve tehdit eder.Sonra Merve'nin içine ve evine cihaz yerleştirip sürekli onu dinler.Daha sonra bu anonim Merve'yi kaçırır...