17.

1K 77 4
                                    

Pohled kirishimi:

,,Hej kirishimo vstávej!!" Vzbudila mě Ashido.

,,Buď potichu vzbudíš Katsukiho." Varoval jsem ji a vstal.

,,Jojo však jo." Rozešla se k pokoji kde spal Kaminari a Sero.

Šel jsem se převléct do školní uniformy a udělat něco k snídani. Po chvíli přišli i ostatní a já dal na stůl hotové toasty.

Po jídle jsme si vzali tašky a vyrazili do školy.

Ve škole jsme se přezuli a šli do třídy. Po zazvonění učitel vešel do třídy.

,,Dobrý den třído dnes k nám do školy zavítal nový student a bude chodit sem do vaší třídy." řekl mezi dveřma a pak odstoupil.

Do dveří vešel......KATSUKI!!!!.......co tu sakra dělá.

,,Co...tady.....děláš??" vyjeveně jsem na něj koukal.

,,No co doma je nuda a takhle budu za chvíli tupej jak ty." holky se nad ním rozplývali. 

,,Kde jsi na to všechno vzal peníze?" může mi někdo říct co se tu děje.

,,...půjčil jsem si.." nervózně se poškrábal na zátylku.

,,Od koho?"

,,Od tebe." tak teď jsem ještě zmatenější.

,,Ale já ti nic.......počkat ty jsi mi ty peníze vzal!!" kaminari dostal záchvat smíchu.

,,Hele vy dva, mě vaše story nezajímá takže si někam sedni ať můžeme začít hodinu." Katsuki si sedl do řady k oknu.

Učitel začal něco kecat, ale já jsem nebyl schopný postřehnout jediné slovo.

Po zazvonění na přestávku jsem viděl jak se ke Katsukiho lavici přihrnula Momo, Toru, Uraraka a Mina ta tam šla hlavně proto protože tam šla Toru.

,,Nemáš to s ním lehké že?" ozval se za mnou Kaminari.

,,To mi povídej."

,,Hlavu vzhůru alespoň nebude blbej a může ti pomáhat s učením. A že ty to potřebuješ." zasmál se a pak si odkráčel pryč.

Po škole jsem šel rovnou domů. Ani jsem nečekal na Katsukiho. Přišel jsem domů zul jsem se a šel do obýváku.

Lehl jsem si na gauč a pustil co si v televizi. Po chvíli se mi podařilo usnout. Nějak jsem zapoměl na Katsukiho který tu pořád není.

Pohled Katsukiho:

Domů jsem přišel o hodinu později. Zdrželi mě holky. Upřímě jsem nečekal že hned první den si najdu nějaký kámoše.

Přišel jsem domů a podle odemčených dveří jsem posoudil že Kiri už je doma.

,,Jsem Doma!" zvolal jsem když jsem vešel.

Nic se ale neozvalo šel jsem do obýváku a tam jsem ho viděl Spát na gauči. Pousmál jsem se a hodil přezdívku něj deku.

Tašku jsem si odnesl do ložnice a šel zpět dolů. Jelikož na gauči nebylo místo sedl jsem si na zem a vzal si od kiriho ovladač který měl v ruce.

Něco jsem tam pustil a ovladač jsem položil na stůl.

Není Kiri naštvaný? Ve škole tak vypadal. Je pravda že jsem mu to mohl říct nebo mu ty peníze alespoň nebrat a opravdu si je půjčit.

Proč si tyhle chyby uvědomuji a teď? Vypl jsem televizi a šel si udělat úkoly do školy.

Když jsem měl hotovo šel jsem dolů vzbudit Kiriho. Takhle prospí celí den a večer nebude moct spát.

,,Kiri vstávej nebudeš spát v noci." klekl jsem si ke gauči a trochu do něj šťouchnul.

On se jen zavrtěl a dál spal. Už je po pátý hodině že bych ho nechal spát až do rána. Ale kdo za něj udělá úkoly. No já to nebudu.

Máš smůlu musíš vstávat.

,,Hej vstávej ještě si musíš udělat úkoly!" zvýšil jsem hlas aby už opravdu vstal.

Nic...

,,Já to myslel vážně vstávej!!" zahrkal jsem s ním a to už se jak mrtvola zvednul a beze slova odešel nahoru.

On je asi vážně naštvanej.

agresivní KoťátkoKde žijí příběhy. Začni objevovat