Koukal jsem na něj jak na kreténa. Klečel u postele a vzhlížel ke mě ze zhora.
,,kiri co jsi pil?" zeptal jsem se, protože zas tak roztomilý nejsem aby na mě koukal když spím.
,,nic jen na tebe koukám" usměje se ale nepřestává na mě civět.
,,to jsem pochopil ale proč?" nechápavě jsem na něj koukal.
,,když spíš je to jediný moment kdy máš klidnou tvář. Navíc jsi děsně roztomilý." okej to jsem nečekal.
Chtěl jsem vstát ale hned jak jsem se odkryl jsem se zase přikryl. Proč jsem nahý?! Vražedné jsem kouknul na kiriho.
,,kiri proč nemám oblečení?" řekl jsem naštvaně.
,,nebudeš mi lézt do postele v oblečení který si měl přez den" konečně si stoupl a necivěl na mě.
,,však jsem v tom byl jen na gauči" řekl jsem a tiskl na sebe peřinu.
,,no a? V tomto domě platí jasná pravidla a jedno z nich je právě že nebudeš spát v tom co jsi měl přez den." vzkříží ruce na prsou a rozejde se ke dveří.
,,aspoň ty boxerky jsi mi mohl nechat" řekl jsem ještě předtím než zavřel dveře.
Vstal jsem a pomalu docupital ke kiriho skříni. Otevřel jsem ji a první co tak na mě vypadli dva vybrátory. Rychle jsem je zkopnul zpět do skříně a zabouchl ji.
,,tak tady asi oblečení nebude" řekl jsem si pro sebe a otevřel druhou skříň hned vedle. Tam už naštěstí oblečení bylo. Vzal jsem se nějaké boxerky a tryko. Kalhoty nemám rád tlačí mě v nich ocásek. Stačí ty boxerky.
Oblékl jsem se a šel dolů. Kiri byl v kuchyni a něco připravoval.
,,kiri?" zeptal jsem se a přišel k němu.
,,hmm?"
,,Co máš v té skříni blíž u okna?" zeptal jsem se nevině.
,,pár erotických hraček" řekne z klidem a pokračuje v přípravě řízků z kaší.
,,proč...?" snažím se vypadat zaraženě.
,,nikdy nevíš kdy se ti mohou hodit" usmál se.
,,dobře..... Hele kdybys mě hledal budu v obýváku pod stolem." rozběhl jsem se do obýváku a zalezl pod stůl.
Zanedlouho přišel kiri a naklonil se pod stůl.
,,jídlo je hotové" usměje se a odejde.
Chvíli tam ještě sedím ale nakonec vylezu a pomalým krokem se vydán do kuchyně kde už na stole jsou dva talíře z kaší a řízkem. Kiri u jednoho sedí a druhý má hned vedle sebe.
Přijdu k talíři a posunu ho co nejdál od něj. Až pak si sednu a začnu jíst.
,,to se mě teď budeš štítit?" zeptá se z trochu pobavením výrazem.
,,já se nikoho neštítim" řeknu uražené a dál jím.
Když dojíme kiri odnese talíře.
,,Jo mimochodem dnes příjde můj kámoš Midoriya zítra končí víkend a mi máme na pondělí projekt." prohlásí a odejde do obýváku.
Zvednu se a jdu za ním a sednu si na gauč.
,,v kolik přijde?" zeptal jsem se už s normálním hlasem.
,,měl by tu být za půl hodiny" řekne a zapne telku.
,,určíme si pravidla" promluví zničeno nic kiri. Kouknu na něj.
,,1. Nebudeš chodit ven aniž bych o tom nevěděl. 2. Když tu bude návštěva nebudeš míň debilní narážky. 3. Nebudeš chodit do postele v oblečení co jsi měl přez den. A nakonec 4. A nejdůležitější nebudeš mi lézt do pracovny." protočím nad tím očima.
,,a co když mě jsou tvoje pravidla u prdele?"
ČTEŠ
agresivní Koťátko
Fanfickatsuki bakugou je kočka alias neko toď vše víc se dozvíte po před čtení