28.

800 61 2
                                    

,,Jak to myslíš?" zeptal jsem se nechápavě.

,,Nedělej že nevíš je mi jasné že se na něj každou noc lepíš." pořád se usmívala jak psychopat.

,,Zapomeň." otočil jsem se zády k ní.

,,Jak myslíš. Dobrou noc." řekla.

,,Dobrou."

Dlouho jsem se převaloval a nešlo mi usnout. Lepit se na ní nehodlám to radši nebudu spát vůbec.

Ještě nějakou dobu jsem se převaloval a nakonec se mi díky bohu povedlo usnout.

Ten polštář ke kterému jsem se mazlil je vedlejší.

Ráno mě vzbudil otravný zvuk budíku.

,,Ashido vypni ten pitomej budík." zabručel jsem.

,,Jo však už ho vypínám." řekla otráveně a vypla budík.

,,Dneska do školy nejdu." prohlásil jsem.

,,A proč ne?" zeptala se Ashido.

,,Protože jsem nemohl spát." odpověděl jsem a víc se zabalil do peřiny.

,,Já ti pomoc nabízela. Dělej vstávej pokud nepřijdeš do školy Kirishima si bude myslet že jsme tě zabili. A navíc si musíš ještě dojít pro svoje věci domů. A jelikož si myslím že sis učení nepřipravil včera tak si ho budeš muset připravit teď. Lidi vstávejte!!" začala se mnou třást.

,,My už jsme vzhůru." prohlásila Momo.

,,Tak mi s ním pomozte." řekla Ashido.

,,Tak na něj vylej sklenici vody." navrhla Uraraka.

,,Jo dobrý nápad." souhlasila Ashido.

,,Já už jsem vzhůru." řekl jsem a vymrštil se do sedu.

,,Najednou." zasmála se Ashido.

,,Tak vztávejte lidi ať to stihnem. Já jdu zatím do koupelny." řekla Ashido a odešla z pokoje.

,,Katsuki mohl by jsi prosím odejít aby jsme se mohly převléct?" zeptala se Momo.

,,Vy toho naděláte." protočil jsem očima a odešel za dveře.

,,Koukám že tě zase vyhodili co?" zasmála se Ashido která právě vyšla z koupelny.

,,Jsou jak posedlí." řekl jsem otrávené.

,,Buď v klidu zatím můžeš jít do koupelny."

,,Fajn." odpověděl jsem a šel do koupelny.

Vešel jsem do koupelny a opláchl jsem si alespoň obličej když tu nemám kartáček na zuby.

Pak jsem šel zase zpět. Nejprve jsem zaklepal.

,,Už můžu dovnitř?" zeptal jsem se.

,,Jo teď už jo." řekla Momo.

,,Konečně." řekl jsem a vešel.

Vzal jsem si svoje tryko a oblékl si ho.

,,Já jdu udělat snídani." řekla Momo a odešla do kuchyně.

Za nějakou dobu jsme vycházeli z baráku a šli domů protože nikdo neměl připraveno do školy.

Za pár minut jsem dorazil domů. Potichu jsem za sebou zavřel dveře, sundal si boty a rozešel se do ložnice.

Opatrně jsem otevřel dveře do ložnice a následně je i zavřel. Kiri vypadal že spí. Vzal jsem si batoh a začal do něj házet učebnice.

,,Ty už jsi zpátky?" ozval se za mnou Kiriho hlas.

agresivní KoťátkoKde žijí příběhy. Začni objevovat