,,Jo vyrazili jsme od Momo dřív protože nikdo neměl připraveno do školy. Promiň nechtěl jsem tě vzbudit." odpověděl jsem mu.
,,V pohodě stejně by mi za deset minut zvonil budík." usmál se a vstal z postele.
,,Snídal jsi už?" zeptal se.
,,Jo." odpověděl jsem a dal si do batohu poslední učebnici.
,,Fajn." řekl a odešel.
Šel jsem do koupelny kde jsem si vyčistil zuby a převlékl se do školní uniformy.
Hned po mě šel do koupelny Kiri.
,,Jdeš už!?" zavolal jsem když už jsem víc jak pět minut stál u dveří.
,,Jasně už jdu." řekl a hned na to se objevil v chodbě.
,,Tak můžeme vyrazit." řekl když si nazul boty a následně vyšel z baráku společně se mnou.
Dorazili jsme do třídy a hned jsem zamířil do své lavice.
Po chvíli k mé lavici přišel Kaminari.
,,Slyšel jsem že jsi byl včera s holkama nakupovat a pak jste měli přespávačku." uchechtl se Kaminari.
,,Jo tak to jsi slyšel správně." řekl jsem.
,,Co jste dělali?" zeptal se.
,,Nejdříve jsme byli v nákupáku kde mi holky koupili šaty které mi následně u Momo doma donutili si vzít na sebe. Pak jsme objednali Pizzu a než přišla tak jsme hráli svlékací flašku." odpověděl jsem s nezájmem.
,,Počkat co že jste hráli?" vykulil na mě oči.
,,Jsi nahluchlej hráli jsme svlékací flašku." zopakoval jsem mu to.
,,Děláš si srandu!! Před tebou se holky v klidu svléknou a mě se doslova štítí!!" zařval na mě přes celou třído a všichni se na nás podívali.
,,Proč řveš Kaminari." přišel k mojí lavici Kiri.
,,Katsuki hrál z holkama svlékací flašku. To není fér já chci taky." řekl uraženě.
,,Nemáš náhodou přítele." zeptal se nechápavě.
,,On taky." Ukázal na mě.
,,Koho!" zeptal se.
,,Tebe deb*le." řekl otráveně.
,,No tak zaprvé nechodíme spolu a za druhé s ním hráli svlékací flašku protože si o něm myslí že je to holka a proto protože je roztomilí." vysvětlil mu Kiri.
,,Chceš aby si o tobě mysleli že jsi holka?" zeptal se.
,,Ne." řekl Kaminari a odešel.
Hned po něm odešel i Kiri.
,,Katsuki nezajdeš s náma dnes do aquaparku?" zeptala se Tooru když přišla k mojí lavici.
,,A vlastně proč ne? V kolik?" zeptal jsem se.
,,Ve tři." řekla.
,,Fajn." na to se jen usmála a šla za holkama.
Po skončení školy jsem se společně s Kirim vydal domů.
ČTEŠ
agresivní Koťátko
Fanfickatsuki bakugou je kočka alias neko toď vše víc se dozvíte po před čtení