21.

899 65 1
                                    

Zrovna jsem si převlékal tryko když do ložnice vešel Kiri. Rychle jsem se trikem alespoň zakryl.

,,Jejda promiň nevěděl jsem že se převlékáš. Jinak kam by jsi chtěl jít?" zeptal se s úsměvem.

,,M-mě to je jedno jen bych se rád převlékl...." dál jsem tam jen tak stál a koukal na něj.

,,Jo vždyť už jdu." protočil očima a odešel.

Konečně se mohu převléct. Oblékl jsem se, přehodil přez sebe mikinu a šel za ním.

Kiri už stál u dveří a čekal na mě.

,,Je dobrý nápad jít ven když jsi ještě včera měl horečku?" zeptal jsem se když jsem si nazouval boty.

,,Jsem si jist že ano." usmál se a vyšel z bytu.

,,Jak myslíš." zamumlal jsem spíše pro sebe.

,,Jdeš nebo ne!!" zavolal na mě když jsem stál ve dveřích a jen tak koukal.

,,Jo už jdu." zavřel jsem dveře které jsem následně zamknul a šel za ním.

Šli jsme vedle sebe a ani jeden nic neříkal.

Po cestě jsme potkali Todorokiho s Midoriyou. Šli ruku v ruce těsně vedle sebe.

,,Čau kluci." pozdravil je Kiri a rozeběhl se za nima.

,,Ahoj Kirishimo." odpověděl Midoriya.

,,Vidím že už jste se konečně dali dohromady." usmál se Kiri.

,,Jo už toho tak bude."

,,Kam teď máte namířeno?" zeptala se ta zelená bestie.

,,Hele ani nevím chtěli jsme jen vypadnout z baráku a jen tak se projít." odpověděl a já až teď přišel k nim.

,,Ahoj Katsuki." pozdravili oba naráz.

Jen jsem odvrátil naštvaně pohled a doufal že se nebudeme zdržovat dýl jak je to nutné.

,,My už půjdeme ať vás nezdržujem." řekl kiri a rozloučil se.

Došli jsme domů už za tmy. Ve městě jsme si dali něco k jídlu takže jsme nemusely vařit.

,,Půjdu si dát sprchu." oznámil Kiri a šel do koupelny.

Po nějaké době jsme se vystřídali a koupelnu jsem navštívil já.

Po sprše jsem šel rovnou do ložnice kde už ležel i Kiri. Jen jsem si bezeslova lehnul a zavřel oči.

,,Dobrou noc." řekl kiri.

,,Dobrou." usnout se mi Naštěstí povedlo celkem rychle.

Ráno mě vzbudil jak jinak než budík. Zamáčknul jsem ho a otočil se na Kiriho.

,,Hej vstávej je pondělí musíme do školy." drkl jsem do něj a odpovědí mi bylo jen zabručení.

,,Kiri?" zase jsem do něj drknul.

,,Hmmm..?"pootevřel oči a podíval se a mě.

,,Ty sis nedělal ty úkoly co ti přinesl Kaminari že?" poukázal jsem na úkoly které se váleli na stole.

,,Možná tě překvapím, ale udělal jsem si je včera když jsi byl v koupelně. Pokud, ale dobře vím tak ty jsi mi o žádných úkolech neřekl takže by to byla tvoje chyba kdybych je neměl." usmál se a odešel z pokoje.

,,No jo tak sorry." zamumlal jsem a šel udělat snídani.

agresivní KoťátkoKde žijí příběhy. Začni objevovat