Když jsem se zeptal Kirimu spadl úsměv.
,,Jo...emmmm...tak....no.....nad tím jsem nepřemýšlel."
Zničeno nic se ozval zvonek.
,,Neříkal jsi že přijde za půl hodiny?" zeptal jsem se a díval se na dveře.
,,Jo asi je tu dřív." usmál se a rozešel se ke dveřím.
Vrátil se s nějakým zelenovlasým klukem, který se na mě zmateně koukal.
,,Kiri neříkal jsi že máš doma kočičku" prohlásí ten podivný kluk.
,,Nejsem kočka!" zavrčím na něj.
,,Katsuki nešel by jsi do ložnice?" zeptal se mě Kiri.
,,Jo jasně já přece nemám nic jiného na práci." řeknu otráveně a jdu do ložnice.
,,Ty kecy si příště nech pro sebe." zaslechl jsem Kiriho těsně před tím než jsem zavřel dveře.
V ložnici jsem si lehl do postele a koukal do stropu.
Zanedlouho se otevřeli dveře a v nich stál Kiri.
,,Mimochodem Midoriya tu bude přez noc." prohlásí Kiri a opírá se o rám dveří.
,,A kde bude spát?" nechápavě jsem na něj koukal.
,,V pokoji pro hosty." usměje se.
,,A proč jsem tam nemohl spát já, místo toho musim spát tady s tebou." řeknu naštvaně.
,,Protože ty budeš prostě spát tu a tím to končí." odejde z ložnice.
Začínám ho nenávidět víc a víc. Zvednu se a jdu do obýváku kde sedí Kiri s Midoriyou.
,,Mám hlad." řeknu a zkřížim ruce na prsou.
,,Tak si něco udělej lednice víš kde je."
,,Ale noták to si mě nebudeš všímat?" trošku smutně jsem se na něj podíval.
,,Potřebuješ moji pozornost nebo co?" ušklíbl se a dál se Věnoval projektu.
,,Fajn takže dneska dělám večeři já, ale až ti vyhoří kuchyň tak na mě nekřič." šel jsem do kuchyně a otevřel jsem lednici.
Nakonec jsem se rozhodl pro kůře s rýží. Když jsem měl hotovo i když mi to dalo zabrat, tak jsem si nabral svou porci a sedl si ke stolu.
Dojedl jsem, umyl talíř a vydal se z kuchyně pryč.
,,Jídlo je hotové pak si nandejte jdu spát." protřel jsem si unaveně oči a šel směr ložnice.
,,Fajn díky, za chvíli za tebou přijdu." zalezl jsem do ložnice a následně do postele kde jsem i usnul.
Vzbudilo mě prohnutí matrace. Otevřel jsem oči a protáhl se.
,,Promiň vzbudil jsem tě?" podíval se na mě Kiri.
,,Jasně že jsi mě vzbudil." otočil jsem se na druhý bok. Kiriho ruce si mě přitáhli do objetí.
,,Co děláš minule jsi mohl protože jsem se....." zarazil jsem se.
,,Protože jsi se bál." doplnil mě Kiri.
,,Ne já se nebál." odpověděl jsem mu a snažil se vymanit z jeho objetí.
Ucítil jsem dotek na svém ocásku. Vypískl jsem protože na ocásek a ouška jsem citliví.
,,C-co to děláš?" vyděšeně jsem se zeptal.
,,To co by se ti jako kočce mělo líbit." zasmál se a začal mi mnout ocásek.
Aniž Bych si to uvědomil tak jsem začal vrnět a víc se natiskl na jeho hruď.
,,Jo a mimochodem co máš právě na sobě?" zašeptal mi Kiri do ucha.
,,Oblečení." zabručel jsem když mě Kiri přestal hladit po ocásku.
,,Běž se převléct nebo to z tebe ztrhám sám." neochotně jsem vstal a rozešel se ke skříni.
Vzal jsem si čisté tryko a boxerky. Zalezl jsem zase zpět a přimáčkl se na Kiriho ve znamení že mě má zase hladit po ocásku. On tak udělal a já po chvíli usnul.
ČTEŠ
agresivní Koťátko
Fanfikcekatsuki bakugou je kočka alias neko toď vše víc se dozvíte po před čtení