2

510 56 59
                                    

{ Medya efsane hele Jungkook  un sirasi}

Merhabaa, he suan hepinizin aklindaki soruyu yanıtlıyorum. Bilin bakalim süan ne yapıyorum. Ve evet Jeon Jungkook' un ödevlerini evet doğru  malesef kabul ettim çünkü rezil olmak istemiyordum asla ama asla Taehyung'un gözünün önünde küçük düşmek istemiyorum. Kücuk dusersem onunla sevgili olamam hah sanki küçük düşmesem yarın evlenicez napalım bizde kuruyoruz bir kac hayal işte Jungkook'un ödevleri nihayet bitince defterleri cantama doldurdum. Ve bana verdigi adrese doğru yürumeye basladim büyuk ihtimalle eviniin adresiydi beyfendi gelip kendi alamıyor biz ayağına gidiyoruz. Oflayıp yürümeye devam ettim sonunda gelmiştim baya buyük bir evdi hatta ev degil villaydı demekki zenginlermis vay be neyse daha fazla beklemeden iceri adimladım malesef adımlayamadim çunku karsima iri yari siyah giyimli bir adam geçti.

Adam:Nereye böyle küçük hanım

Jennie: arakdasimin yanina geldim cekilirsen giricem de

Adam: arkadasinın ismi neymis

Jennie: Jeon Jungkook simdi cekil lütfen

Adam: Bay Jeon bize arkadasının gelicegine sair bir bilgi vermedi simdi burdan kaybol seni küçük yalancı

Jennie: Off ara o Bay Jeon'unu Jennie Kim geldi de tanimazsa kapiya cikip baksin.

Asam tamam diyip telefonundan jungkook'u aradı. Sonunda açmiştı.

Adam: Efendim sizi bu saatte rahatsız ediyorum ama bir kız gelmiş sizin arkadasinizmis iceri girmek istiyo.

Jungkook:................

Adam: Ismi Janny kim-

Jennie: ne janny 'nisi Jennie Kim

Adam: Jennie Kim diye bir kız efendim.

Jungkook:................

Telefon kapandiginda tam iceri giricekken adam beni tuttu

Adam:nereye gidiyorsun sen bay Jeon geliyor bekle.

Dediginde beklemeye başladim sonunda kapidan cikip buraya gelmişti. Bsni süzup.

Jungkook: Cantanı ver küçük fare

Sabir dileyerek çantamı ona doğru uzattım. Cantamın icindeki defterleri alıp çantami kafama attı.

Jungkook: Bu kızi tanımiyorum hemem şunü evimin onunden uzaklastir demişti. Adam kolumdan cekiştirerek disari atmisti beni oh ne guzel tekrardan kafama atılan cantayla o tarafa baktım. Jungkook bana gülumseyip alaycı bir sekilde el sallamiştı.

Jungkook: Görüsuruz küçuk fare.

●●●●●●●●●●

Okula gitmek icin sacimi at kuyrugu yaptım ve daha fazla aynaya bakip kendimden sogumadan evden ciktim ve okula yürümeye basladım. Okula girdigimde her zaman ki gibi benimle dalga gecmeye başlamişlardi artik alişmiştım. Kimseyi takmayarak sınıfa çıktım. Cam kenarinda en arka sırada tek basıma oturuyordum kimse benimle oturmak istememişti aman neyse boyle tek daha iyi derken gözum cama takilmişti. Kim Taehyung bütün asaleti ile arabasindan inmiş gunes gözlüklerini havali bir sekilde cikarmiş ve saclarini dagitmisti ve bende burda erimiştim derken lanet olsun gözlüklerimi aşağıya düsurmuştum kosarak asagı indim ve gözlugumu aramaya basladim lanet sey nerdesin.

Jungkook: Demek birileri gözlugunu kaybetti he yoksa aradıgın gözlük bu mu kuçuk fare.

Tam net göremiyordum o yuzden o yaklasip baktigimda evet bu benim gözlügümdü.

-Claim For Beauty- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin