Tanrısal Anlatım
Aradan geçen zaman ile Yoongi'nin yüzündeki yaralar geçmişti. Lisede ki son haftalarını yaşıyorlardı. Bu yüzden herkes ders ile ilgilenirken süper dörtlü aynı takılıyordu. Jimin'in bitmek bilmeyen şarkıları, Jungkook'un büyük bir youtuber olma hayali, Jin'in kavga yok diye ağlayıp durması ve Taehyung'un fizik öğretmenine olan takıntısı hala devam ediyordu.
Her şey aynıydı. Değişen tek şey zamandı. Yoongi liseye ilk başladığı zamanları hatırlarken iç çekti. Önlerinde koca bir sınav vardı. Çalışıyorlardı ve sürekli yetmediğini düşünüyorlardı. Yoongi dalgınca ileride olacakları düşünürken Hoseok "Bir şey mi oldu? Hey Yoongi! Burada mısın?" Dedi parmaklarını şıklatarak.
"Yok. Sadece ileri de neler olabileceğini aklımdan geçiriyordum." Dedi Yoongi kendine gelerek. Bahçede ki temiz havayı içine çeken Eunji uzağında konuşan ikiliyi gördü. Onları birleştirmek için neler yaptığı geldi aklına. Yakında yeni bir hayata atılacaklardı. Kendisini de ziyarete gelirlerdi değil mi? Gelirlerdi. Onlar kendisini çok seviyordu. Bu yüzden gelirlerdi.
"Bitti, sanırım zor toplanırız bu defa. Belki, iyi gelecektir ikimize bu veda. Oysa, ne hayaller kuruldu aşkla. Kaç fırtına duruldu. Her şey bir anda unutuldu mu? Bu mu?" Jimin yine bulduğu şarkılardan birini söylerken Hoseok yüzünü buruşturdu. Bir yandan üzülürken bir yandan seviniyordu. Bu yıl Jimin'den kurtulacaktı ama bir daha bu tür şeyler yaşamayacaktı. Belki de üniversite de bunlar hiç olmayacaktı. Çok özleyecekti bugünleri.
"Jimin yine başladı." Dedi Yoongi. Hoseok'un elinden tuttu ve onu buradan götürmek istediğinde Eunji hoca önlerine geçti. "Size bir şeyler anlatmak istiyorum." İkili garip bir şekilde ona baktı. "Lütfen biraz bekleyin." Eunji onlardan uzaklaşarak süper dörtlüye bir şeyler söyledi ve onlarla geri döndü. Jimin bu yüzden şarkısını bitirmek zorunda kalmış ve söylene söylene Eunji hocayı takip etmişti.
"Ne diyeceksiniz hocam?" Dedi Yoongi. Eunji ise yutkundu. "Umarım bana kızmazsınız." Diye başladı. Jimin mikrofonunu sallarken Jungkook telefonunu temizliyordu. Pek dikkatlerini vermiyorlardı. "Öncelikle bu tiyatro sahteydi." Hoseok ve Yoongi'nin ağzı açık kalmıştı. Şaka mı yapıyordu? Ama Eunji hoca şaka yapıyor gibi de durmuyordu.
"Özür dilerim size yalan söyleyip böyle bir şeye kalkıştığım için. Sizi yeni tanımaya başladığım zaman sürekli kavga edip duruyordunuz. Başlarda size çok sinir oluyordum çünkü sürekli her saçma konu ile ilgili kavgalar ediyordunuz." Durdu ve ikilinin tepkilerine baktı. "Sonra da aklıma bir fikir geldi ve sizi tehdit ederek tiyatro oynatmaya karar verdim. Yani tüm o senaryolar sahteydi. Hepsini birkaç kişinin yardımıyla uydurduk."
Hoseok "Siz sırf bizi yakınlaştırabilmek için mi bunu yaptınız?" Dediğinde Eunji başını yukarı aşağı salladı. Bu işe girişirken heyecanlıydı fakat son zamanlarda pişmanlık duymaya başlamıştı. Saçma sapan yollarla onları birleştirmişti fakat içi rahat etmediği zamanda onlara bir gün anlatmaya karar vermişti ve o bir gün bugündü.
"Arkadaşlarınızla aranızı bozdum bu yüzden. Yani size yaptıklarını ben yaptırdım. Üzgünüm gençler." Her şeyi itiraf ettikten sonra bir kez daha özür dilemiş ve kendi telefonunu çıkararak havaya kaldırmıştı. "Bir fotoğraf çekilelim." Dediğinde Jimin mikrofunu öpmüş, Jin çekirdek poşetini havaya kaldırmış, Yoongi Hoseok'u kendine çekmiş, Taehyung ve Jungkook birbirine sarılmıştı.
Fotoğrafı çektikten sonra "Beni affettiniz değil mi?" Diyerek okulun gözde çiftine dönmüştü. "Affettik hocam ama sizin garip zevkleriniz bizi korkutmadı değil açıkçası." Dedi Yoongi. Eunji hoca gülümsedi. "Her insanın farklı zevkleri var işte." Eunji hoca gülümesemesini büyüttü ve ikiliyi yalnız bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Theater |Sope✔
Romanceİki homofobik olan Yoongi ve Hoseok eşcinsel bir tiyatro da nasıl başrol olabilirdi?