,,Baví tě to hodně?" ozval se Kiri na kterýho jsem stále koukal.
Neodpověděl jsem a stále ho sledoval. Všiml jsem si koutkem oka že se sero s úsměvem kouká přímo mím směrem.
,,Hádám že ano" zasmál se Kiri aniž by odvrátil pohled od televize.
Ti dva nic moc nedělali Kaminari měl položenou hlavu na jeho rameni a měli propletené prsty. Kiri mě stále hladil.
,,Jo a Kirishimo zítra už padej do školy nebudu tě pořád omlouvat a namlouvat učitelce že máš horečku přesto že jsi měl kocovinu." prohlásil Sero otráveně.
,,Jo vždyť jo."
,,Víš že je docela zvláštní že se Kaminari opil kvůli něčemu ale přesto nebyl tak ožralej jako ty a to ses opil jen tak protože jsi chtěl?" podíval se Sero na Kiriho.
,,A jak ty víš kdo se opil víc?" zeptal se Kiri.
,,Nevšiml jsem si že by kaminari zvracel nebo se válel jako ty." zasmál se Sero.
,,Mám pocit že to nějaký ten důvod má." zamyslel se.
,,Jaký by to měl mít důvod? Dal jsem si dvě skleničky a pak to šlo tak nějak samo." pokrčil rameny.
,,A proč sis dal ty dvě skleničky a čeho?" Sero nadzvedl obočí.
,, zaprvé chtěl jsem se jednou za čas trochu napít ale nechtěljsem aby to zašlo tak daleko a zadruhé byl to rum." usmál se Kiri.
Začal se mi zvedat hrudník a já si kýchnul. Nesnáším když kýchám zním jak kotě. On je tu taky takový problém já jsem napůl kotě.
,,Ty jsi vážně roztomilí. Už se nedivím že si tě Kirishima vzal." zamračil jsem se nad Serovou poznámkou.
,,Jen jsem si kýchl co je na tom roztomilého?" zeptal jsem se.
,,Ten hlas." pronesl Sero a zadíval se do televize.
Co je na tom filmu tak zajímavého mě to přijde o ničem.
,,Kiriiiiiii Já mám hlaaaad!" vykřekl jsem a začal se na jeho klíně vrtět.
,,To nedělej mohlo by ho to vzrušit." ozval se Kaminari.
,,Ty aby ses neozval." Kiri protočil očima, sundal si mě z klína a šel udělat večeři.
Bylo tu ticho dokud Kiri nezavolal na večeři. Sero a já jsme se zvedli. Kaminari tam zůstal protože mu nebylo nejlépe.
Sedl jsem si ke stolu vedli Kiriho a pustil se do zapečených těstovyn.
Když jsme všichni dojedli Kiri odnesl talíře a šli jsme do obýváku.
Sedly jsme si tak jak předtím. Kaminari se opřel hlavou o Serovo rameno a já si sedl na Kiriho klín.
,,Mi už asi půjdeme ať nerušíme." řekl po chvíli Sero.
,,Nerušíte a Kiminari nevypadá že by se mu chtělo." ukázal na Kaminariho kterýmu spadla hlava do Serova klína a usnul.
,,Můžete tu klidně přespat mám tu jeden pokoj volný." usmál se Kiri.
,,Jo pokoj kde bych mohl klidně spát já. Ale ne já se musím cpát do jedné postele s ním." zanadával jsem.
,,Tak jestli teda nebudeme překážet tak tu klidně přespíme."
,,Překážet nebudete."
,,Jdu spát jsem ospalý." zvedl jsem se a zamířil do ložnice.
,,Tak dobrou noc." popřál mi Kiri a následně i Sero.
Zachumlal jsem se do deky a snažil se usnout. Byl jsem zvyklí usínat vedle Kiriho a ten tu teď není. Proč je tu sakra Taková zima.
Po chvíli jsem to vzdal a šel zpátky do obýváku.
,,Copak rozmyslel sis to?" zaslal se Kiri a posadil si mě zase na klín. Proč to vypadá Tak děsně blbě?
,,Ne jen mi nejde usnout." Schoulil jsem se do jeho náruče a zavřel oči.
Hned se mi usínalo snadněji i když mi pořád byla zima. To se ale hned změnilo když přeze mě Kiri hodil deku. To už mi nic nebránilo v tom abych usnul.
ČTEŠ
agresivní Koťátko
Fanfictionkatsuki bakugou je kočka alias neko toď vše víc se dozvíte po před čtení