Sedl jsem si na gauč a pustil si nějaký film. Kiri pořád i když už né tak často běhal na záchod. Bylo mi ho i trochu líto, ale zaslouží si to.
Ozval se zvonek. Jelikož Kiri asi nikam nepůjde musel jsem se zvednout sám a jít otevřít. Otevřel jsem a tam stál nějaký černovlasý kluk.
,,Ahoj není tu náhodou Kaminari nemůžu ho od včera najít tak mě napadlo že bude tady. Jo a ty jsi kdo?" celou dobu co mluvil se usmíval jak kretén.
,,Bakugou Katsuki" odpověděl jsem mu na otázku.
,,Já jsem Sero."
,,Tak ty jsi ten Kaminariho přítel Kiri něco málo o tobě říkal. Prý že je zvláštní že jsi s Kaminarim vydržel už 4 roky ale podle mého je zvláštní že Kaminari vydržel s tebou." změřil jsem si ho pohledem a ani se nenamáhal ho pozvat dovnitř.
,,Když už jsi zmínil Kirishimu je tu?" zeptal se a pořád se usmíval.
,,Jo v ložnici s kocovinou." tentokrát už jsem mu rukou naznačil ať jde dál.
Zul si boty a šel za mnou do ložnice. Bez zaklepání jsem vešel. Kiri byl zase rozvalenej na posteli zpocenej a zrychleně dýchal.
,,Ty vypadáš jako po deseti orgasmech." zasmál se Sero a vstoupil do ložnice.
,,Taky tě rad vidím." řekl Kiri a sedl si.
,,Proč jsi pil?" Sedl si vedle něj zatímco já se opíral o futra.
,,Já ani nevím chtělo se mi?" pokrčil rameny.
,,Proč tolik piješ když to neumíš. Radši se ani nebudu ptát co jsi dělal." dál jsem tam stál a pozoroval je.
,,Proč jsi vůbec tu?" zeptá se Kiri a koukne na Sera.
,,Nemůžu najít Kaminariho tak mě napadlo že bude tady." odpověděl mu Sero.
,,Byl tu včera chtěl si půjčit Katsukiho takže předpokládám že šel spát k nějaké holce nebo se opil a spí někde venku na lavičce."
,,Jak jinak. No nic půjdu se podívat do parku jestli není tam zatím ahoj." odešel z ložnice a následně i z domu.
,,Měl by jsi se z toho vyspat." podíval jsem se na Kiriho který opět ležel přez celou postel.
,,Odkdy ty seš tak starostlivej?" díval se mi přímo do očí stejně jako já jemu.
Nebudu kecat má nádherný oči, ale to je asi tak vše, jo možná má hezké tělo a taky..... Počkat co to tu melu!!! Radši jsem přestal přemýšlet a odpověděl mu.
,,Taky bych se na tebe mohl vy***t a neudělat ti ani ten čaj." vyplázl jsem na něj jazyk a chystal se odejít.
,,Počkej!! Zůstaň tu se mnou." udělal psí oči.
,,A proč bych to měl dělat?" nadzvedl jsem obočí a tázavým výrazem na něj koukal.
,,Protože jinak neusnu." obhajoval to Kiri.
,,Fajn, ale udělám to jen proto aby jsi se z toho dostal a mohl mi zase dělat jídlo." lehl jsem si vedle něj.
Hned se na mě natiskl jako bych už odcházel.
,,Nelep se tak na mě chci trochu prostoru." snažil jsem se ho odstrčit ale na to mě až moc pevně držel.
,,Na to jsi měj myslet dřív než jsi si sem lehnul teď máš smůlu." zasmál se a zpevnil svoje sevřetí.
,,Hej! Alespoň mě nedus!" křikl jsem po něm a on ho trošku zmírnil.
To obětí jsem přetrpěl, ale to co udělal potom za to jsem ho chtěl zabít.
ČTEŠ
agresivní Koťátko
Fiksi Penggemarkatsuki bakugou je kočka alias neko toď vše víc se dozvíte po před čtení