Grup

1.7K 224 169
                                    

Kızarabildiğim kadar kızarmıştım. Benden utanma diyordu! "Hoseok yüzüme bakar mısın?" Bakamıyordum işte! Utandığımı anlayamıyor muydu? "Dün yanında olduğum için böyle davranıyorsun değil mi?" Sesi neden değişmişti? Sanırım bana bir şeyler oluyordu. İyi değildim. Ateşim falan mı çıkıyordu? "Hayır Y-Yoongi. Öyle b-bir şey yok." Elini çenem altına koydu. "O yüzden mi kekeliyorsun?" Dedi yüzümü yüzüne sabitleyerek.

"Bir kere ben kekelemiyorum!" Diye çıkıştım bir an da. O ise sadece güldü. "Neden gülüyorsun?" Dedim sinirle. "Çünkü komik görünüyorsun Hoseok. Karşımda ufacıksın. Benden utanıyorsun. Sana güldüğüm için bana kızıyorsun." Diş etlerini göstererek gülme be Yoongi. İçimde bir şeyler dans ediyor sanki. "Bunlar! Bunlar haklı sebepler değil."

"Öyle mi?" Diyerek yüzünü yaklaştırdı. Nefes alamıyordum. Uzaklaş Yoongi uzaklaş! "Ö-öyle!" Daha ne kadar dibime girecekti?! Amacı neydi? Ne yapmaya çalışıyordu? "Heyecanlanıyorsun." Dedi fısıldayarak. Evet heyecanlanıyordum. Hem de çok fazla ama nedenini bilmiyordum. Bana yaklaştığı için böyle bir şey olması fazla saçma olmaz mıydı?

"Ya! Jungkook yeter artık!" Jimin'in sesini işittiğimizde Yoongi anında benden uzaklaştı ve bulduğu topu bana attı. "Hadi Hoseok çok yavaşsın!" Dedi. Yavaş mıydım? Anlayamadım. Neyde yavaştım? "Siz oyun mu oynuyordunuz?" Dedi içeri giren Jungkook. "Evet. Siz de katılmak ister misiniz?" Yoongi yapmacık gülümsemesi ile konuşurken ben ufak ufak tüymenin yollarını arıyordum. Birkaç adım ilerlemiş ve fark ettirmeden oradan çıkmıştım.

Evet boş olan dersimiz bitmek üzereydi. O yüzden teneffüsü sınıfta geçirebilirdim.

#Jin'den

Taehyung ile bakışıyorduk. Şu son zamanlarda Hoseok ile çok uğraşmıştık ve artık canım sıkılmaya başlamıştı. Eunji hoca abartıyordu. Hoseok'u daha ne kadar kendimizden uzaklaştırabilirdik ki? Tamam biz Hoseok ile çok uğraşırdık ama Eunji hoca yüzünden fazla ileriye gitmiştik. Onun planı arkadaşlığımızı bozacak raddeye getirmişti.

Cebimdeki telefonun titrettiğini hissettiğimde çıkardım. Gruptan mesaj vardı.

***
Yoonseok Ne Zaman Sevgili Olacak?

Eunji Hoca
Jungkook ve Jimin ne zaman Yoongi'ye çelme takacaksınız?

Jimin
Hocam bunu yapmasak olmaz mı?

Eunji Hoca
Hoseok ve Yoongi'nin aralarında ki çekimin fark etmesini istemiyor musun Jimin?

Taehyung
Ben şahsen istemiyorum

Eunji Hoca
😡 Yalan söyleme Taehyung

Bu grubu kurduğumuz zaman en istekli olan sendin!

Yoksa sözlü notuna düşük veririm

Taehyung
Aaaaa kim istemiyormuş ya

Ben istiyorum birleşmelerini hatta en çok ben istiyorum

Sevgili olsunlar artık☺️

Jin
Evet arkadaşlar Taehyung'un nasıl 'u' dönüşü yaptığını izliyoruz

Eunji Hoca
Aferin Taehyung. Gözüme giriyorsun

Taehyung
Canım Eunji hocama ➡️ ❤️

Jungkook
Ben şimdi youtube kanalıma video atmak için bir şeyler çekeceğim ve o sırada Jimin Yoongi'ye çelme takacak hocam

Theater |Sope✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin